تصویر آبمیوه گیری همیلتون مدل JH144

آبمیوه گیری همیلتون مدل JH144

توان 600 وات / بدنه با روکش استیل و قابلیت تمیزکردن آسان / عملکرد دو سرعته / پارچ آب میوه گیری 550 میلی لیتری / مخزن تفاله قابل جداسازی / دهانه ورود میوه بزرگ

تولید کننده: Hamilton
کد کالا: IAFT3152
(اختیاری)
(اختیاری)
۶,۳۳۳,۷۰۰ تومان

آبمیوه گیری همیلتون Hamilton مدل JH-144 با توان 600 وات و سرعت موتور 15000-17500 دور در دقیقه دستگاهی کاربردی با عملکرد ساده جهت مصارف خانگی است و به شما این امکان را می دهد تا به راحتی آب انواع میوه جات را گرفته و نوش جان نمایید. بدنه دستگاه ترکیبی از پلاستیک و روکش استیل است که علاوه بر زیبایی ظاهری باعث می شود تمیز کردن آن نیز آسان تر گردد. فیلتر آب میوه گیری از جنس استیل با دوام بوده و در اثر استفاده و به مرور زمان زنگ نمی زند و به راحتی فرسوده نمی شود. این فیلتر قابل جدا شدن از بدنه بوده و می توانید آن را درون ماشین ظرفشویی شستشو دهید.
آب میوه گیری 144 همیلتون مجهز به پنل کنترلی به صورت یک ولوم چرخشی است که می توانید سه وضعیت خاموش، با سرعت کم و با سرعت زیاد را با توجه به نوع میوه، مورد استفاده قرار دهید. مخزن تفاله دستگاه نیز حجم خوبی داشته و امکان آبگیری پیوسته را برای شما فراهم می آورد، بر روی مخزن تفاله درپوش متصل به بدنه قرار می گیرد و از پاشیده شدن تفاله به اطراف جلوگیری می کند، با بستن گیره اهرمی فلزی تمامی قطعات آبمیوه گیر در جای خود محکم شده و دستگاه آماده به کار خواهد بود. در ضمن از طریق دهانه ورودی بزرگ به قطر 6 سانتی متر و دسته فشاری می توان قطعات درشت میوه را به راحتی درون دستگاه هدایت کرد. همچنین هنگام استفاده از دستگاه می توانید پارچ کوچک پلاستیکی با ظرفیت 550 میلی لیتر با درپوش مخصوص را زیر دهانه خروجی قرار دهید تا مانع از پاشیده شدن آب میوه به بیرون و سرو آسان آبمیوه گردد.

ابعاد طول 26، عرض 19 و ارتفاع 34 سانتی متر
وزن 3 کیلوگرم
توان 600 وات
ولتاژ 240-220 ولت-60/50 هرتز
جنس بدنه ترکیب استیل و پلاستیک
جنس پارچ آبمیوه گیری پلاستیک
جنس فیلتر استیل
جنس درپوش پلاستیک
ظرفیت پارچ آبمیوه گیر 550 میلی لیتر
دهانه ورودی میوه 6 سانتی متر
تعداد سرعت 2
سرعت چرخش موتور 15000-17500 دور در دقیقه
صفحه نمايش ندارد
طول سيم 1 متر
محفظه جمع‌آوري سيم ندارد
سایر مشخصات دارای سه وضعیت خاموش، با سرعت کم و با سرعت زیاد را با توجه به نوع میوه
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند