تصویر آسیاب مخلوط کن دلمونتی مدل DL950

آسیاب مخلوط کن دلمونتی مدل DL950

آسیاب مخلوط کن دلمونتی مدل DL950

(اختیاری)
(اختیاری)
۰ تومان

آسیاب مخلوط کن دلمونتی مدلDL950

یکی از مدل های قدرتمند موجود در بازار که از پس مخلوط و میکس کردن انواع میوه ها با بافت های مختلف بر می آید، مخلوط کن دلمونتی DL950 می باشد. توان و قدرتی که دلمونتی برای این مدل خود در نظر گرفته ۵۰۰ وات می باشد، این موتور ۵۰۰ واتی قدرت لازم جهت چرخش تیغه ها را تولید می نماید به حدی که تیغه ها حتی قادر به خرد کردن یخ نیز خواهند بود. استفاده از یخ خرد شده در داخل نوشیدنی ها، مخصوصاً در فصل تابستان موجب خنک شدن و سرحال آمدن بدن خواهد شد.

در این راستا ۲ عدد سرعت قابل تنظیم همراه با عملکرد پالس puls در تولید نوشیدنی های میکس شده، تیغه های استیل تیز را یاری می کنند. ظاهر کلی دستگاه از حالتی مدرن و زیبا بهره می برد، بدنه از استیل ساخته شده که علاوه بر دوام به آن زیبایی حیرت انگیزی بخشیده است. پارچ همراه با این مخلوط کن نیز که از جنس شیشه ساخته شده است از ظرفیت بالای ۱٫۵ لیتر بهره می برد، بنابراین در این دوره کار با این دستگاه می توان حجم بالایی از نوشیدنی های مختلف را آماده کرد. به همراه این مجموعه، ظرف آسیاب نیز عرضه شده تا کاربران در صورت تمایل بتوانند به پودر کردن دانه های مختلف و یا مواد خشک بپردازند. برای جلوگیری از لرزش و حرکت دستگاه حین کار، پایه ها به صورت ضد لغزش Non vibrating stands ساخته شده اند.

آسیاب مخلوط کن سفید دلمونتی مدل DL950

یکی از لوازم خانگی که امروزه اشخاص تمایل بیشتری به خرید آن را دارد، مخلوط کن و اسموتی ساز ها می باشند. این دستگاه در فصل تابستان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و امکان تهیه ی انواع اسموتی و کوکتل خوشمزه و با طعم های مختلف را به شما می دهد. در هنگام خرید مخلوط کن حتماً به معیار هایی مانند قدرت موتور، جنس بدنه و کیفیت ساخت محصول توجه داشته باشید تا بعدا از انتخاب تان پشیمان نشوید. یکی از مدل های موجود در بازار که از تمام ملاک های یک مخلوط کن ایده آل بهره می برد دستگاه مخلوط کن DL950 می باشد که توسط کمپانی خوش نام ایتالیایی دلمونتی ساخته شده است. این دستگاه با طراحی مدرن، قدرت مناسب، کیفیت ساخت خوب و امکانات به روزی که دارد هیچ گاه شما را دلسرد نخواهد ساخت.

به نظر می رسد ظاهر اولین چیزی است که نظر اشخاص را به سمت خود می کشاند. این قانون در لوازم خانگی نیز صدق می کند، به همین دلیل شرکت های سازنده سعی می کنند محصولات خود را با ظاهری زیبا و مدرن عرضه کنند تا نگاه ها را به سمت خود بکشانند. مخلوط کن DL950 نیز با ظاهر زیبا و چشمگیر روانه بازار شده است. بدنه که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده در کنار سبک طراحی خاص دکمه ی ولوم، نمای زیبایی به این محصول بخشیده است. به کمک این دکمه چرخشی قادر به روشن و خاموش کردن دستگاه، تنظیم سرعت های مختلف و فعال کردن عملکرد پالس خواهید بود. کمی بالاتر نیز دکمه ی یخ خرد کن به چشم می خورد. پارچ همراه با این مخلوط کن که از جنس شیشه ساخته شده بر خلاف جنس های پلاستیکی، هیچ گاه کدر نخواهد شد و شفافیت خود را از دست نخواهد داد.

این پارچ با ظرفیت بالای ۱٫۵ لیتر که دارد طی یک دوره کار با دستگاه امکان آماده کردن حجم بالایی از نوشیدنی ها را به شما می دهد. این پارچ هم چنین مجهز به دریچه ی شکر ریز می باشد تا در حین کار بتوان به اضافه کردن چاشنی های مختلف مانند شکر در داخل مخلوط پرداخت. تیغه های استیل این دستگاه که از ۴ عدد پره بهره می برند، تقریباً قادر به میکس کردن هر نوع مواد غذایی هستند.

عملکرد و قدرت مخلوط کن ها یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که بایستی بیشتر مورد توجه قرار گیرد، چرا که این دستگاه در مواجه با میوه های مختلف قرار خواهد گرفت، در این راستا نیز موتور قدرتمند باید انرژی لازم را برای میکس و مخلوط کردن میوه ها فراهم کند. این مخلوط کن دلمونتی با قدرت بالای ۵۰۰ وات عرضه شده و قدرت لازم را جهت درست کردن انواع نوشیدنی مانند کوکتل و اسموتی را عرضه می نماید. به دلیل این که میوه های مختلف از بافت متفاوتی بهره می برند، دلمونتی از دو سرعت کم و زیاد در این دستگاه بهره گرفته است. به عبارت دیگر می توان برای میوه های با بافت نرم مانند موز، توت فرنگی و … از سرعت کمتر بهره گرفت و برای میکس کردن میوه های با بافت کمی سفت تر به تنظیم سرعت پرداخت. اگر سرعت آخر نیز جواب گو نبود می توانید از عملکرد پالس بهره ببرید. این قابلیت در یک لحظه به عرضه ی حداکثر سرعت موتور می پردازد تا در مواقع ضروری بتوان سریعاً، از تمام توان موتور بهره گرفت. دکمه ی خرد کردن یخ نیز ویژگی مفید دیگری است که امکان ریز و پودر کردن یخ ها را به شما می دهد تا بتوانید نوشیدنی ها را به صورت خنک سرو نمایید. شایان ذکر است شما می توانید با نصب ظرف آسیاب بر روی بدنه اصلی، به پودر کردن مواد غذایی خشک مانند: انواع دانه ها و ادویه جات بپردازید.

 

کارکرد دو کاره
توان 500 وات
قابلیت تنظیم سرعت دارد
تعداد سرعت 2
عملکرد لحظه‌اي (Pulse) دارد
جنس پارچ مخلوط کن شیشه
ظرفيت پارچ مخلوط کن 1.5 لیتر
قابليت شستشوي اجزا (به جز بدنه اصلي) در ماشين ظرفشويي دارد
جنس تیغه استیل ضد زنگ
رزولوشن استیل ضد زنگ
جنس درپوش پلاستیک
ولتاژ برق ورودی 240 ولت
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند