تصویر اتوبخار تفال 2400 وات مدل FV4880

اتوبخار تفال 2400 وات مدل FV4880 Tefal FV4880 Steam Iron

تولید کننده: Tefal
کد کالا: 4008
(اختیاری)
(اختیاری)
۵,۶۹۰,۰۰۰ تومان

اتو بخار تفال Tefal مدلFV4880 با حداکثر توان 2400 وات محصولی زیبا و خاص و در عین حال کاربردی و با کیفیت ساخت کشور فرانسه می باشد. کفه اتو از جنس سرامیک اولترا گلاید است و بسیار روان روی سطح پارچه می لغزد و به راحتی درتمامی جهات (360 درجه) حرکت می کند. مخزن اتو حجم خوبی برابر با 300 میلی لیتر دارد و میزان بخاردهی اتو قابلیت تنظیم با ولوم کنترلی روی بدنه تا 40 گرم در دقیقه به صورت دستی در چهار وضعیت بدون بخار، بخار کم، بخار متوسط با 20 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی و بخار زیاد را داشته و می توان بخار مضاعف تا میزان 130 گرم در دقیقه که نوعی شوک بخار یا همان عملکرد توربو است را توسط کلید فشاری روی دسته داشته باشید.
اتو بخار 4880 تفال توانایی بخاردهی به صورت عمودی را دارد که این عملکرد در اتو کردن پرده و لباس هایی که نمی توان به هر دلیل بصورت افقی روی میز اتو قرار داد، کاربرد دارد و اتوکشی را برای شما آسان می نماید. مخزن آب اتو را می توان از قسمت بالایی پر کرد. سیستم ضد چکه از ریختن قطرات آب در دماهای پایین روی پارچه و ایجاد لک جلوگیری کرده و به دلیل مجهز بودن به سیستم تمیزی خودکار می توان هر چند وقت یکبار (ترجیحاً هر یک ماه) رسوب های موجود در مخزن را پاکسازی نمود. از دیگر ویژگی های این اتو کفی سرامیکی نچسب مخصوص با قابلیت پخش سریع و یکسان حرارت می باشد که امکان اتو کشی آسان و راحت را برای شما فراهم می آورد. انتهای اتو به شکل مثلث طراحی شده که در حالت ایستاده پایداری بیشتری دارد و محل اتصال سیم به اتو نیز مزاحمتی برای اتوکشی ایجاد نمی کند، همچنین سیم 1.9 متری اتو نیز کار با وسیله را در سطح وسیع تری برای شما فراهم می آورد.

ابعاد طول 30، عرض 14 و ارتفاع 16 سانتی متر
وزن 1.6 کیلوگرم
توان مصرفی 2400 وات
سيستم قطع خودکار خیر
جنس کف سرامیک اولترا گلاید
مخزن آب بله
ظرفيت مخزن 300 میلی لیتر
تنظیم میزان بخاردهی بله
اسپری آب بله
سیستم ضدچکه بله
بخاردهی عمودی بله
سیستم ضد رسوب بله
بخاردهی پیوسته 40 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای 130 گرم در دقیقه
مخزن رسوب خیر
طول سيم 1.9 متر
سایر مشخصات دارای تنظیمات Eco جهت صرفه جویی در مصرف انرژی / قابلیت اتو کشی عمودی / قابلیت بخار دهی در نوک اتو / عملکرد خود تمیزکن
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند