romantichome RL-575-1

اسپرسوسازو کاپوچینوساز رماتنیک هوم مدل RL-575 Romantic home RL- 575

این اسپرسو ساز مجهز به مخزن شیر بوده که ظرفیتی 500 میلی‌لیتری دارد و علاوه بر تهیه فوم شیر می‌توانید شیر را به وسیله آن گرم نمایید. این اسپرسوساز قابلیت استفاده از پودر قهوه می‌باشد .توانی که برای این اسپرسو ساز تعریف شده است 1350 وات و فشار بخار 15 بار بوده که نشان از قدرت بالای دستگاه داشته و موجب می‌شود نوشیدنی‌های شما در کمترین زمان آماده شوند. از دیگر قابلیت‌های این اسپرسو ساز تنظیم میزان غلظت قهوه بوده که می‌توانید از غلیظ تا ملایم را با استفاده از آن تهیه کنید. خاموش شدن خودکار یکی از مشخصه‌های منحصر به فرد دستگاه است و از روشن ماندن آن در زمانی طولانی جلوگیری می‌کند. عملکرد تنظیم ارتفاع فنجان از دیگر ویژگی‌های این دستگاه بوده که می‌توانید ازفنجان‌های کوچک گرفته تا ماگ را قرار داده و نوشیدنی خود را داخل آن بریزید.

تولید کننده: romantichome
(اختیاری)
(اختیاری)
۹,۴۰۰,۵۰۰ تومان

 این دستگاه دارای بدنه‌ای به رنگ مشکی و نقره‌ای است که قابل ست شدن با هر رنگ دیگری است. مخزن شیر دستگاه در سمت راست قرار دارد که با کمک آن می‌توانید فوم شیر را برای تهیه نوشیدنی‌های متنوع آماده نمایید. تمپر قهوه در سمت چپ دستگاه بوده و دارای 2 خروجی قهوه است که امکان تهیه همزمان 2 فنجان قهوه را برای شما مهیا می‌نماید. کنترل پنل این اسپرسو ساز در قسمت بالا بوده که به وسیله آن می‌توانید نوشیدنی‌های مختلف و تنظیمات دستگاه را اعمال نمایید.

این اسپروساز مجهزبه خاموشی خودکار بوده که دستگاه پس از گذشت 20 دقیقه به صورت خودکار خاموش شده که موجب می‌شود دستگاه دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد و از خطرات احتمالی در امان بماند. تنظیم میزان غلظت قهوه از دیگر قابلیت‌های این اسپرسو ساز بوده که انتخاب آن را به عهده شما گذاشته و می‌توانید قهوه خود را از غلیظ تا ملایم آماده نمایید.

تهیه نوشیدنی‌های همچون: آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو، ماکیاتو، شیر گرم

حجم مخزن آب 1.8 لیتر
مخزن شير 500 میلی لیتر
تعداد نازل قهوه دو عدد
سيستم گرم کردن فنجان دارد
سيستم کاپوچينو ساز دارد
حالت آماده به کار دارد
تنظيم ميزان غلظت قهوه دارد
حالت آماده به کار دارد
فيلتر آب دارد
فشار بخار 15 بار
جنس بدنه استیل
سيني چکه گير دارد
خاموش شدن خودکار دارد
نازل بخار دارد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند