تصویر اسپرسوساز نوا  NOVA 131

اسپرسوساز نوا NOVA 131 NCM-131 EXPS espresso maker

اسپرسوساز نوا مدل NOVA 131 با طراحي عالي يك دستگاه پر قدرت و كاملاً كاربردي براي مصارف خانگي و يا كافه هاي كوچك است.اسپرسوساز نوا مدل NOVA 131 با قدرت بخار 15 بار يك قهوه ساز و اسپرسو ساز قوي محسوب مي شود.اسپرسو خارج شده از اين دستگاه با گرماي عالي نشان دهنده ي قدرت بسيار خوب نوا 131 است.نوا 131 مجهز به نازل توليد بخار و آب جوش است كه از آن براي تهيه كاپوچينو و كف شير و انواع نوشيدنيهاي گرم استفاده ميشود.در مدل نوا 131 نازل بخار قابل چرخش طراحي شده است كه استفاده از آن را ساده كرده است. همچنين نوا 131 یکی از جدید ترین مدل ها نوا محسوب میشود که با توجه به کارایی آن که با مدل 149 شباهت زیادی دارد رده قیمتی نسبتا مناسبی نسبت به مدل 149 دارد كه به شما كمك ميكند تعداد بيشتري فنجان قهوه را پيش گرم كنيد و از نوشيدن يك فنجان اسپرسو خوب لذت ببريد.نوا 131 نيز مانند نوا 149 داراي دو فيلتر قهوه تك و دوبل است كه شما ميتوانيد از آنها استفاده كنيد.

تولید کننده: nova
(اختیاری)
۵,۴۵۶,۳۰۰ تومان

دستگاه اسپرسوساز برقی نوا 131 NOVA جدیدترین مدل تولیدی شرکت نوا میباشد که مجهز به نازل تولید بخار است که از آن برای تهیه فوم شیر مورد استفاده در کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود. دستگاه NOVA 131 با فشار پمپ 15 بار و توان 1050 وات برای استفاده در کافه های کوچک و نیز مصارف خانگی طراحی و ساخته شده است. نازل بخار (استیم) این دستگاه متحرک بوده که استفاده از آن را راحت تر می کند. همچنین این دستگاه دارای بویلر (دیگ بخار ) از فولاد ضد زنگ برای مقاومت بیشتر در برابر دمای بالاست. جنس بدنه نوا 131 از استیل ضد زنگ  است و حجم مخزن قهوه ساز نوا 131 برابر با 1.5 لیتر است.

اسپرسوساز برقی نوا 131 NOVA با کیفیت عالی است که اسپرسو با کیفیت بالا را به شما عرضه می کند. نوا 131 با دارا بودن بسکت ( سبد) تک و دوبل این امکان را به دارنده دستگاه میدهد تا قهوه اسپرسو یک و دو نفره و یا یک فنجان قهوه دوبل را در منزل تهیه نمایید. دمای ترموستات این دستگاه بین 90 تا 92 درجه سانتیگراد است که در رنج استاندارد قرار دارد و مانع از سوختن پودر قهوه و جلوگیری از فوم تیره است.
 يك دستگاه پر قدرت و كاملاً كاربردي براي مصارف خانگي و يا كافه هاي كوچك است.

جنس بدنه استیل و پلاستیک مقاوم
سيستم کاپوچينو ساز دارد
نشان گر سطح آب دارد
قابليت توليد کف شير دارد
فشار بخار 15 بار
تمپر قهوه دارد
توان 1250 وات
سيني چکه گير دارد
نوشيدني‌هاي قابل تهيه پودر قهوه اسپرسو
سيستم گرم کردن فنجان دارد
گنجایش 1.5 لیتر
قابليت تنظيم ميزان بخار دارد
وزن 5.2 کيلوگرم
ابعاد 30*26 *cm34
نازل بخار دارد
تنظيم ميزان غلظت قهوه دارد
حالت آماده به کار دارد
فيلتر آب دارد
تعداد نازل قهوه یک عدد
سيستم خاموشي خودکار دارد
سایر ویژگی ها قابلت تهیه آب جوش, اسپرسو , کافه لاته , کاپوچینو – کلید جداگانه تولید کف-بویلر (دیگ بخار ) از فولاد ضد زنگ
اقلام همراه همراه با صافی آب – صاف کن قهوه- پرتافیلتر - دفترچه راهنما
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند