gastroback 42619-3

اسپرسوساز گاستروبک مدل 42619 Gastroback 42619

اسپرسوساز فوق حرفه ای گاستروبک مدل 42619 دارای توان مصرفی 1600 وات است. در این نوع از اسپرسوساز گاستروبک می توانید از دانه های قهوه و یا پودر قهوه استفاده کنید. اسپرسوساز فوق حرفه ای گاستروبک مدل 42619 قابلیت درست کردن انواع محصولات قهوه مانند: لاته، ماچیاتیو، کاپوچینو و غیره ... تهیه کند.

تولید کننده: Gastroback
(اختیاری)
(اختیاری)
۵۴,۸۱۱,۰۰۰ تومان

یکی از محبوب ترین دستگاه های نوشیدنی ساز شرکت گاستروبک اسپرسوساز 42619 این شرکت است.طراحی مناسبی که برای این اسپرسوساز در نظر گرفته شده است در ترکیب با کارایی بالایی که دارد انرا به یکی از بهترین های بازار تبدیل کرده است.این سپرسوساز دارای بدنه ای از جنس فولاد است که کاملا مقاوم و ضد زنگ است و گویای توجه ویژه ای است که سازنده نسبت به ان داشته است و می توان از ان در خانه ، محل کار و حتی کافی شاپ ها نیز استفاده کرد.دارای سیستم حرارت ترمو بلاک است و قادر است در زمان 1.5 دقیقه اب جوش تولید کند.

به همراه اسپرسوساز گاستروبک قطعات و لوازم جانبی مختلفی شامل : فیلتر دو جداره برای یک و دو فنجان قهوه،فیلتر مخصوص پد ESE،ظرف مخصوص کف شیر،فیلتراب، ابزار نظافت،نازل اسپرسو قرار دارد.

در این نوع از اسپرسوساز گاستروبک می توانید از دانه های قهوه و یا پودر قهوه استفاده کنید. اسپرسوساز فوق حرفه ای گاستروبک مدل 42619 قابلیت درست کردن انواع محصولات قهوه مانند: لاته، ماچیاتیو، کاپوچینو و غیره تهیه کند.

در قسمت بالای این اسپرسوساز دستگاه اسیاب ان قرار دارد که می توان به صورت مستقیم دانه های قهوه را در ان قرار داده و انها را با توجه به نیاز پودر کرد.اسیاب این اسپرسوساز دارای 11 درجه مختلف برای تنظیم میزان پودر شدن دانه های قهوه را دارد.

این اسپرسوساز قابلیت تهیه اب جوش را نیز دارد.بنابراین شما می توانید از ان برای تهیه چای ،کافه کرم و امریکانو نیز استفاده کنید.

در سمت چپ این اسپرسوساز نازل بخار ان قرار دارد که از ان برای تهیه کف شیر می توان استفاده کرد.این نازل قابلیت چرخش 360 درجه ای دارد و می توان انرا به راحتی در لیوان شیر قرار داده و کف مورد نیاز برای تهیه کاپوچینو را تولید کرد.

قسمت بالایی این اسپرسوساز گاستروبک دارای سینی گرم نگهدارنده برای فنجان ها است.به این ترتیب می توان تعداد ی فنجان را بر روی ان قرار داده تا قبل از ریختن قهوه در انها گرم شوند.

جنس بدنه استیل ضد زنگ
آسياب قهوه دارد
نمايشگر ميزان آب دارد
توان مصرفی 1600 وات
سيني چکه گير دارد
نشانگر LED دارد
فشار بخار 15 بار
ظرفیت 2.5 لیتر
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند