تصویر اسپرسو ساز جمیلای مدل Gemilai CM4682

اسپرسو ساز جمیلای مدل Gemilai CM4682 coffee machine gemilai cm-4682

*دارای سیستم آب جوش مستقیم برای درست کردن بعضی از نوشیدنی ها *دارای دو پرتافیلتر 51 درجه یک (پروفشنال و معمولی) *قاشق پلاستیکی *دارای بسکت دابل * فاقد بسکت سینگل *قدرت : 1050 وات *منبع تغذیه : 240/220 ولت 50 هرتز * مخزن آب : 1.2 لیتر

(اختیاری)
(اختیاری)
۱۰,۳۵۰,۰۰۰ تومان

دستگاه اسپرسو ساز جیمیلای مدل Gemilai CM4682 با قدرت توان مصرفی ۱۰۵۰ وات بدنه استیل ضدزنگ و پلاستیکی مقاوم و فشار بخار 20 بار و موتور پمپ ایتالیایی قدرتمند برای استخراج یک اسپرسو تیره و غنی با کرمای عالی است. این مدل مجهز به خروجی بخار متحرک و قابل تنظیم جداگانه با کارایی آسان و راحت برای ساختن فوم شیر جهت تهیه لاته یا کاپوچینو و …. می باشد.

اسپرسوساز نیمه صنعتی جیمیلای Gemilai CM4682 دارای دو عدد پرتافیلتر صنعتی یا دسته گروپ دبل دارای ناودانی سایز 51 سانتیمتر که به‌ طور کلی می‌تواند دو فنجان قهوه را به‌ صورت همزمان آماده مصرف کند دیگری پرتافیلتر حرفه ای عریان (naked) که اسپرسوی فوم و کرم دارتری را برای شما آماده می کند.

اسپرسوساز جیمیلای Gemilai CM4682 دارای صفحه گرم نگهدارنده از دیگر ویژگیهای کاربردی و مهم این محصول است که با استفاده از آن می توانید فنجان را برای مدت بیشتری گرم نکه دارید و از سرو یک اسپرسو مطبوع بیشتر لذت ببرید.

اسپرسوساز جیمیلای Gemilai CM4682 با فشار بخار 15 بار نمیه صنعتی و همینطور دارای بخار خشک و کاملا مناسب لاته آرت است. با این دستگاه می توانید تمام نوشیدنی های گرم (هات چاکلت و چای ماسالا و انواع موکا ها و …) را آماده کنید و همینطور فوم سنگین برای درست کردن کاپوچینو . این سری مدل های جمیلای پمپ و بویلر  قوی برای عصاره گیری قهوه دارن و همینطور تنظیم شده  که از over , سوخته شدن قهوه جلوگیری می کند. این دستگاه کرم و فوم فوق العاده خوبی می دهد و قابلیت عصاره گیری بیش از 20 فنجان قهوه در روز را دارد.

اسپرسوساز جیمیلای دارای بویلر بسیار قوی ، با مجرای ایمنی می تواند به صورت خودکار دستگاه را از فشار آزاد کند. دستگاه ایمن و قابل اعتماد، در مقابل گرمایش و فشار بیش از حد است .

 

نوع اسپرسوساز کاپوچینوساز لاته
جنس بدنه استیل ضدزنگ و پلاستیک مقاوم
سيستم کاپوچينو ساز دارد
نشان گر سطح آب دارد
قابليت توليد کف شير دارد
فشار بخار 20 بار
توان 1050 وات
قابليت استفاده از پودر اسپرسو
قابليت تنظيم ميزان بخار دستی
سيني چکه گير دارد
نوشيدني‌هاي قابل تهيه لاته یا کاپوچینو اسپرسو هات چاکلت و ...
سيستم گرم کردن فنجان دارد
کارکرد منزل-کافه ها-مراکز خرید
گنجایش 1.5 لیتر
اقلام همراه دارای دو پرتافیلتر-تمپر قاشق پلاستیکی-دارای بسکت دابل-فاقد بسکت سینگل
سایر ویژگی ها دارای سیستم آب جوش مستقیم برای درست کردن بعضی از نوشیدنی ها-منبع تغذیه : 240/220 ولت 50 هرتز-موتورپمپ ایتالیایی-بدنه ی تمام استیل مات چرک تاب-دستگاه دارای پرتافیلتر صنعتی و پرتافیلتر نیکد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند