تصویر تلویزیون 49 اینچ اسمارت ال جی 49LJ550V

تلویزیون 49 اینچ اسمارت ال جی 49LJ550V

دارای کیفیت فول اچ دی با رزولوشن 1080×1920 پیکسل - دارای سیستم صوتی دو کاناله ی 20 واتی - مجهز به تکنولوژی Resolution Upscaler - دارای سیستم عامل WEBOS3.5

تولید کننده: LG
کد کالا: mtft4409
(اختیاری)
(اختیاری)
(اختیاری)
۴۶,۱۳۵,۳۰۰ تومان

قیمت تلویزیون ال جی LG 49LJ550V | تلویزیون LJ550

تلویزیون ال جی مدل 49LJ550V یکی از تلویزیون های بالارده و خوش ساختی است که توسط شرکت معتبر ال جی طراحی و تولید شده است . این تلویزیون 49 اینچی با توجه به ابعدی که دارد می تواند برای یک سالن متوسط با یک اتاق و سالن با مساحت 24 تا 36 متر مربع مناسب باشد . کیفیت تصویر این تلویزیون خوش قیمت ال جی فول اچ دی FULL HD است و می تواند با بهره گیری از قابلیت ارتقای کیفیت تصویر ، تصاویری واضح و شفاف را به رخ تصویر بکشد . سیستم صوتی دو کاناله با بهره گیری از فناوری هایی نظیر دالبی دیجیتال و DTS و سایر فناوری های صوتی دیگر می تواند صدایی همه جانبه وفراگیر را در محیط پخش کند . مجهز بودن به سیستم عامل WEBOS3.5 تمامی امکانات هوشمند را به سادگی در اختیار کاربران می گذارد و با توجه به رابط کاربری راحت و آسانی که دارد تمام اختیارات هوشمند و تنظیمات را در اختیار کاربر می گذارد . تلویزیون LJ550 یکی از تلویزیون های میان رده ای است که با پشتیبانی از امکانات مختلف و متنوع توانسته است در لیست خوش فروش ترین تلویزیون های ال جی قرار گیرد . بهره گیری از پورت های ارتباطی متنوع نظیر HDMI و USB توانسته است به مرکز سرگرمی در خانه ی شما تبدیل شود. تلویزیون ال جی LJ550V برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند از صدای بیشتری لذت ببرند ،پورت اپتیکال در نظر گرفته شده است تا سینما خانگی وساندبار را به تلویزیون متصل کرد و از صدایی با کیفیت تر و قدرتمندتر لذت برد . خروجی هدفون و ورودی آنتن و سایر پورتهای دیگر امکان برقراری ارتباط تلویزیون با سایر دستگاه های دیجیتالی را ممکن کرده است . مجهز بودن به گیرنده ی دیجیتالی امکان پخش کانال های صدا و سیما و شبکه های محلی را بدون نویز و برفک پخش می کند و نیازی به تهیه ی گیرنده ی دیجیتالی مجزا نیست . قابلیت اتصال به دیوار نیز امکان بهره گیری از فضای بیشتر سالن را برای کاربر فراهم می کنند و کاربر می تواند با اتصال تلویزیون به دیوار توسط براکت و پایه ی نگهدارنده از فضای بیشتری استفاده کند . لازم به ذکر است که به همراه این تلویزیون ، یک عدد دفترچه ی راهنما و یک ریموت کنترل نیز ارائه می شود .

کیفیت تصویر تلویزیون 49LJ550V

تلویزیون ال جی LJ550 محصولی ساده و با امکانات کاربردی است که کیفیت فول اچ دی را برای تصاویر ارائه می دهد . کیفیت تصویر در این تلویزیون فول اچ دی FULL HD است که میتواند تصاویری با رزولوشن 1080×1920 پیکسل را بر روی نمایشگر تلویزیون پخش کند . تکنولوژی ساخت در این تلویزیون LED است و برخلاف تلویزیون های LCD از لامپ های LED برای تامین روشنایی نور پس زمینه استفاده می کند و از لامپ های معمولی فلورسنت استفاده نمی کند . با این حال در تلویزیون های LED ال ای دی میزان روشنایی تصاویر بیشتر خواهد بود و در نتیجه دقت و شفافیت نیز افزایش می یابد ، چرا که هر پیکسل به تنهایی مسئول روشن و خاموش کردن خودش می باشد برای نمایش دادن رنگ مشکی کافی است که پیکسل مربوطه خاموش شود تا رنگ مشکی عمیق به نمایش درآید . این نقطه ای بودن تاباندن نور در تلویزیون های ال ای دی باعث افزایش دقت و کیفیت تصویر گردیده است . تلویزیون 49LJ550V نیز با بهره گیری از تکنولوژی LED تصاویری واضح و دقیق و شفاف را به رخ تصویر خواهد کشید . کیفیت فول اچ دی FULL HD در واقع حدود 2 میلیون پیکسل را برای نمایش دادن هر تصویر بر روی نمایشگر جمع می کند و در نتیجه می تواند با این دو میلیون پیکسل تصاویری واضح و با کیفیت و با رنگ های طبیعی و زنده را نمایش دهد . درست است که کیفیت 4K این روزها بسیار طرفدار دارد و سازنده ها بیشترین مانوور را بر روی تلویزیون های 4K می دهند ، اما نمایشگر فورکی زمانی بیشتر اهمیت دارد که محتوای فورکی نیز در دسترس باشد، با این حساب با توجه به کمبود محتوای فورکی می توان خرید تلویزیون فلول اچ دی را کاری عاقلانه دانست . چرا که کیفیت فورکی  قیمت نهایی تلویزیون را افزایش خواهد داد . قابلیت Resolution Upscale از دیگر ویژگی های کیفیتی تصویر است که قابلیت ارتقا دهنده ی کیفیت تصویر نیز نام گرفته است و باعث ارتقا دادن کیفیت تصاویر می گردد و حتی فایل های کم کیفیت را هم ارتقا بخشیده و کیفیت نهایی آن ها را نزدیک به فول اچ دی پخش کند . در نتیجه می توانید فیلم ها و نوارهای قدیمی با کیفیت پایین تر از فول اچ دی را با کیفیت فول چ دی تماشا کنید .

سیستم صوتی 49LJ550V

معمولاً کار اصلی تلویزیون نمایش و چپخش تصاویر و فیلم ها و برنامه هاست و برای اینکه یک تلویزیون کیفیت بالایی داشته باشد ، باید حتماً ویژگی های کیفیتی تصویری و صوتی خوبی باشد ، چرا که این دو ویژگی مهم در کنار هم می توانند از هر تلویزیونی یک تلویزیونی خوب بسازند . تلویزیون 49LJ550V دارای سیستم صوتی دو کاناله ای است که با توجه به ابعد 49 اینچی اش صدایی متناسب با یک تلویزیون 49 اینچی برای آن در نظر گرفته شده است . سیستم صوتی دوکاناله در واقع از دو بلندگو و یا اسپیکر تولید شده است که هر کدام صدایی به قدرت 10 وات و در مجموع صدایی 20 واتی ارائه می دهند که برای ابعد 49 اینچی آن متناسب است . پشتیبانی از فناوری Virtual Surround باعث تفکیک صدا در کانالهای مختلف می شود و صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط پخش می کند ، سیستم کاهنده ی نویز صدا به نام Clear Voice III از دیگر ویژگی های کیفیتی صدا است ، این فناوری می تواند صدای اصلی را از صدای پس زمینه جدا کند و با جداسازی صدای اصلی و تقویت آن می تواند صدایی قدرتمند و با کیفیت را پخش کند .همچنین درگاه اپتیکال برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربرانی که میزان صدای تلویزیون را مناسب نمی دانند و صدایی قدرتمندتر و با کیفیت تر را ترجیح می دهند ، می توانند از درگاه اپتیکال برای تقویت قدرت و کیفیت صدا استفاده کنند . چرا که با اتصال سینما خانگی و ساندبار به تلویزیون از طریق درگاه اپتیکال می توان توان صوتی خروجی تلویزیون را چندین برابر افزایش داد .

سیستم صوتی تلویزیون 49lj550v

سیستم عامل و رابط کاربری

49lj550v یکی از تلویزیون های اسمارت ال جی است که مجهز به سیستم عامل webos3.5 می باشد . این سیستم عامل رابط کاربری راحت و همه پسندی دارد و هر کاربری حتی کاربران عادی هم می توانند به تنظیمات و امکانات هوشمند تلویزیون دسترسی داشته باشند . مجهز بودن به مرورگر اینترنت امکان گشت و گذار در اینترنت و شخم زدن صفحات مختلف وب را برای کاربران فراهم می آورد . فناوری های هوشمند نظیر میراکست و widi برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است که با دانلود و نصب برنامه ی LG TV Plus می توانید از تمامی این امکانات استفاده نمایید . قابلیت میراکست Miracast می تواند تصاویر و فایل های پخش شده بر روی موبایل به نمایشگر تلویزیون انتقال دهد و از تماشا بر روی نمایشگر بزرگ 49 اینچی لذت بیشتری ببرید و فیلم ها و تصاویر مورد علاقه ی خود را با کیفیت تر از همیشه تماشا کنید . قابلیت WiDi نیز فایل و محتوای پخش شده بر روی pc را به تلویزیون بزرگ 49 اینچی انتقال می دهد . همچنین امکان روشن کردن تلویزیون توسط موبایل نیز در این تلویزیون گنجانده شده است و شما می توانید با استفاده از موبایل ، تلویزیون خود را روشن کنید . با ایجاد حساب کاربری در گوگل می توانید در فروشگاه پلی استور خرید کنید و برنامه ها و اپلیکیشن های مختلف را دانلود و نصب کرد . پردازنده ی دو هسته ای تلویزیون ال جی 49lj550v ر ا سریع و روان کرده است و کاری کرده است تا این تلویزیون دستورات و درخواست های شما را در سریع ترین زمان بدون تاخیر و درنگ اجرا کند .

وجود پورت های ارتباطی متنوع و کاربردی یک ویژگی مهم است که باید در هنگام خرید تلویزیون مورد توجه قرار گیرد ، تلویزیون ال جی مدل 49lj550v دارای پورتهای ارتباطی کارآمد نظیر پورت HDMI و پورت USB می باشد که می توانند تمامی دستگاه های پخشش کننده DVD و BLU-RAY و ... را با یک کابل HDMI به تلویزیون متصل کنند و پخش کننده را به پورت HDMI متصل نمایند . تلویزیون 49lj550v دارای 2عدد پورت HDMI می باشد که نیاز هر کاربری را مرتفع می سازد و شما می توانید حتی همزمان سه دستگاه مختلف را به تلویزیون متصل کنید . همچنین 1عدد پورت USB در تلویزیون این امکان را برای شما فراهم می آورند تا بتوانید انواع حافظه های جانبی نظیر فلش مموری و هارد اکسترنال و سایر حافظه های خارجی را از طریق این پورت به تلویزیون متصل کنید و از محتویات ذخیره شده در آنها استفاده کنید و تصاویر و فیلم های بی کیفیت را بر روی نمایشگر تلویزیون پخش کنید و با استفاده از موتور ارتقای کیفیت تصویر که در این تلویزیون وجود دارد ، می توان هر کیفیت دریافتی را ارتقا بخشید و از تماشای مجدد فیلم ها و تصاویر مورد علاقه لذت دو چندان برد . پورت LAN و پورت کامپوننت و ورودی رادیو و آنتن و خروجی هدفون و قابلیت بلوتوث و قابلیت اتصال به وای فای و ... از دیگر ویژگی های این تلویزیون بالارده است . که همه ی این موارد دارای کاربرد خاص خود می باشند و می توانند نیازهای شما را برآورده کنند . با تمام این تفاسیر می توان به راحتی ادعا کرد که تلویزیون ال جی مدل lj550 یکی از تلویزیون هایی است که می تواند نیاز شما را براورده کند و اگر به یک تلویزیون 43 اینچی با امکاناتی نظیر هوشمند و کیفیت 4K و ... نیاز دارید ، حتما تلویزیون lj550 را بخرید .

تلویزیون ال جی lj550

سایز صفحه 49 اینچ
تکنولوژی صفحه Edge LED
نوع صفحه تخت
کیفیت تصویر Full HD
رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل
نسبت تصویر 16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan
قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر بله
سه بعدی (3D) خیر
سرعت رفرش تصویر 50 هرتز
فرمت های تصویری قابل پشتیبانی 2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
سیستم صوتی 2channel
تعداد بلندگو 2
توان خروجی صدا 20 وات
سیستم کاهنده نویز Clear Voice III
حالت های صدا Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game
مرورگر اینترنت دارد
گیرنده دیجیتال دارد
تیونر آنالوگ -دیجیتال
تعداد ورودی USB 1
تعداد ورودی HDMI 2
تعداد پورت Component 1
تعداد پورت Composite 1
شبکه بی سیم (WiFi) دارد
تعداد پورت LAN 1
ورودی آنتن دارد
خروجی صدای دیجیتال دارد
خروجی هدفون دارد
نوع پایه دو شاخه
قابلیت اتصال به دیوار دارد
منبع تغذیه 100~240Vac 50-60
مصرف برق در حالت آماده به کار 0.5 وات
خاموش شدن خودکار دارد
سیستم عامل webOS 3.5
اقلام همراه ریموت کنترل_دفترچه راهنما_کابل برق_باتری برای کنترل
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند