تصویر توستر نان کنوود TTM480

توستر نان کنوود TTM480

* تعداد درگاه قرارگیری نان: 4 اسلات * توان مصرفی: 1800 وات *وزن: 2.51 کیلوگرم *کشوی جمع آوری خرده نان *قابلیت قطع خودکار *قابلیت تنظیم حرارت *قابلیت یخ زدایی *قابلیت تنظیم میزان برشته کردن نان *دارای دکمه توقف عملیات * مناسب برای نان تست ضخیم و نازک * عملکرد مناسب در پخت یکنواخت و سراسری * عایق گرمایی بدنه ، برای ایمنی در حین کار * نحوه بالا آوردن نان : دستی

تولید کننده: Kenwood
(اختیاری)
(اختیاری)
۰ تومان

بررسی توستر نان کنوود TTM480 

نان یکی از ابتدایی ترین و مهم ترین مواد غذایی است که برای سِرو بیشتر غذا ها نان لازم است پس برای اینکه همیشه و در همه وعده های غذایی نان داشته باشید استفاده از توستر نان به شما پیشنهاد می شود. شاید مهمترین مزیتی که استفاده از این دستگاه می‌تواند به دنبال داشته باشد، ترغیب کودکان به خوردن صبحانه است .

افراد بسیاری با استفاده از این شیوه، مشکل صبحانه خوردن کودک خود را حل کرده اند . کودک به عشق یک نان برشته‌ی داغ همراه با کره و مقداری مربا حاضر هستند صبح زود بیدار شده و بر سر سفره و میز غذا حاضر شوند. پس در واقع توستر نان وظیفه ی اضافه کردن لذت خوردن نان داغ برشته شده را به همراه خانواده بر عهده دارد.

توستر نان کنوود Kenwood TTM480 ، با توان مصرفی ۱۸۰۰ وات، چهار اسلات و باوجود قابلیت تنظیم حرارت، کاربر می‌تواند نان تست را به میزان مورد علاقه‌ شما تست کند تا کاملا ترد، نیمه ترد یا نرم باشد.

شیوه صحیح استفاده از توستر کنوود

استفاده از توستر نان کنوود TTM480  بسیار راحت است . تکه های نان تست و یا تکه های نان های ایرانی را ( متناسب با اندازه دستگاه) در داخل وسیله قرار دهید. درجه  مورد نظر را تنظیم کنید و با فشار انگشت اهرم را به پایین فشار دهید تا عمل برشته کردن آغاز گردد. در ابتدا از درجه‌ کم شروع کنید تا با میزان برشته کنندگی دستگاه آشنا شوید. در دفعات دوم و سوم درجه را افزایش دهید و این کار را ادامه دهید تا رنگ نان به رنگ و طعم مورد علاقه شما برسد. هر چه نان ضخیم تر باشد درجه بیشتری مورد نیاز است، برای نان های ایرانی درجات پایین تر مناسب هستند.

دقت کنید در هنگام روشن بودن توستر نان کنوود TTM480 جداً از وارد کردن هر گونه جسم فلزی مانند کارد یا قاشق به داخل دستگاه خودداری کنید.

ویژگی های توستر نان کنوود

از انجا که توستر معمولا بر سر سفره ها و میز ها و در هنگام سرو غذا ظاهر می شود ، شکل و شمایل آن از اهمیت دوچندانی پیدا می کند، توستر نان کنوود پTTM480 ، سطح نان را به صورت یکنواخت برشته می کند بطوریکه کاربر قادر به تعیین درجه ی برشته شدن  هست. از دیگر مزیت های این توستر ، امکان تمیز کردن آسان آن است . این توستر دارای سینی جمع آوری خرده نان هست . شما می‌توانید با خارج کردن این سینی قسمت زیرین دستگاه را تمیز نمایید.

 

تعداد درگاه قرارگيري نان 4
توان مصرفی 1800
جنس بدنه فلز برس خورده
سایر ویژگی ها -امکان Peek&Wiew برای دیدن نان حین توست
وزن 2.51
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند