تصویر جاروبرقی سامسونگ samsung SC4570
متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد

جاروبرقی سامسونگ samsung SC4570

تولید کننده: Samsung
کد کالا: IAFT4116
(اختیاری)
(اختیاری)
۵,۶۳۲,۷۰۰ تومان
دیگر با جاروهای بزرگ و سنگین خداحافظی کنید.در دنیای امروزی که کلیه ی تکنولوژی ها به سمت کوچکتر شدن پیش میروند سامسونگ نیز از این قافله عقب نمانده و این جارو برقی خود را با اندازه ی کوچک و ورن کمی طراحی کرده است.به راحتی شما میتوانید این جارو را حمل کرده و یا چرخ های بزرگ ان کشیدنش را بسیار اسان کرده است.قدرت این محصول 2000 وات بوده و مخزن ان دارای ظرفیت 1.3 لیتر میباشد.
جارو برقی 4570 سامسونگ مجهز به فیلترهای HEPA میباشد.این فیلتر ها هر گونه ذره گرد و غبار و ریز گردها را از هوای جارو گرفته و هوایی کاملا تصفیه شده از جارو خارج میشود بنابرین دیگر نگران نشستن گرد و خاک ناشی از جاروکردن بر روی وسایل منزل نباشید.
از جمله نوآوری های به کار رفته در این جاروبرقی طراحی مخرن ان به صورت دو قسمتی است.در هنگام جارو ذرات ابتدا وارد محفظه ی داخلی شده و جریان سایکلونی یا همان چرخشی ایجاد شده باعث میشود که ذرات گرد و غبار و سایر ذرات ریز در قسمت داخلی ته نشین و سایر ذرات بزرگتر و سنگین تر به قسمت بزرگ هدایت میشود که نتیجه ی این عمل افزایش چشم گیر قدرت پاک کنندگی جاروبرقی است.
از دیگر خصوصیت این جاروبرقی و مخزن ان میتوان به سهولت خالی کردن ان اشاره کرد و مشکل تکان دادن کیسه های پر از گرد غبار و خالی کردن ان را حل کرده است.

ضمنا این جاروها دارای قدرت مکش ثابت هستند.

 

 

 

ابعاد ۲۸۰ × ۲۳۸ × ۳۹۵ میلی‌متر
وزن ۴.۳ کیلوگرم
نوع جارو برقی مخزن دار
قدرت موتور 2000 وات
توان مکش 370 وات
سیم جمع کن خودکار دارد
فیلتر بهداشتی دارد
طول کابل برق 6 متر
میزان صدا 82 دسی بل
گنجایش مخزن جارو برقی 1.3 لیتر
نوع فیلتر خروجی HEPA
لوله تلسکوپی دارد
شعاع کارکرد 9.2 متر