تصویر جاروبرقی کیسه‌ای 2000 وات فیلیپس مدل FC8296
متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد

جاروبرقی کیسه‌ای 2000 وات فیلیپس مدل FC8296

جاروبرقی کیسه‌ای 2000 وات فیلیپس مدل FC8296

تولید کننده: Philips
(اختیاری)
(اختیاری)
۸,۷۵۵,۲۰۰ تومان

مشخصات و قیمت جاروبرقی فیلیپس FC8296

جاروبرقی فیلیپس FC8296 توان بالایی را برای تمیز کردن مکانی بزرگ در مدت زمان کم فراهم می‌کند. توان بالای این محصول در مکش این امکان را به شما خواهد داد تا با حداقل خستگی، سطحی بزرگ را تمیز نمایید، که صرف هزینه‌ی پایین به واسطه‌ی کارایی قدرتمند و در مدت زمان کم اتفاق می‌افتد. 3 نوع سری به همراه این محصول قرار گرفته‌اند، تا علاوه بر جاروکشی فرش و موکت، پارکت و گوشه‌های با امکان دسترسی پایین را نیز به راحتی جارو کشی کرده و تمیز نمایید. مکش هر دو سری در سطح مطلوبی قرار دارد و شما می‌توانید از آن‌ها برای جاروکردن محیط‌های مختلف استفاده نمایید.

فیلتر هوای Super Clean این امکان را فراهم می‌کند تا هوایی کاملاً صاف و بدون آلاینده‌ای در محیط جریان یابد. این محصول قدرتمند دارای قدرت 2000 وات می‌باشد و تمیزی بالا را حتی در صورت حضور انواع گرد و غبار و آلاینده‌هایی محیطی ریز و درشت فراهم می‌کند. نازلی از نوع Turbo brush در این محصول مورد استفاده قرار دارد که با وجود پرزهای بزرگ برس، امکان جارو کردن محیط‌های پر از آلودگی را فراهم خواهد کرد. انواع لوازم از جمله فرش با وجود این نازل در سطح مناسب پاکسازی خواهند شد و همچنین نازل دیگر اطمینان خاطر شما را در مورد تمیز کردن پارکت و مبل به همراه خواهد آورد، برای تمیزی گوشه‌ها نیز نازلی موجود است. کیسه جاروبرقی فیلیپس مدل 8296 دارای 3 لیتر حجم می‌باشد تا چند بار به صورت متوالی امکان ذخیره سازی را فراهم کند.

طراحی جاروبرقی 8296 فیلیپس

طراحی از جمله مواردی است که بر روی کارایی جاروبرقی تاثیر بالا خواهد گذاشت. شما علاوه بر این که طراحی خاصی از محصول را در اختیار خواهید داشت تا با آن تعامل داشته باشید، امکاناتی را نیز به واسطه‌ی طراحی در دست خواهید گرفت. فیلیپس جاروبرقی 8296 را با طراحی کیسه‌ای تولید و ارائه کرده است. این محصول برای جمع آوری گرد و غبار از کیسه استفاده خواهد کرد. با این وجود می‌توان طراحی این محصول را به نسبت جاروبرقی‌های مخزنی تفاوت دانست. کیسه‌ی به کار رفته در ساختار این محصول ظرفیتی برابر 3 لیتر دارد که امکان جارو کشی منزل را تا چند بار برای شما امکان پذیر می‌کند.

سیم 6 متری این محصول آزادی عمل بالایی به شما خواهد داد و این امکان را به شما می‌دهد تا بدون نیاز به جدا کردن کابل و انتقال آن به مکانی دیگر، حجم بالایی از سالن را تمیز نمایید. بر روی بدنه‌ی این محصول پیچ ولومی چرخان جهت تنظیم قدرت مورد استفاده قرار گرفته. همچنین امکان نصب لوله‌ی خرطومی با امکان چرخش 360 درجه بر روی این مدل موجود می‌باشد. لوله تلسکوپی به کار رفته همراه با جاروبرقی 8296 دو تکه می‌باشد و با قابلیت تنظیم ارتفاع این امکان را به شما می‌دهد تا متناسب با قدتان اندازه‌ی آن را تنظیم نمایید. چرخ‌های این محصول پلاستیکی‌اند و امکان جابجایی آسان شما را همراه با جاروبرقی فراهم خواهند کرد. به کمک کابل و لوله‌های نصب شده بر روی بدنه شما تا شعاع 9 متری را می‌توانید با این محصول تمیز نمایید.

کیسه s-bags با کارایی و کیفیت متفاوت

برند خوش نام فیلیپس در ساخت انواع جاروبرقی توانایی بالایی داشته و با تولید مدل‌هایی همچون FC8296 این توانایی را به اثبات رسانده است. شما حتی بر روی این محصول شاهد کیسه‌هایی مخصوص هستید که با آنچه که تا کنون دیده‌اید متفاوت‌اند و به تبع آن کارایی و کیفیت متفاوتی را نیز به شما ارائه خواهند داد. به کار گیری کیسه s-bag در این محصول کارایی عالی را برای شما به همراه می‌آورد. این کیسه‌ی با ارزش طی فرآیندی خاص تا 50 درصد دوام و کارایی بهتری را ارائه خواهد داد. قدرت مکش جاروبرقی به همراه ساختار این کیسه اجاره خواهند داد تا آخرین حد کیسه را پر نمایید، بدون اینک تاثیری بر مکش داشت باشد؛ که این کارایی برای سبک زندگی مدرن گزینه‌ای عالی خواهد بود.

ساختار لایه‌ای این کیسه‌ی مخصوص سبب می‌شود تا هیچ گرد و غباری از آن خارج نشود، که از این رو بر عملکرد فیلترهای موجود نیز تاثیر مثبت خواهد گذاشت و کارایی را بهبود خواهد بخشید. میزان ظرفیت کیسه به کار رفته در جاروبرقی فیلیپس FC8296 برابر 3 لیتر می‌باشد که گنجایش مطلوبی برایتان خواهد داشت.

قدرت موتور و توان مکش جاروبرقی

در هنگام خرید جاروبرقی به عنوان اولین و مهمترین گزینه‌ای که مورد بررسی قرار می‌گیرد توان جاروبرقی می‌باشد. اهمیت بالا این محصول سبب می‌شود تا تمیز کنندگی را به میزان بالاتر و کامل تر را در خانه‌ی خود مشاهده نمایید. جاروبرقی 8296 فیلیپس محصولی با حداکثر توان موتور 2000 وات کارایی عالی را از خود به نمایش خواهد گذاشت. با وجود موتور قدرتمند قرار گرفته بر روی این محصول، قدرت مکش 350 وات برای این محصول امکان پذیر شده است. این اعداد نشانی از تمیز کنندگی بالا و ایجاد محیطی عاری از گرد و غبار در مدت زمان پایین دارد. با وجود این میزان مکش لازم به جارو کشی چند باره نخواهد بود و با صرف انرژی پایین و زمان کم، محیطی کاملا تمیز را در اختیار خواهید داشت.

در هنگام ارائه‌ی عملکرد و تنظیم توان محصول بر روی بالاترین سطح، صدایی با توان 82 دسیبل از این محصول پخش خواهد شد، بنابراین توصیه می‌شود در کنار کارایی این محصول از حرف زدن و یا گوش دادن به موسیقی بپرهیزید، زیرا صدایی چندان واضح نخواهید شنید. امکان تنظیم توان مکش جاروبرقی فیلیپس FC8296 در سطوح مختلف وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به نوع سطح و میزان گرد و غباری که آن را فرا گرفته است، توان را تنظیم نمایید. با این وجود هزینه‌ی کمتری در هنگام جاروکشی محیط‌های تمیزتر صرف مصرف انرژی خواهد شد و در کنار آن تمیزی مطلوب نیز حاصل خواهد شد.

فیلتر هوا Super Clean

اینکه استفاده از جاروبرقی بر روی تمیزی هوای منزل تاثیر منفی نگذارد، از دغدغه‌هایی است که مصرف کنندگان و تولید کنندگان به فکر آن هستند. تلاش تولید کنندگان در برخی موارد به جواب مطلوب رسیده است و در حال حاضر شاهد حضور فیلترهای قوی و قدرتمند بر روی انواع جاروبرقی‌ها هستیم. فیلیپس نیز بر وی مدل FC8296، فیلتر هوای اختصاصی خود را مورد استفاده قرار داده است. فیلتر هوا Super Clean قبل از خروج هوای مکیده شده به جاروبرقی، آن را کاملاً تمیز خواهد کرد و سپس به محیط باز خواهد گرداند. این فیلتر قدرتمند با توان بالا تمامی گرد و غبار و ناخالصی‌های موجود در هوا را جذب خواهد کرد و این امکان را فراهم می‌کند تا هوای دمیده شده کاملاً تمیز و عاری از هر گونه آلودگی باشد.

فیلتر قدرتمند Super Clean به صورت کامل در مسیر باد قرار خواهد گرفت و از خروج هر گونه ناخالصی از بدنه جلوگیری خواهد کرد تا بر روی میزان کیفیت هوای خانه ی شما تاثیر منفی نگذارد و مسیر هوایی را کاملا مسدود می‌کند، البته هوای ناسالم. این فیلتر قدرتمند به میزان 99% انواع آلاینده‌های هوا را جذب می‌کند و محیط سالم و با هوای تمیز و بدون مواد آلرژی زا را ایجاد خواهد کرد. با این تفاسیر جاروبرقی 2000 وات فیلیپس FC8296 علاوه بر تمیزی سطوح، هوایی سالم و تمیز را در خانه‌ی شما به جریان خواهد انداخت.

نازل‌ها و لوازم جانبی برای ارائه کارایی بیشتر

به کار گیری و استفاده از جاروبرقی برای سطوح مختلف، با نازل‌هایی با طراحی متفاوت نیاز دارد. در این صورت عمل جارو کشیدن راحت تر بود و با صرف زمان کمتر امکان پذیر خواهد شد. شما علاوه بر مشاهده‌ی نازل اصلی قرار گرفته در کنار این مجموعه، شاهد دو سری دیگر با طراحی متفاوت خواهید بود. برس‌های قرار گرفته بر روی هر یک از آن‌ها کمک می‌کند تا میزان نفوذ در انواع محیط‌ها بالاتر باشد و تمیزی بالایی را به همراه می‌آورد. نازل اصلی قرار گرفته به همراه جاروبرقی فیلیپس FC8296 از نوع Turbo brush می‌باشد که عملکردی ویژه را تمیز کردن محیط به کار می‌گیرد.

برس‌های قرار گرفته در کنار این محصول قابلیت چرخش در حین عملکرد را دارد که این موضوع سبب می‌شود تا انواع کرک و مو به صورت کامل از محیط برداشته شوند. چرخش این برس‌ها همچنین سبب کاوش کامل بین پرزهای فرش می‌شود و این امر تمیز کنندگی بالا و عمیق را به همراه خواهد آورد. نازل دیگر موجود ابزاری مناسب برای تمیز کردن مبلمان است و انواع اجزای آن را به صورت کامل و بدون ریزترین آلودگی‌ها تمیز خواهد کرد. اندازه و ساختار این سری سبب می‌شود تا به راحتی تمامی بخش‌ها و گوشه‌های آن‌ها را به صورت کامل در دسترس داشته و تمیز نمایید. نازل دیگر قرار گرفته به همراه مدل FC8296 فیلیپس برای تمیز کردن گوشه‌ها کاربرد خواهد داشت. به راحتی مکان‌هایی با فضای کم و گوشه‌ها را با این نازل تمیز نمایید؛ قسمت بالایی این نازل قابل چرخش است.

جمع بندی

با وجود کیفیت بالایی که از جاروبرقی‌های کیسه‌ای ارائه می‌شود، اما طرفداران محصولاتی با طراحی مخزنی نیز روز به روز در حال افزایش است. این محصولات با میزان قدرت متفاوت تولید شده‌اند. طراحی این محصولات سبب می‌شود تا نیازی به کیسه برای جمع آوری گرد و غبار نباشد و تمیز کردن راحت مخزن آسودگی بیشتر را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

جاروبرقی مخزنی هیتاچی CV-SE23V از جمله محصولاتی است که با این سبک طراحی شکل گرفته و کارایی متفاوتی را به شما ارائه خواهد داد. این مدل هیتاچی دارای قدرت موتور 2300 وات می‌باشد و به فیلتر بهداشتی HEPA H13 مجهز شده است.

 

 

 

نوع جارو کیسه‌ای
قدرت موتور 2000 وات
نشانگر پر بودن مخزن دارد
فیلتر بهداشتی Super Clean
ظرفيت مخزن 3 لیتر
لوله تلسکوپی آلومینیومی
طول سیم 3 متر
سیم جمع کن خودکار دارد