تصویر جاروبرقی سطلی ۲۱۰۰ وات هیتاچی مدل CV-960
متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد

جاروبرقی سطلی ۲۱۰۰ وات هیتاچی مدل CV-960

*محصول: جارو برقی سطلی *برند: هیتاچی *مدل: CV-960 *توان: 2100 وات *ظرفیت مخزن: 21 لیتر *سازنده: ژاپن

تولید کننده: HITACHI
(اختیاری)
(اختیاری)
۷,۲۹۶,۹۰۰ تومان

بررسی مشخصات جاروبرقی سطلی هیتاچی CV-960  

جاروبرقی هیتاچی CV-960 یکی از جاروبرقی‌ های بسیار با کیفیت و ایده آلی است که توسط کمپانی هیتاچی به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول از جمله جارو برقی‌ های سطلی است. این جاروبرقی از ظرفیت مخزن داخلی 21 لیتر بهره می برد و می‌ تواند میزان زیادی گرد و غبار و زباله را در خود جای دهد. موتور پرقدرت این جارو برقی از توان مصرفی 2100 وات بهره می برد. فیلتر بهداشتی این جارو برقی از نوع پارچه‌ای و قابل شست‌وشو است. همچنین این مدل علاوه‌بر زباله‌های خشک توانایی جذب مایعات را نیز دارد. گنجایش قابل‌توجه دستگاه آن را به انتخابی مناسب برای انواع سالن‌های بزرگ همچون، فروشگاه‌ها، مساجد و به‌ویژه رستوران و هتل‌ها تبدیل کرده است. در ادامه ی این مطلب به شرح و بررسی دقیق قابلیت ها و امکانات این جارو برقی هیتاچی خواهیم پرداخت

جاروبرقی سطلی هیتاچی Hitachi Vacuum Cleaner CV-960

طراحی و ساختار جارو برقی

این جاروبرقی که از نوع سطلی است از جنس فلز محکم ساخته شده است که موجب می شود بدنه در برابر ضربه مقاوم باشد. این بدنه محکم فلزی بر روی پایه ی پلاستیکی قرار گرفته است که این پایه نیز مجهز به 4 عدد چرخ کوچک و بزرگ است؛ 2 عدد چرخ کوچک این جارو از قابلیت چرخش 360 درجه بهره می برند تا حمل و جابجایی آن به نقاط مختلف راحت تر شود. اگر به بالاترین نقطه که همان درب جارو برقی است نگاه بیاندازید با دسته ی حمل، دکمه روشن و خاموش و نشانگر روبه رو خواهید شد. این نشانگر که به نشانگر پر بودن مخزن « dust indicator » نیز معروف است، شما را از پر شدن مخزن آگاه خواهد ساخت تا با خالی نمودن مخزن، کشش و توان جارو برقی همچنان پر قدرت باقی بماند. خالی کردن مخزن نیز بسیار راحت است به گونه ای که تنها با گرفتن دسته ی قرار داده شده بر روی بدنه و پایه می توانید به سهولت تمام محتویات داخلی را دور بریزید، حتی می توانید با خیال راحت این مخزن فلزی را شستشو نمایید. همچنین فیلتر در نظر گرفته شده برای این مدل از نوع پارچه ای است، این فیلتر از ورود گرد و غبار به داخل موتور جلوگیری خواهد کرد. این مدل بر خلاف جاروبرقی های معمولی فاقد سیم جمع کن است، اما هیتاچی تا حدی این مسئله را مورد توجه قرار داده و پیشنهاد می کند سیم را به دور حلقه ی قرار داده شده بر روی بدنه بپیچید تا سیم برق دست و پا گیر نباشد.

جاروبرقی سطلی هیتاچی Hitachi Vacuum Cleaner CV-960

دیگر امکانات و قابلیت های جارو برقی

جهت راحتی بیشتر کاربران در حین جارو کشیدن، هیتاچی جاروبرقی 960 را به لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع مجهز کرده است، پس به راحتی می توانید با توجه به قد خود به تنظیم ارتفاع لوله بپردازید تا در حین جاروکشی لازم نباشد خم شوید. از سری پارویی با قابلیت تنظیم می توان برای جاروکشی سطوح صاف و قالی استفاده کرد و انواع کرک و مو را از روی قالی و یا موکت زدود. به علاوه همراه با این جارو برس کوچک و سری باریک ارائه شده تا بتوان سطوحی که تمیز کردن آن به وسیله ی سری پارویی غیر ممکن است را نیز تمیز کرد؛ تمیز نمودن بخش هایی مانند گوشه ها، درز ها و فضاهای باریک به کمک این نازل ها بسیار راحت است. با وجود تمامی این قابلیت ها و امکانات می توان گفت که این جارو برقی هیتاچی از ارزش خرید بالایی برخوردار است.