تصویر گریل و ساندویچ ساز فیلیپس مدل HD4467

گریل و ساندویچ ساز فیلیپس مدل HD4467 PHILIPS HD4467 Barbeque

* قابلیت بازشونده گی 180 درجه *توان مصرفی 2000 وات

تولید کننده: Philips
(اختیاری)
(اختیاری)
۰ تومان

مشخصات کالا


ساندویچ ساز فیلیپس مدل
HD4467 محصولی باکیفیت و زیبا از کمپانی فیلیپس می باشد که یک صفحه تابه ای شکل در این محصول قرار داده شده است و با استفاده از آن می توانید گریل کردن و کباب کردن مواد غذایی مانند گوشت همبرگر، ماه، فیله مرغ و استیک و همچنین درست کردن انواع پنینی را انجام دهید.

جنس بدنه بیرونی این محصول از پلاستیک مقاوم ساخته شده که در برابر حرارت و ضربه مقاومت خوبی دارد. البته جنس صفحات به کار رفته در این ساندویچ ساز از نوع تفلون نچسب بوده و به همین جهت مواد غذایی به سادگی از روی صفحات جدا می شود و شستن این صفحات بسیار آسان می باشد. فارغ از تابه های نچسب، این مدل دارای دستگیره ی عایق حرارت است که در حین روشن بودن دستگاه گرم نمی‌شود. قفل ایمنی هم روی دستگیره قرار دارد که به واسطه ی این قفل دو صفحه ی ساندویچ ساز به هم وصل می‌شوند. لولای استفاده شده در این ساندویچ ساز امکان باز شدن تا زاویه ی 180 درجه دارد و به همین خاطر برای استفاده از تابه های کباب ساز می‌توان دستگاه را باز کرد و به راحتی از آن استفاده کرد.

وزن 3.9 کیلوگرم
ولتاژ 220-240
سایر مشخصات مدیریت و راحتی تجهیزات خنک کننده سوئیچ روشن / خاموش تنظیم درجه حرارت صفحات آشپزخانه ترموستات ذخیره سازی به صورت عمودی کابل بند ناف ذخیره سازی ذخیره سازی جزئیات پا پا ضد لغزش رنگ و مواد مسکن مسکن فولاد ضد زنگ آلومینیوم صفحات کوره ای ابعاد و وزن وزن 3.9 کیلوگرم اطلاعات تکنیکی قدرت 2000 وات ولتاژ 220-240V فرکانس 50/60 هرتز طول کابل 1 متر برنامه ها و ویژگی ها توابع آماده سازی کباب درباره پخت تمیز کردن و مراقبت لوازم جانبی خواص امن ماشین ظرفشویی
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند