تصویر سینمای خانگی سامسونگ HT-J5550K

سینمای خانگی سامسونگ HT-J5550K SAMSUNG HT-J5550WK

سینما خانگی سامسونگ مدل 5550 دارای صدای فراگیر با کیفیت صدای سینمایی است که توسط چهار بلندگو این صدا را به شما ارائه می دهد. در هر نقطه از اتاق بهترین صدا را توسط این سینما خانگی خواهید شنید. کیفیت صدای عالی که تجربه می کنید با سینما خانگی 5550k تجربه واقعی سینما در خانه خواهد بود.

تولید کننده: Samsung
کد کالا: mhft0006
(اختیاری)
(اختیاری)
۲۶,۶۲۲,۰۰۰ تومان

سینمای خانگی 1000 وات سامسونگ SAMSUNG HT-J5550K

 


 

سینمایی خانگی سامسونگ Samsung مدل HT-J5550K یکی از سینمای خانگی های با کیفیت و کارآمدی است که توسط شرکت پرآوازه ی سامسونگ تولید شده است . این سینمای خانگی 5.1 کاناله شامل 4 اسپیکر بلند قامت و ایستاده و یک اسپیکر مرکزی و یک عدد ساب ووفر می شود ، که در مجموع می توانند صدایی به قدرت 1000 وات تولید کنند . رنگ مشکی و براق این اسپیکرها ظاهر دستگاه را لوکس و مدرن نمایش می دهد ، سوار شدن اسپیکرهای ایستاده بر رروی پایه های دایره ای شکل ، استحکام و خوش تراش بودن سینمای خانگی را به همراه دارد . این سینمای خانگی با قدرت 1000 واتی اش می تواند برای منازل بزرگ و کاربران حرفه ای مناسب و مفید باشد . می دانید که دلیل اصلی خرید سینمای خانگی صدای با کیفیت و پروضوح و قدرتمند است ، به همین جهت باید هنگام خرید سینمای خانگی از این موضوع مهم غافل نباشیم و به توان دستگاه اهمیت بیشتری بدهیم . تمام سیستم های صوتی مجزا جهت اتصال به تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرند ، اما سازندگان سعی کرده اند تا محتویات قابل پخش سینمای خانگی را بیشتر و بیشتر کنند . به همین دلیل از درگاه های ارتباطی متنوعی بهره برده اند تا کاربران بتوانند از انواع حافظه های جانبی نظیر فلش مموری و هارد اکسترنال استفاده ی بهینه بکنند . مجهز بودن به درگاه ارتباطی USB و HDMI امکان ارتباط با این حافظه ها و پخش کننده ها را فراهم می کند . ورودی صدای آنالوگ و اپتیکال یکی از راه های اتصال تلویزیون به سینمای خانگی است و با این طریق هم تلویزیون های جدید و هم تلویزیون های قدیمی می توانند از سینمای خانگی بهره مند شوند . برای شنیدن صدایی با کیفیت و قدرتمند ، در سینمای خانگی سامسونگ HT-J5550K از فناوری های متعددی بهره گرفته شده است . یکی از این فناوری ها ، دالبی دیجیتال DOLBY DIGITAL است که با تفکیک نمودن صدای پخش شده ، به سه بعدی بودن صدا کمک فراوانی می کند و قادر به پخش صدایی همه جانبه و فراگیر است . همچنین فناوری DTS با فشرده سازی صدا کیفیت صدا را ارتقا می دهد . همچنین لازم به ذکراست که شما می توانید موج FM رادیو را هم از طریق این سینمای خانگی 1000 واتی بشنوید و از صدای واضح و شفاف آن لذت ببرید . از دیگر فناوری هایی که این سینمای خانگی از آن پشتیبانی می کند قابلیت کارائوکه KARAOKE می باشد که طرفداران موسیقی و خوانندگی نهایت استفاده را از آن می برند . با اتصال میکروفون به ورودی میکروفونی که در پنل کنترلی این دستگاه تعبیه شده است می توان همزمان با آهنگ در حال پخش از سیستم خوانندگی کرد . با این حساب می توان سینمای خانگی سامسونگ HT-J5550K را یکی از بهترین و با کیفیت ترین سیستم های صوتی 1000 واتی دانست .

مشخصات سینمای خانگی سامسونگ مدل HT-J5550K

سینمای خانگی سامسونگ SAMSUNG مدل J5550K دارای تعداد زیادی پورت جهت برقراری ارتباط سینمای خانگی با سایر دستگاه های دیجیتالی است . این سینمای خانگی مجهز به پورت USB جهت پخش فایلهای صوتی و تصویری ذخیره شده بر روی فلش مموری و هارد اکسترنال و حافظه های جانبی است . یعنی به کمک این پورت می توان از آهنگهای ذخیره شده لذت بیشتری برد و از کیفیت و قدرت صدای بیشتری برخوردار بود . همچنین این سینمای خانگی دارای پورت HDMI نیز می باشد . ورودی صدای اپتیکال OPTICAL و ورودی صدای آنالوگ از دیگر ورودی های این سیستم صوتی هستند که باعث متصل شدن سینمای خانگی به تلویزیون می گردند . ورودی صدای انالوگ برای اتصال سینمای خانگی به تلویزیون های قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد . در این سینمای خانگی فناوری بلوتوث نیز جهت اتصال بی سیم با دستگاه های دیجیتالی دیگر تعبیه شده است . از طریق این فناوری می توان فایلهای صوتی و تصویری دلخواه خود را توسط بلوتوث با دستگاه های دیگر به اشتراک گذاشت . اتصال به اینترنت از طریق WI-FI صورت می گیرد ، فناوری DLNA نیز به نوبه ی خود اشتراک گذاری بی سیم و راحت تصایر و فیلم ها و انواع محتوای صوتی را در بین سایر دستگاه های دیجیتالی هوشمند فراهم می آورد .
سینمای خانگی J5550K دارای 5.1 کانال و قدرت صوتی 1000 وات است . یعنی از چهار اسپیکر ایستاده و بلند قامت و یک دستگاه اصلی و یک عدد ساب ووفر خوش تراش و یک دستگاه بلوری تشکیل شده است . با قرار گیری هر کدام از اسپیکرها در جایگاه مناسب می توانید از صدایی پروضوح و با کیفیت لذت ببرید . این مجموعه با 6 عدد اسپیکر می تواند در کل می تواند صدایی به قدرت 1000 وات را تولید کند. پشتیبانی از فناوری دالبی دیجیتال DOLBY DIGITAL می تواند صدایی همه جانبه و فراگیر و سه بعدی را در محیط پخش کند . این فناوری با تفکیک نمودن صدا و انتقال و پخش صدا از اسپیکرها و کانالهای مختلف باعث می شود تا صدایی سه بعدی تولید شود . فناوری DTS نیز در این سینمای خانگی با تقویت باس ها و فرکانس ها ، کیفیت صدا را بالا می برد . سیستم تقویت کننده ی صدا به نام POWER BASS از دیگر فناوری هایی است که جهت تقویت باس های صدا به کار رفته است . این سیستم می تواند فرکانس های ریز و درشت را تقویت کند و صدایی واضح و شفاف و پر از باس را به گوش مخاطب برساند .

قابلیت BD WISE در سینمای خانگی SAMSUNG HT-J5550K

سینمای خانگی سامسونگ HT- J5550K دارای قابلیتی به نام BD Wise است . این فناوری میتواند تصاویری پروضوح و شفاف و رنگهایی زنده و طبیعی را به رخ تصویر بکشد . این فناوری جدید که توسط شرکت پرآوازه ی سامسونگ معرفی شده است می تواند کیفیت تصاویر و صدای در حال پخش را دو چندان ارتقا دهد . البته برای بهره گیری از این فناوری باید هم تلویزیون و هم پخش کننده هر دو از برند سامسونگ باشند .

 

ورودی HDMI دارد
ورودی USB دارد
تعداد کانال 5.1
تعداد بلندگو 4
توان خروجی صدا 1000 وات
پردازنده 2 هسته ای
بلوتوث دارد
سه بعدی (3D) دارد
سایر ویژگی ها پشتیبانی از دیسکهای 3D بلو ری, DVD دی وی دی, USB DISK یو ای بی - 3D سه بعدی, SMART هوشمند, HDMI اچ دی ام آی, BLUETOOTH بلوتوث - دسترسی به اسمارت هاب SMART HUB - +صدای دالبی دیجیتال, آمپلی فایر کریستالی CRYSTAL AMPLIFIER, تقویت کننده بیس صدا Power Bass, تنظیم دلخواه اکولایزر User EQ, تکنولوژی انحصاری پخش صدای 3بعدی DTS-Neo Fusion, صدای دالبی دیجیتال, صدای فرا گیر DTS, صدای فراگیر DTS 96/24, صدای فراگیر DTS HD, قابلیت کارائوکه KARAOKE, پخش تصاویر سه بعدی،بلو-ری و دی وی دی, پخش صدای تلویزیون TV SOUND ON - بروز رسانی برنامه ها و ایجاد محتوای جدید با اتصال به اینترنت BD LIVE, فناوری BD WISE, قابلیت ارتقاء کیفیت ویدئو تا 4 برابر VIDEO UPSCALER
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند