تصویر غذاساز فيليپس مدل HR7761

غذاساز فيليپس مدل HR7761 Philips HR7761 Viva Collection Food Processor

غذاساز فيليپس سري ويوا کالکشن مدل HR7761

کد کالا: 3321
(اختیاری)
(اختیاری)
۱۲,۴۳۸,۷۰۰ تومان

غذاساز فیلیپس سری ویوا کالکشن مدل HR7761 با توان 750 و ظرف پارچ غذا ساز 2 لیتر، دستگاه چند کاره فیلیپس دارای قابلیت های متنوع خردکن ، مخلوط کن ، رنده ، آسیاب ، کیک ساز ، خمیر زن می باشد. همچنین تیغه های غذاساز از جنس فولاد ضدزنگ می باشد و جنس پارچ ها شیشه ای شفاف است. غذاساز فیلیپس دارای 5 رنده برای کاربردهای مختلف از قبیل رنده سیب زمینی، رنده سبزیجاتی مانند خیار، رنده گوشت همبرگر، رنده ریز برای سبزیجاتی مانند هویج و رنده بسیار ریز جهت رنده مواد غذایی مانند شکلات می باشد. صفحه امولسیون مواد را می توان برای زدن کرم و خامه، زدن سفیده تخم مرغ و هم چنین تهیه سس مایونز یا خمیر کیک به کار برد. صفحات فلزی و ظرف نگه دارنده صفحات فلزی جهت برش دادن، خرد یا ریز کردن موادی مانند پنیر، هویج، خیار، سیب زمینی و پیاز به کار برده می شوند.
ظرفیت پارچ مخلوط کن این دستگاه، 1.2 لیتر می باشد و با استفاده از آن انواع مواد غذایی هم چون سوپ، یخ، غذای نرم، پنکک و شیر را مخلوط کرد. از خردکن غذاساز فیلیپس برای آسیاب کردن دانه های قهوه، دانه های فلفل و ادویه جات خشک و خرد کردن خشکبار و سبزیجات می توان استفاده نمود.اهرم فشار دهنده غذاساز فیلیپس، مقادیر کم را اندازه گیری می کند همچنین مواد را به داخل ظرف رانده و لوله تغذیه را می پوشاند و از پخش مواد جلوگیری می کند. درپوش مخلوط کن برای اندازه گیری مقادیر کم مایعات به کار می رود همچنین درپوش مخلوط کن از پخش شدن مواد غذایی جلوگیری می کند. این دستگاه دارای وسیله ی تهیه خمیر می باشد که برای تهیه خمیر نان، خمیر پیتزا یا کلوچه مناسب می باشد.

ابعاد طول 210 - عرض 210 - ارتفاع 368 ميلي‌متر
جنس بدنه پلاستیک
توان مصرفی 750 وات
تعداد سرعت دو سرعته
صفحه نمايشگر ندارد
عملکرد لحظه‌اي (Pulse) دارد
جنس تیغه استیل ضد زنگ
گنجایش ظرف خردکن: 2.1ليتر / مخلوط کن: 1.75 ليتر
قابليت شستشوي لوازم جانبي در ماشين ظرفشويي بله
محفظه جمع‌آوري سيم دارد
طول سيم 1 متر
سایر مشخصات دارای دیسک های ضد زنگ برای قطعه قطعه کردن، خرد کردن و برش دادن / دارای پارچ نشکن / امکان تشخیص سرعت مناسب برای استفاده از هر ابزار با هماهنگ کردن رنگ ابزار و رنگ درجه سرعت روی دستگاه / امکان مونتاژ آسان قطعات / دارای پايه ضد لغزش / دارای مخلوط کن، آسياب، خردکن بزرگ و کوچک
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند