تصویر غذاساز کنوود مدل FPP230

غذاساز کنوود مدل FPP230 KENWOOD FOOD PROCESSOR FPP230

دارای کاربردهای خلوط کن، خردکن، رنده کن و آب پرتقال گیر

تولید کننده: Kenwood
کد کالا: 3325
(اختیاری)
(اختیاری)
۱,۵۲۱,۷۰۰ تومان

غذاساز 18 کاره کنوود مدل FPP230 دارای امکانات و کاربردهای مختلف و متنوعی است که از این میان می توان به کاربردهایی نظیر مخلوط کن ، همزن ، خمیرزن و آب مرکبات گیری و ... اشاره نمود . تمامی این قابلیت های کاربردهای متنوع و گوناگونی دارند و در تهیه ی نوشیدنی ها دسرها و انواع سالادها وخرد کردن انواع سبزیجات و .. به کار می روند . خرید این غذاساز همه فن حریف را به افرادی پیشنهاد می دهیم که نمی خواهند چندین محصول جداگانه نظیر آبمیوه گیری و مخلوط کن و همزن و .. را بصورت جداگانه بخرند و بابت خرید هر کدام پول اضافی بپردازند ، با یک تیر چند نشان بزنید و با خرید غذاساز حرفه ای 18 کاره ی کنوود مدل FPP230 نیازهای سراشپزی حرفه ای را برآورده نمایید . غذاساز ها معمولاً دارای ابعاد کوچکی هستند و فضای کمی را از آشپزخان می گیرند . بنابراین نگران کمبود مکان و جا گرفتن غذاساز ها نباشید غذاساز 18 کاره ی کنوود دارای ابعادی به اندازه ی 32× 19× 19 سانتی متر است و وزنی معادل 3.25 کیلوگرم را دارد . این وزن کم و کم حجم بودن باعث شده است تا به راحتی جابجا شود و آن را به مکان های مختلف منتقل کرد . غذاساز ها چنانچه گفتیم دارای اکسسوری ها مختلفی هستند ، علاوه بر ظرف خردکن اصلی غذاساز که دارای حجم 2.1 لیتری است ، کاسه ی مخلوط کن با ظرفیت 1.2 لیتری در این غذاساز مشاهده می شود که از جنس پلاستیک شفاف هستند و می توان به راحتی محتویات داخل این کاسه ها را مشاهده نمود . بدنه ی سفید رنگ این غذاساز می تواند با دکوراسیون ها و رنگ های گوناگون هماهنگ شود بر روی بدنه ی پلاستیکی مقاوم این دستگاه یک پیچ انتخابگر چرخان قرار داده شده است که برای تنظیم سرعت از آن استفاده می شود . پایه های ضد لغزش در زیر این غذاساز 18 کاره از افتادن و لغزیدن دستگاه جلوگیری می کند و مانع از حرکت دادن غذا می شود . گفتنی است که سیستم ایمنی غذاساز FPP230 طوری طراحی شده که بعد از بسته شدن کامل درب ها شروع به کار می کند و روشن می شود یعنی تا زمانی که ایمنی غذاساز تامین نشده باشد اجازه ی روشن شدن را به غذاساز نمی دهد . مجفظه ی جمع آوری سیم نیز کاری می کند تا سیم غذاساز در محفظه ی خود جمع شده و از شلوغی سیم در اطراف غذا ساز جلوگیری می کند . کاسه های خردکن و کاسه ی مخلوط کن مدرج هستند و مواد و محتویات داخل ظرف را دقیق اندازه گیری می نمایند . برند معتبر و با ابهت KENWOOD نیز بر روی بدنه خود نمایی می کند و اصالت محصول را به رخ می کشد .

 

اکسسوری ها
غذاساز 18 کاره کنوود FPP230

 




غذاساز کنوود مدل FPP230 دارای اکسسوری ها و لوازم جانبی متعددی است که کارآیی و کاربردی غذاساز را افزایش داده است . کاسه ی خرد کن یک کاسه ی مدرج است که در اندازه گیری مواد غذایی نقش مهمی دارد و دقت در پخت و پز را افزایش خواهد داد ، تیغه های خردکن دو پره ای هستند و از جنس استصل ضد زنگ می باشند . گفتنی است که این تیغه ها و کاسه ی خردکن به راحتی قابل جدا شدن بوده و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند . کاسه ی مخلوط کن نیز با ظرفیت 1.5 لیتری مدرج است و دارای درپوش محافظ و دریچه ی شکر ریز است که کارایی راحتی به ارمغان آورده است . به همراه این غذاساز یک عدد دیسک رنده نیز ارائه می شود که از جنس استیل ضد زنگ می باشند . همزن و خمیرزن از دیگر لوازم جانبی غذاساز FPP230  هستند که از جنس پلاستیک شفاف بوده و دارای دو میله ی همزن می باشد ، همچنین آسیاب این غذاساز نیز از جنس پلاستیک شفاف است و قابلیت اسیاب کردن را دارد . آب مرکبات گیری از دیگر لوازم جانبی است که به همراه این غذاساز ارائه می شود . در یک کلام به همراه غذاساز کنوود مدل FPP230 دیسک های رنده, تیغه ها, دربپوش , اهرم هدایت مواد غذایی, پره همزن, ضمیمه خمیر زن, فیلتر و مخروطی آب مرکبات گیری, پارچ مخلوط کن, کاسه خرد کن, دفترچه ی راهنما تقدیم شما می گردند .

 



 

 

 

توان مصرفی

 

غذاساز 18 کاره کنوود مدل FPP230 مجهز به موتوری با توان 750 وات است که امکان چرخش و به حرکت درآوردن تیغه ها را با 2 سطح سرعت مختلف فراهم می آورد . قابلیت تنظیم سرعت در سطح کم و زیاد ( از 1 و 2 ) و لحظه ای از ویژگی های این موتور قدرتمند است . غذاساز کنوود با ظرفیت 2.1 لیتری به عنوان دستگاه با کیفیت و مقرون به صرفه شناخته شده است و امکان تهیه ی انواع غذاها ، سالادها ، سس ها ، آبمیوه ها و ... را فراهم می آورد . 2 سرعت مختلف برای این غذاساز در نظر گرفته شده است که برای خرد کردن مواد غذایی مختلف کاربرد دارد . هنگامی که می خواهید مواد غذایی نرمی را برش دهید بهتر سا از سرعت کم یا همان 1 ( برای بافت های بسیار نرم )  استفاده کنید و زمان که می خواهید مواد غذایی سفت و سخت را خرد کنید ، سطح سرعت 2 ( برای سخت ترین بافت مواد غذایی ) مناسب تر است و می تواند در مدت زمان کمتری مواد غذایی را به قطعات کوچک و ریز خرد نماید . مجهز بودن به عملکرد لحظه ای یا همان پالس چرخش لحظه ای سریعی را فراهم می آورد و با کنترل انرژی کاری می کند برای یک لحظه سرعت غذاساز به بالاترین حد برسد ؛ چرا که این قابلیت در مدت زمان کمی با بالاترین سطح و توان سرعتی می چرخد و می تواند هر نوع ماده ی غذایی سختی را به قطعات ریزری تبدیل نماید . تیغه ی غذاساز FPP230 از جنس استیل ضد زنگ می باشد و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را هم دارد ، چرا که به راحتی از ظرف غذاساز جدا می شود و به سادگی می توان آن را تمیز نمود .گفتنی است که با نگاه به این غذاساز متوگجه دهانه ی ورودی عریض خردکن و مخلوط کن خواهید شد که شما را از خردکردن و ریز کردن میوه ها قبل از وارد کردن به ظرف مخلوط کن بی نیاز می کند .

 

غذاساز کنوود 18 کاره FPP230

 

نتیجه گیری:

 

 

 

غذاساز کنوود 18 کاره مدل FPP230 یکی از غذاساز های با کیفیت کنوود است که ارزش خرید بالایی دارد و در مقایسه با قیمت مناسبی که دارد نمی توان از خرید آن صرف نظر کرد . از قابلیتهای این غذاسز می توان یه قابلیت همزن، خمیر زن ، مخلوط کن و رنده و ... اشاره کرد . کاسه ی 1.2 لیتری مخلوط کن به همراه کاسه ی 2.1 لیتری غذاساز نشان از اهمیت کنوود به کاربرانش دارد که ظرفیت هایی مناسب و کارآمد را برای خریدارانش در نظر گرفته است . تنظیم سرعت در دو سطح مختلف و مجهز بودن به قابلیت عملکرد لحظه ای از دیگر ویژگی های غذاساز کنوود مدل FPP230 است . بدنه ی با کیفیت و مقاوم پلاستیکی و کاسه های پلاستیکی شفاف و با کیفیت دکمه ی چرخان تنظیم سرعت بر روی بدنه تعبیه شده است .

 

نقاط قوت:

 

  • دارای عملکرد 18 کاره
  • مجهز به دکمه ی تنظیم سرعت

 

 

 

ابعاد 32× 19× 19 سانتی متر
وزن 3.15 کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک
توان 750 وات
صفحه نمايشگر ندارد
تعداد سرعت 2 سرعته
عملکرد لحظه‌اي (Pulse) دارد
جنس تیغه استیل ضد زنگ
گنجایش ظرف خردکن :2.1 لیتر / مخلوط کن : 1.2 لیتر
جنس ظرف پلاستیک
يخ خردکن ندارد
تعداد ديسک رنده 1 عدد
قابليت شستشوي لوازم جانبي در ماشين ظرفشويي بله
محفظه جمع‌آوري سيم دارد
طول سيم 1 متر
سایر مشخصات دارای مخلوط کن، خردکن، رنده کن و آب پرتقال گیر / دارای قفل ایمنی / دارای پایه های ضد لغزش / دارای دهانه بزرگ ورودی میوه
اقلام همراه کاردک پلاستیکی, دیسک های رنده, تیغه ها, دربپوش , پره همزن
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند