تصویر مایکروویو سامسونگ مدل MG40J5133AT

مایکروویو سامسونگ مدل MG40J5133AT

مایکروفر سامسونگ مدل mg40j5133at دارای ظرفیت 40 لیتر است که کارایی و قابلیت های فوق العاده آن برای بسیاری از کاربران مشهود است. این مایکروفر دارای قدرت خروجی 900 وات می باشد که برنامه های پخت متعددی دارد. کاربران می توانند با این مایکروفر غذا ها گرم نگه دارند که برای آن دو درجه برای گرم نگه داشتن غذا در نظر گرفته شده است که می توان غذا را در دمای زیاد و یا در دمای کم گرم نگه داشت

تولید کننده: Samsung
(اختیاری)
(اختیاری)
۸,۷۲۱,۱۰۰ تومان

بدنه این مایکروفر دارای رنگ نقرهای و درب آن رنگ و جنس استیل دارد.  دکمه ای در سمت پایین و راست وجود دارد که با فشردن آن دکمه به طرف داخل درب باز شده و جهت باز شدن آن به سمت چپ می باشد. محفظه داخلی آن از سرامیک مینا بوده که به آسانی تمیز می شود. در این مایکروفر 10 درجه اعمال حرارت و دما وجود دارد و می توان هر نوع غذا را با آن درست کرد. ویژگی Derost در آن دارای درجه های قدرتمند، اتوماتیک است که به راحتی هر غذای منجمدی را ذوب می کند. این مایکروفر دارای قفل کودک، تنظیم زمان Timer، آلارم Alarm و ... است و استفاده از آن در عین کارایی بالا بسیار آسان است. برنامه های آن شامل پخت سالم Healthy Cooking، سیب زمینی Potato، گرم نگه داشتن غذا در دو درجه دمایی بالا و پایین Keep warm،  پخت کبابی به صورت اتوماتیک Auto Grill Cook، گرم کردن اتوماتیک غذا Auto Reheat، پخت گوشت قرمز و گوشت مرغMeat / Poultry، برنامه اسنک Snack و برنامه درست کردن پاپکورن Papcorn است.

در مایکروویو سامسونگ مدل MG40J5133AT تا 18 دستور العمل برای راحتی شما برنامه ریزی شده است.به راحتی همه چیز از لوبیا سبز و برنج قهوه ای، سینه مرغ بدون استخوان و ماهی قزل آلا و استیکرا با اعتماد به نفس زیاد که نتیجه این خواهد بود که مواد غذایی مرطوب و با طعم کبابی طبخ می شود.سیستم گرم کن در مدل MG40J5133AT همیشه غذا را گرم و آماده برای پذیرایی می نماید. حتی از پس پخت و پز غذای یک خانواده پر جمعیت نیز بر می آید. 10 سطح درجه حرارت برای مایکروویو سامسونگ تعریف شده اند که بسته به مواد غذایی می توانید هر یک را انتخاب کنید. جنس بدنه سرامیکی این مایکروویو از چسبیدن مواد به آن جلوگیری می کند، و شما می توانید تنها با یک پارچه فضای داخلی این دستگاه را تمیز کنید. علاوه براین میزان مصرف انرژی در این نوع مایکروویو نسبت به سایر دستگاه های دیگر بسیار کم است به صورتیکه تا 40 درصد مصرف برق را پایین می آورد. طراحی مایکروویو سامسونگ MG40J5133AT به حدی شیک و جذاب است که حتی نظر سخت پسندان را نیز به راحتی به سمت خود جلب می کند.

ظرفیت 40 لیتر
برنامه پخت اتوماتیک دارد
قابلیت مایکروویو دارد
توان مایکروویو دارد
توان مایکروویو 900 وات
گریل دارد
توان گریل 1500 وات
قابليت يخ زدايي دارد
جوجه گردان ندارد
صفحه نمايشگر دیجیتال
قابليت تنظيم زمان بله
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند