تصویر مایکروویو سامسونگ  ME9114ST
متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد

مایکروویو سامسونگ ME9114ST

کشور سازنده مالزی طراحی توسط سامسونگ الکترونیک کره جنوبی

تولید کننده: Samsung
کد کالا: mshchg3125
(اختیاری)
(اختیاری)
۰ تومان
امروزه یکی از بهترین محصولاتی که در تمامی آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد مایکروویو ام ای 9114 اس تی 32 لیتری سامسونگ است که از امکانات و قابلیت های بسیار ویژه ای برخوردار است و به شما امکان می دهد تا به راحتی برای پخت و پز انواع مواد غذایی سرد ، منجمد و یا و موادی مانند شیر که تنها به گرم کردن نیاز دارند را برای شما در مدت زمان کمی به حالت طبخ در بیاورد. با توجه به اینکه شرکت سامسونگ یک برند بسیار معتبر در بازار محصولات خارجی به شمار می آید که باعث می شود تا بیشترین کیفیت را توسط آن تجربه کنید. بنابراین می توانید هم اکنون این محصول ویژه را تهیه کرده و مدت های زیادی از آن استفاده نمایید. علاوه بر این مایکروویو سامسونگ ME9114ST دارای سطح قدرت بسیار بالایی است که کم مصرف تر از سایر مدل ها به شمار می آید. میزان برق مصرفی در این دستگاه 240 ولت است و با فرکانس 50 هرتز می تواند بهترین گزینه برای سفارش دادن آن به شمار می آید. توان خروجی این مایکروویو 1000 وات است که انرژی فوق العاده بالایی را در هنگام عملکرد ارائه می دهد و با استفاده از اشعه های ویژه ای که تولید می کند در مدت زمان کم و بسیار سریعی انواع غذاهای مورد علاقه شما را طبخ می دهد. مایکروویو ME9114ST سامسونگ دارای طراحی بسیار ویژه ای است که متفاوت تر از سایر مدل ها عرضه شده و با جذابیت خاصی که در ساختار اصلی آن به کار رفته است باعث می شود تا در آشپزخانه با سایر لوازم آن را جفت و جور کنید. حالت های ویژه ای که مخصوص پخت انواع مواد غذایی برای این مایکروویو قرار داده شده است می تواند بیشترین تنوع را جهت پخت و پز ارائه دهد.  
 
  • طراحی منحصر به فرد
  • ظرفیت 32 لیتری
  • قابلیت یخ زدایی / بخار پز
  • استفاده از اشعه های استاندارد جهت پخت سریع
  • امکان گرم کردن سریع مواد غذایی
  • قابلیت تایمر آشپزی
  • دارای 1000 وات انرژی
  • ساخته شده از فولاد ضد زنگ

دیزاین شیک و جذاب مایکروویو سامسونگ ME9114ST Stylish and attractive design
یکی از شاخص های بسیار با اهمیتی که می تواند در انتخاب یک مایکروویو تاثیر داشته باشد، طراحی ظاهری و دیزاین آن است که از رنگ بسیار  براق و ویژه ای برای ساخت آن استفاده شده است. جنس بدنه مایکروویو سامسونگ ME9114ST از فولاد ضد زنگ بوده، همچنین تمامی قطعات داخلی که برای ساخت این محصول به کار رفته است از سرامیک لعاب دار فوق العاده مستحکم می باشد که باعث می شود مدت های زیادی را با همان کیفیت و دوام ویژه ای که دارد عملکرد نماید. یکی دیگر از ویژگی های بسیار برجسته ای که می توان به آن اشاره کرد پوشش رنگ براق و منحصر به فردی است که باعث می شود آن را در دکوراسیون آشپزخانه خود قرار داده و به زیبایی های ظاهری خانه خود بیافزایید. صفحه نمایش مناسبی که برای مایکروویو سامسونگ طراحی شده است دارای روشنایی نور LED بوده و از تعدادی دکمه های کارامد ایجاد شده است که دسترسی آسان و سهولت استفاده از آن را برای تمامی کاربران ارائه می دهد. علاوه بر تمامی این موارد می توان به قابلیت آسان تمیز شدن آن اشاره کرد که با استفاده از یک دستمال مرطوب می توانید گرد و غبار و یا لکه های چربی را بر روی آن به راحتی از میان بردارید. وزن سبک و ابعاد فشرده آن نیز امکان جا به جایی و حمل و نقل راحت را می تواند فراهم نماید.

ویژگی های صفحه نمایش مایکروویو ME9114ST Screen Features
از قابلیت های ویژه و منحصر به فردی که می توان به آن اشاره کرد طراحی متفاوت صفحه نمایش مایکروویو ME9114ST است که دارای دکمه های بسیار زیادی است که تفاوت در نحوه عملکرد را می توانید با استفاده از آن تجربه کنید. دکمه های لمسی که برای این دستگاه قرار داده شده است هر کدام از آنها به یک نوع کاربرد دارد. از جمله آنها عبارتند از : دکمه ساعت که با استفاده از آن می توانید زمان پخت و پز را معین نمایید. دکمه سنسور لمسی مختص کار آشپزی است. دکمه خودکارپخت منوی انواع غذاها، دکمه دوباره گرم کردن مواد غذایی، دکمه نشانگر سطح قدرت که ویژگی های قدرت و مصرف برق را در اختیار کاربران قرار می دهد.  دکمه مکث و یا لغو عملکرد مایکروویو که با لمس آن می توانید لغو عملیات دستگاه را ایجاد کنید. دکمه صدا و دکمه بخار پز ، دکمه یخ زدایی سریع و تایمر آشپزخانه می تواند تنوع بسیار زیادی را برای کاربران ارائه دهد.

میزان مصرف برق Power consumption
با توجه به اینکه تمامی قسمت های مایکروویو سامسونگ از کابل برق آن گرفته تا میزان انرژی و قدرتی که تولید می شود با کیفیت بالایی ساخته شده می توان مدت های زیادی را از آن استفاده نمایید بدون آنکه نگران از بین رفتن کیفیت و قابلیت های ویژه آن شود. مایکروویو سامسونگ با استفاده از منبع انرژی 240 ولت تغذیه می شود .علاوه بر این دارای میزان مصرف برق مایکروویو 1550 وات است که توان خروجی آن 1000 وات می باشد و بیشتر از سایر مدل های قدیمی میتواند به تولید انرژی بپردازد و همین باعث می شود تا در مدت زمان کمی نتیجه مطلوبی را در پخت و پز برای شما ارائه دهد. فرکانس عامل مایکروویو ME9114ST ، 2450 مگاهرتز است که مطابق با استانداردهای صنعتی بوده و باعث می شود تا کیفیت بالایی را در هنگام عملکرد و نحوه استفاده آن به وجود بیاورد. این محصول کم مصرف را می توانید هم اکنون سفارش داده و از امکانات ویژه آن بهره مند شوید.

اصل پخت و پز مایکروویو سامسونگ مدل ME9114ST Principles of Cooking
با توجه به نحوه عملکرد اساسی مایکروویو سامسونگ می توان نتیجه گرفت، زمانی که تهویه کافی برای قسمت های داخلی آن قرار داشته باشد  باعث می شود تا درجه حرارت بالایی را متناسب با استانداردهای ویژه ای جهت پخت و پز تولید نماید. قسمت مرکزی این مایکروویو بیشترین میزان حرارت را ایجاد می کند که  همین قسمت نیز محل قرار دادن سینی  شیشه ای در داخل آن می باشد که با امنیت بالایی می تواند در نحوه عملکرد اصلی مایکروویو تاثیر داشته باشد. اشعه های تولید شده در داخل مایکروویو توسط مگنترون ایجاد می شود که توزیع یکنواختی را جهت درجه حرارت کافی برای پخت مواد غذایی تولید می نماید. صفحه گردان مایکروویو  به شما امکان می دهد تا حرارت به طور مساوی به تمامی قسمت های داخلی مواد خوراکی نفوذ کرده و یک وعده غذایی کاملا برشته و لذیذ را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. بنابراین می توانید با استفاده از ME9114ST خواص مواد غذایی را به صورت بسیار بهینه ای و بدون پایین آمدن ارزش غذایی، تنها با بخار شدن آب اضافی که در بین بافت اصلی مواد قرار دارد، تجربه کنید. علاوه بر این می توان به قابلیت یخ زدایی آن اشاره کرد که در زمان کم و با درجه حرارتی مناسب باعث می شود روند پخت و پز را بدون اتلاف انرژی در اختیار شما قرار دهد حتی زمانی که مواد غذایی را تازه از یخچال در آورده اید نیز با سرعت بالایی می پزد.

وزن 15 kg
ظرفیت 32 لیتر
ابعاد خارجی 518×395×297 میلی متر
ابعاد داخلی 334×357.5×252.5 میلی متر
توان 1000 وات
توان مایکروویو 1550 وات
جنس بدنه استیل ضد زنگ
جنس دیواره داخلی سرامیک لعاب دار
حداکثر زمان پخت و پز مایکروویو 99 دقیقه 99 ثانیه
زاویه باز شدن درب به سمت چپ به صورت فشاری
سایر مشخصات قابلیت آنتی باکتریال / دارای لامپ LED / دارای برنامه های پخت / دارای هشدار پایان پخت / دارای قفل کودک / دارای قابلیت یخ زدایی DEFROAST / توانایی پخش اشعه ها به صورت یکسان