تصویر چرخ گوشت فوما مدل FU-346

چرخ گوشت فوما مدل FU-346

Fuma Meat Grinder FU-346

(اختیاری)
(اختیاری)
۷,۰۹۵,۴۰۰ تومان
توان 2000 وات
دو دور سرعت
عملکرد  معکوس
تیغه برش از جنس استیل ضد زنگ
دارای سه صفحه برش(ریز،متوسط،درشت)
کبه ساز

چرخ گوشت فوما مدلFUMA Meat Grinder FU-346

بعضی از مردم دوست دارند که خودشان در خانه گوشت مورد نظرشان را چرخ کنند زیرا بر این باور هستند که گوشت چرخ کرده در بازار زیاد بهداشتی نیست به همین خاطر در خانه خودشان اقدام به چرخ کردن می کنند اما انتخاب یک یک چرخ گوشت کار اسانی نیست زیرا مدل های زیادی در بازار وجود دارد محصول پیش روی شما ساخت برند فوما می باشد که از کیفیت بالا برخوردار است و قیمت ان بسیار مناسب می باشد این محصول دارای دو دور موتور می باشد که میتوانید بسته به نوع گوشت از ان استفاده کنید.

 

  • قدرت ۲۰۰۰ وات
  • دارای دو دور موتور
  • پرقدرت و با داوام
  • دارای شکل ظاهری زیبا

چرخ گوشت فوما مدل Fuma Meat Grinder FU-346 دارای کلید های کنترل حرکتی و کلید برگشت به عقب،بدنه استیل و پلاستیک با کیفیت،دارای سه نوع تیغه جهت مصارف مختلف،و حداکثر قدرت ۲۰۰۰ وات

مشخصات

دارای دکمه stop,restart,on و دکمه چرخش معکوس
دارای قطع کننده جریان داخلی
صفحه جدا کننده استیل ضد زنگ
قدرت 2000 وات توان
دارای سه صفحه جدا کننده اضافه

چرخ گوشت ابزاری برای تبدیل کردن قطعات بزرگ گوشت به قطعات ریزتر می‌باشد. چرخ گوشت‌ها در دو نوع دستی و برقی موجود بوده و سایزهای متفاوتی دارند که بسته به این سایزها میزان گوشت وارد شده به دستگاه و ضخامت آن کم و زیاد می‌شود.

پیش از انتخاب هر برندی باید بدانیم چرخ گوشت خوب چگونه چرخ گوشتی است؟ ویژگی های یک چرخ گوشت خوب را می توان به موارد زیر دسته بندی کرد:

  1. چرخ گوشت خوب قدرت موتور بالایی دارد و مجهز به سیستم چرخش معکوس است.
  2. در هنگام خرید چرخ گوشت حتما به تعداد چرخ دنده های موجود توجه داشته باشید زیرا هر کدام کارایی خاصی دارند که بر حسب نیاز باید حتما تهیه شود.
  3. چرخ گوشت های خانگی را نباید به صورت مداوم روشن کنه دارید و باید هر نیم ساعت یک بار به دستگاه استراحت دهید؛ به همین منظور باید در هنگام خرید چرخ گوشت به میزان قدرت و توان موتور توجه کرد، چرا که رکن اصلی کارایی یک چرخ گوشت توان و قدرت موتور آن است.
  4. توجه داشته باشید که هرگز چرخ گوشت خانگی را با غذاساز اشتباه نگیرید و برای خرد کردن سبزی و سایر مواد غذایی آب دار استفاده نکنید، چرا که آب موجود در این مواد ممکن است به اجزای داخلی نفوذ کند و باعث خرابی و کوتاهی عمر دستگاه شود.
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند