تصویر چرخ گوشت فيليپس مدل HR2713

چرخ گوشت فيليپس مدل HR2713 Philips HR2713 Meat Mincer

قابليت تهيه سوسيس دارای استوانه‌هاي رنده دارای ابزار تميز کردن ديسک‌هاي چرخ گوشت

کد کالا: 3347
(اختیاری)
(اختیاری)
۱۴,۱۹۱,۳۰۰ تومان

چرخ گوشت فیلیپس مدل HR2713 محصولی با کاربرد چند منظوره مناسب مصارف خانگی می باشد که با توان مصرفی 450 وات و حداکثر توان 1600 وات به راحتی می تواند حدود 1.7 کیلوگرم گوشت را در دقیقه چرخ کند. بدنه پلاستیکی دستگاه موجب شده تا وزن سبک تری داشته باشد و با داشتن دستگیره تعبیه شده در قسمت بالای بدنه می توان به راحتی وسیله را جابجا نمود. لوله ناودانی و قسمت اتصال به بدنه تماماً از جنس فولاد ساخته شده و از استحکام بالایی برخوردار می باشد، همچنین با طراحی خاص می توانید بدون زحمت و تنها با یک چرخش لوله ناودانی را در جای خود قفل کنید و به کمک کلید فشاری نیز به راحتی آن را جدا نمایید. کلید روشن و خاموش دستگاه نیز با عملکرد تک سرعته کنار بدنه تعبیه شده است.
چرخ گوشت 2713 فیلیپس دارای دو شبکه از جنس فولاد ضد زنگ در اندازه های 5 میلی متری با سوراخ های کوچک جهت چرخ کردن ریز گوشت و شبکه 8 میلی متری با سوراخ های درشت برای چرخ کردن گوشت به صورت درشت می باشد. سینی پلاستیکی چرخ گوشت نیز کمک می کند تا بتوانید قطعات گوشت را هنگام کار در آن قرار دهید تا دسترسی آسان تری داشته باشید. به کمک قطعات جانبی سوسیس ساز در دو اندازه 12 و 22 میلی متری و کبه ساز می توانید سوسیس و کبه های تازه و سالم را در منزل تهیه نمایید. همچنین با تعویض لوله ناودانی با قطعه برش مخصوص می توانید توسط استوانه های فلزی ارائه شده مواد غذایی را در دو سایز ریز و درشت رنده یا ورقه کنید. پایه های ضد لرزش دستگاه مانع از سر خوردن و لغزش دستگاه می گردد. یک قطعه پلاستیکی نیز جهت تمیز کردن آسان تر شبکه های فولادی همراه با دستگاه ارائه شده است.

دارای قفل کودک طول 31، عرض 15 و ارتفاع 33 ميلي‌متر
وزن 2.3 کيلو‌گرم
توان 1600 وات
جنس بدنه پلاستیک
جنس تیغه فولادی ضد زنگ
جنس سینی پلاستیک
جنس لوله ناودانی استیل
سيستم چرخش معکوس ندارد
ميزان خروجي 1700 گرم در دقيقه
سوسيس ساز دارد
اندازه دهانه ورودی گوشت 4 سانتی متر
تعداد سرعت 1
کاربردها چرخ گوشت، رنده و ورقه کن، سوسیس و کبه ساز
تعداد شبکه های توری 2
طول سيم 1.2 متر
سایر مشخصات کوپلینگ تمام فلزی / دارای پایه های ضد لرزش
اقلام همراه دیسک های فولادی ضد زنگ (8 و 5 میلی متری) / قیف های 12 و 22 میلی متری برای تهیه سوسیس / 3 نوع استوانه فلزی برای رنده درشت، ریز و ورقه ورقه نمودن سبزیجات / ابزار نظافت جدید برای تمیز کردن سریع تر دیسک های فلزی
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند