تصویر کارواش کارچر KARCHER K3

کارواش کارچر KARCHER K3

این کارواش دارای قدرت 1650 واتی است و با موتور پر قدرت خود میتواند فشار اب به اندازه 120 بار برای شما مهیا سازد و با این فشار اب میتوانید هر گونه الودگی و گرد و خاک را از روی ماشین و یا خانه ی خود تمیز کنید.مصرف اب در این وسیله هر ساعت 330 لیتر است و همین امر موجب میشود در حین کار با KARCHER K3 در مصرف اب صرفه جویی کنید.قدرت بالا ی کارواش کارچر K3 سبب میشود که بتوانید در هر ساعت به میزان 25 متر مربع را تمیز کنید.

کد کالا: mshchg4130
(اختیاری)
(اختیاری)
۱۳,۱۶۱,۰۰۰ تومان

کارواش کارچرKARCHER مدل K3 با توان 1600 وات وسیله ای با کاربرد آسان جهت زدودن گرد و خاک، انواع جرم و چربی از سطوح مختلف و وسایل نقلیه می باشد. عملکرد دستگاه به این صورت است که با خروج آب پر فشار از لوله دستگاه موجب پاک شدن جرم و چربی ها می گردد. این دستگاه مناسب شستشوی اتومبیل، دیوار و کف حیاط، پاک کردن نمای ساختمان، نظافت کف و دیوار استخر، همچنین چربی زدایی از سطوح مختلف می باشد. دستگاه کارواش کارچر دارای ورودی آب برای اتصال شلنگ و خروجی پرفشار آب برای اتصال به نازل های میله ای و دسته تفنگی می باشد. جهت تمیز کردن سطوح خیلی کثیف و چرب می توان از مواد شوینده نیز استفاده نمود. برای این کار کافی است مواد شوینده را در محفظه پشت دستگاه بریزید تا مواد شوینده با آب ترکیب شده و آب با فشار بالا همراه با کف از لوله خارج شود و سطح مورد نظرتان را تمیز نماید.
کارواش K3 کارچر دارای دسته تفنگی بوده که در قسمت تعبیه شده روی بدنه کارواش قرار می گیرد. بر روی لوله تفنگی کلید زرد رنگ تعبیه شده که به نرمی می توان آن را فشار داد تا آب با فشار زیاد از نازل خارج شود، جهت قفل کردن دستگیره کافیست دکمه مثلث شکل مشکی رنگ واقع بر روی کلید زرد رنگ را به طرف داخل فشار دهید تا دکمه زرد رنگ قفل شود. میزان حداکثر فشار آب کارواش کارچر 120 بار است که همین فشار بالا موجب زدودن چربی و آلودگی از روی سطوح می گردد. میزان جریان آب خروجی از کارواش در هر ساعت حداکثر 380 لیتر در ساعت می باشد. طول 5 متری شلنگ کارواش این امکان را فراهم می کند تا بتوانید به راحتی در فضاهای بزرگ و یا نقاط مرتفع مانند شیشه و نمای ساختمان از آن استفاده نمایید. دستگاه با طراحی چرخ دار و همراه با دستگیره بلند ساخته شده است که موجب سهولت در جابجایی و استفاده از این کارواش می گردد. در ضمن توسط برس و مخزن مواد شوینده مخصوص نیز می توانید به راحتی وسیله نقلیه خود همچون، ماشین، موتور یا دوچرخه را تمیز نمایید.

ابعاد طول28، عمق 22 و ارتفاع 78 سانتی متر
وزن 7 کیلوگرم
توان مصرفی 1600 وات
جنس بدنه پلاستیک مقاوم
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند