تصویر گوشت کوب فیلیپس مدل HR-1600

گوشت کوب فیلیپس مدل HR-1600 Philips HR1600 Hand Blender

توان مصرفی 550W / عملکرد تک سرعته/ مجهز به قابلیت ProMix/ مخلوط کن مدرج 0.5 لیتر/ تیغه استیل ضد زنگ/ قابل شستشو در ماشین/ پوره ساز و رب ساز/ شفت قابل جدا شدن

تولید کننده: Philips
کد کالا: 3313
(اختیاری)
(اختیاری)
۲,۸۲۸,۶۰۰ تومان

یکی از  محصولات ویژه فیلیپس گوشت کوب « PHILIPS HR1600 » است که به صورت ویژه ساخته شده تا آماده کردن مواد غذایی راحت تر انجام شود. این گوشت کوب برقی تماما پلاستیکی بوده که برنده جایزه طراحی iF سال 2013 شده .توان این محصول برابر با 550W بوده و به محض فشار دادن دکمه پاور ، دستگاه شروع به کار می کند. دکمه روشن/ خاموش بر روی بدنه گوشت کوب قرار گرفته و پایین تر از آن، دو دکمه ویژه روی دسته « 2button release system » قرار دارد که به محض فشار دادن آنها، امکان جدا شدن میله مخلوط کن به راحتی فراهم بوده تا تمیز کردن آسان پس از پایان عملکرد را تجربه کنید.

این گوشت کوب برقی را می توان در تهیه پوره و رب و مخلوط کردن مواد غذایی استفاده کرد. آنچه به عنوان برگ برنده این محصول مورد توجه است؛ داشتن میله استیل مستحکم به همراه تیغه ضد زنگ و ویژه ای می باشد که نه تنها مدت های طولانی با همان کیفیت امکان استفاده را فراهم می کند؛ بلکه به آسانی قابل شستشو می باشد. خوب حالا می رسیم به سرعت گوشت کوب که با تنظیمات تک سرعته مهیا شده. یکی از قابلیت های ویژه ای که به این گوشت کوب برقی اختصاص دارد؛ بهره گیری از فناوری پرومیکس ( ProMix ) به منظور تهیه مخلوطی یکدست و نرم از انواع مواد خوراکی است که باعث می شود در مدت زمان کوتاهی نتیجه مطلوبی از عملکرد را ارائه دهد.

کاسه مخلوط کن به صورت مدرج ساخته شده و با ظرفیت 0.5L، گنجایش مناسبی برای مخلوط کردن مقدار زیادی مواد خوراکی را دارد. در کنار تمامی امکاناتی که به آن اشاره شد؛ طراحی پلاستیکی بدنه با مقاومت زیاد و بدنه ضد خراش را به خاطر بسپارید چراکه فیلیپس یکی از فاکتورهای اصلی در تولید لوازم خانگی را پاسخگویی به نیاز کاربران قرار داده است.همپنین میتوان این محصول را در ماشین ظرفشویی نیز گذاشت.

ابعاد قطر 6 و ارتفاع 40سانتي‌ متر
وزن 1کيلوگرم
جنس بدنه پلاستیک
جنس ميله پلاستيک
جنس تیغه استیل ضد زنگ
تعداد تيغه‌هاي گوشت‌کوب دو پره
تعداد سرعت 1 سرعت
توان 550 وات
گنجایش 0.5 ليتر
طول سيم 1.25 متر
ليوان دارد
سایر مشخصات دارای دو دکمه آزادسازی / دسته با طراحی نازک برای استفاده راحت / طراحی مثلثی شکل همزن برای عملکرد بهتر/ دفترچه راهنما
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند