تصویر گوشی سامسونگ A10 با ظرفیت 32 گیگابایت | رجیستر شده

گوشی سامسونگ A10 با ظرفیت 32 گیگابایت | رجیستر شده Samsung Galaxy A10

سیستم عامل : اندروید ۹.۰ (پای)/ ابعاد صفحه : ۶.۲ اینچ/ حافظه داخلی : ۳۲ گیگابایت/ باتری : لیتیوم یون ۳.۴۰۰ میلی‌آمپر/ سیم کارت : دوسیم کارت/ دوربین : ۱۳ مگاپیکسل

تولید کننده: Samsung
(اختیاری)
(اختیاری)
۱۲,۸۰۲,۷۰۰ تومان

گوشی سامسونگ مدل A10یکی از ارزانترین مدل های سامسونگ است.

این مدل در آپشن های رنگی جذابی طراحی شده که شامل رنگ های شاد و جذاب قرمز، آبی ، مشکی است. بدنه و فریم آن به طور کامل از پلاستیک ساخته شده است. در واقع سامسونگ با این کار توانسته قیمت تمام شده محصول را پایین آورده تا بتواند خصیصه های بهتری را در زیر بدنه جای دهد. سطح بدنه پلاستیکی آن هم انحنا دار بوده و از سطحی صیقلی برخوردار است.

سمت چپ این دستگاه درگاه سیم کارت سه اسلاتی قرار گرفته که 2 تا از آنها برای سیم کارت ها و یکی برای درگاه اختصاصی microSD جهت افزایش حافظه داخلی هم به کار می رود. بنابراین می توان حافظه داخلی این دستگاه را تا 512 گیگابایت ارتقاء داد. در سمت پایین پورت شارژ micro USB در کنار میکروفون اصلی و جک 3.5 میلی متری هدفون واقع شده است. همچنین یک میکروفون ثانویه هم برخوردار بوده که برای کاهش نویز صدا به کار می رود.

گلکسی ای 10 از یک پنل 6.2 اینچی بهره برده که از نوع TFT IPS بوده و رزولوشن 720×1520 پیکسل را ارائه داده است. به کار گیری نسبت 19:9 طول بلند تر و عرض پهن تری را برای آن به ارمغان آورده است. همچنین نسبت صفحه نمایش به بدنه 19:9 را به کار گرفته است. این شرکت این پنل را infinity-V نامیده به این دلیل که بریدگی دوربین سلفی را در خود جایی داده شکل حرف انگلیسی V است. حداقل لبه را داشته و زاویه دید خوبی را برای کاربر ارائه می دهد اما در قسمت پایین اندکی لبه دیده می شود. از نظر عملکرد این صفحه نمایش ها نیز گفته می شود که تولید رنگ عالی داشته سطح روشنایی آن هم در حوزه گوشی های مقرون به صرفه عالی است. می توانید حتی در حضور نور مستقیم خورشید  هر نوع محتوایی که دوست دارید را مشاهده کنید.

دوربین به یک ماژول تک لنزی مجهز شده است. دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل بوده و یک سنسور 5 مگاپیکسلی را برای دوربین سلفی به کار گرفته است.

Galaxy A10 با جدیدترین نسخه پلتفورم اندروید یعنی 9.0 (Pie) و پوسته سفارشی این شرکت One UI نسخه 1.1اجرا می شود

در واقع یک نرم افزار مینیمالیستی که شباهت زیادی به نسخه خام اندروید دارد را در اختیار کاربر قرار داده است. برای مثال در این نسخه یک حالت بازی قرار داشته و آپشن های زیادی در رابطه با مدیریت ناتیفیکیشن ها دارد. همچنین یکی دیگر از آپشن های این نسخه که در تنظیمات نمایشگر گنجانده شده night mode است که با فعال کردن این گزینه در هنگام شب چشم ها اذیت نمی شود. 

Galaxy A10 به تراشه Exynos 7884 مجهز شده این پردازنده 8 هسته ای بوده که هسته های آن با حداکثر سرعت 1.6 گیگاهرتز در ساعت عمل می کند. از نظر حافظه داخلی هم در 1 نسخه 32/2 گیگابایتی عرضه شده علاوه بر اینکه از درگاه حافظه جانبی microSD تا 512 گیگابایت پشتیبانی می کند. یکی از امتیازات این گوشی مقرون به صرفه و ارزان قیمت سری a این است که از درگاه اختصاصی برخوردار بوده از این رو می توان همزمان از کارت حافظه microSD و دو سیم کارت استفاده کرد. عملکرد این پردازنده در حوزه میان رده ها خوب بوده اما پردازنده جدیدی نیست چرا که در اوایل سال 2018 معرفی شده است. عملکرد آن نسبت به بسیاری دیگر از گوشی های پایین رده بهتر است. این مدل به خوبی توانسته از پس عملکرد های متداول روزانه مثل وبگردی، مکالمه، رسانه های اجتماعی، تماس و عکس برداری برآید و کوچکترین مشکلی نخواهد داشت.

باتری به کار رفته در اینجا 3400 میلی آمپر ظرفیت داشته که به نظر می رسد که با اندازه نمایشگر تناسب داشته و عملکرد خوبی را در میان رده ها از خود نشان داده اما همانند سایر مدل های سری A، از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند

 

 

ابعاد 155.6 در 75.6 در 7.9 میلی‌متر
وزن 168 گرم
جنس بدنه بدنه پلاستیکی
نوع IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
سایز صفحه 6.2 اینچ (~81.6% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن 720 در 1520 پیکسل، 19:9 (~271 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
شبکه بی سیم (WiFi) Wi-Fi 802.11 b/g/n، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
بلوتوث A2DP، LE ،4.2
ورودی USB microUSB 2.0
توضیحات سیم کارت دو سیم کارت
سیستم عامل اندروید 9.0
چیپست Exynos 7884 Octa
پردازنده ‌ی مرکزی Octa-core - هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌ی مرکزی 1.6 & 1.35 گیگاهرتز
پردازنده ‌ی گرافیکی Mali-G71 MP2
صفحه نمایش رنگی دارد
صفحه نمایش لمسی دارد
حافظه داخلی 32 گیگابابت
حافظه RAM 2 گیگابایت
قابلیت نصب کارت حافظه دارد
توضیحات کارت حافظه پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD حداکثر تا 512 گیگابایت
باند شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
باند شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
4G دارد
GPRS دارد
Edge دارد
GPS(مکان یاب) دارد
توضیحات GPS A-GPS, GLONASS, GALILEO, BDS
دوربین 13.0 مگاپیکسل
فوکوس اتوماتیک دارد
فلاش LED
سایر قابلیت های دوربین فاصله کانونی لنز 28 میلی‌متر / دارای دریچه‌ی دیافراگم f/1.9 / قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها / قابلیت عکاسی پانوراما / قابلیت عکاسی HDR
دوربین سلفی 5.0مگاپیکسل فلش از نوع LED
فیش 3.5 میلیمتری صدا دارد
حسگر ها شتاب‌سنج - مجاورت
مایکروسافت آفیس دارد
باتری باتری از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت 3400 میلی‌آمپر ساعت
ویدیو 1080p@30fps
کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری Full HD با سرعت 30 فریم در ثانیه
مادون قرمز ندارد
اقلام همراه گوشی شارژر - کابل USB - هندزفری - دفترچه راهنما
سایر مشخصات حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه/پشتیبانی از فرمت های تصویری MP4/WMV/H.264/پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3/WAV/WMA/eAAC+/FLAC-ویرایش عکس و فیلم -قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند