تصویر اتوبخار 3050 وات بوش مدل  TDA5072GB

اتوبخار 3050 وات بوش مدل TDA5072GB Bosch Steam iron TDA5072GB

توان: 3050 وات حجم بخار تا 200 گرم جنس صفحه: سرانیوم گلاس همراه طراحی سه کاناله دارای سیستم بخار پیشرفته: به لطف طراحی بهینه و ترتیب دهانه خروجی بخار، توزیع بخار بهبود یافته است

تولید کننده: Bosch
کد کالا: mnbj0103
(اختیاری)
(اختیاری)
۷,۳۵۰,۷۰۰ تومان

200 گرم فشار بخار: برطرف کردن تمامی چین و چروک ها

بعضی از پارچه ها خیلی ضخیم هستند و دارای چروک های خیره کننده ای هستند که شما احساس می کنید هر چقدر آنها را اتو می کنید، اتو نمی گیرد. این گزینه در مورد اتوهای Bosch با میزان بالای 200 گرم بخار برتری نیست. با استفاده از این اتو، تنها لمس یک دکمه تمام چیزی است که مورد نیاز است - حتی پارچه های مشکل ساز در برابر این سطح شات بخار مشکلی ایجاد نمی کند. سریع تر از همیشه، قابل اطمینان تر از همیشه

عملکرد DripStop: نگران لکه های قطره های آب نباشید

عملکرد DripStop یک کنترل دمای داخلی در صفحه اتو است که به طور مستقل کنترل دمای جریان آب را انجام می دهد. این عملکرد مانع از بوجود آمدن قطره های آب و علامت های نا منظم آب روی پارچه ها می شود.

3AntiCalc: آماده برای استفاده برای مدت طولانی

عملکرد 3AntiCalc همانطور که از نامش بر می آید، یک عملکرد سه گانه شامل SelfClean، Calc'nClean و یک سیستم AntiCalc است. این سه عامل مؤثر باعث جلوگیری از افزایش میزان آهک در دستگاه شما می شود و به طور قابل توجهی طول عمر اتوی بوش شما را افزایش می دهد.

سیستم بخار پیشرفته یا AdvancedSteam: یک سیستم فوق العاده برای حرفه ای ها

با استفاده از این سیستم شما می توانید یصورت هدفمند پارچه ها را اتو کنید. به این ترتیب که قدرت، محل و میزان نفوذ بخار به پارچه را شما تعیین می کنید. چطور؟ با استفاده از یک سیستم تصفیه شده و تعامل کانال های بخار این امر امکان پذیر است. تمامی این امور با استفاده از کلیدهای خروجی بخار به راحتی قابل انجام است.

 

ابعاد 151*122*303 میلی متر
وزن 1.7 کیلوگرم
توان مصرفی 3050 وات
جنس کف سرانیوم گلاس
مخزن آب بله
ظرفيت مخزن 350 میلی لیتر
تنظیم میزان بخاردهی بله
اسپری آب بله
سیستم ضدچکه بله
بخاردهی عمودی بله
سیستم ضد رسوب بله
بخاردهی لحظه ای 200 گرم در دقیقه
طول کابل برق 3 متر
سیم گردان بله
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند