تصویر اتو بخار فیلیپس مدل DST5010

اتو بخار فیلیپس مدل DST5010 Philips DST5010 Steam Generator Iron

اتو فیلیپس مدل DST5010 از نسل جدید اتوهای تولید شده این کمپانی مشهور است که کیفیت بسیار عالی و عملکرد خیلی خوبی دارد. این اتو با قدرتی که دارد قادر است در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی چین و چروک‌های عمیق و یا سطحی روی پارچه و لباس را از بین برده و ظاهر آراسته و مرتبی برای شما ایجاد کند.

تولید کننده: Philips
(اختیاری)
(اختیاری)
۱,۹۴۸,۸۰۰ تومان

اتو بخارهای فیلیپس در دنیا جزو 3 برند اصلی هستند که انواع اتو بخار دستی و مخزن دار را تولید می کنند. اتو بخار فیلیپس مدل DST5010 ساخت هلند است که اسم فیلیپس به تنهایی تضمین کیفیت محصول هست.

خروجی بخار تا 40 گرم در دقیقه برای از بین بردن سریعتر چروکبخار قدرتمند و مداوم اتو فیلیپسDST5010/10می تواند با 50٪ بخار بیشتر، پارچه را برای از بین بردن سریعتر چین و چروک آماده کند.بخار را تا 160گرم شوک بدید تا چین و چروک های محکم از بین می برداین بخار با حجم 160گرم در دقیقه به پارچه ها عمیق تر نفوذ می کند تا به راحتی چین های سفت و سخت را از بین ببرد.هر چه مخزن گنجایش بیشتری داشته باشد ما می توانیم مدت زمان بیشتری از بخار استفاده کنیم.

مخزن  320 میلی لیتری تعداد لباس قابل اتو را نیز افزایش می دهد.اتوی بخار 5010 فیلیپس با کفه استیم گلاید پلاساین و سیستم چکه گیر (drip stop) به علاوه  سیستم خاموش خودکار (Auto Off) می تواند با 50٪ بخار بیشتر(160 گرم بخار دهی لحظه ای) پارچه را برای از بین بردن سریعتر چین و چروک آماده کند همچنین مخزن  320 میلی لیتری تعداد لباس قابل اتو را نیز افزایش می دهد.

ابعاد 120.7×140.7×310.2 میلیمتر
توان 2400 وات
حجم مخزن آب 320 میلی لیتر
جنس کف استیم گلاید
سیستم ضدچکه دارد
بخاردهی عمودی دارد
خاموش شدن خودکار دارد
سیستم ضد رسوب دارد
مخزن رسوب ندارد
اسپری آب دارد
چراغ نشانگر دارد
جنس بدنه پلاستیک
بخاردهی پیوسته دارد
بخاردهی لحظه ای دارد
طراحی ارگونومیک دارد
تنظیم میزان بخاردهی دارد
قابليت تنظيم حرارت دارد
قابلیت چرخش 360 درجه سیم دارد
سایر مشخصات تنظیمات خودکار
دارای افزایش حجم بخار
صرفه جویی در مصرف برق
میزان بخاردهی پیوسته
40 گرم در دقیقه
میزان بخاردهی لحظه ای
160 گرم در دقیقه
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند