تصویر اتو بخار فیلیپس مدل GC4909

اتو بخار فیلیپس مدل GC4909

اتو فیلیپس مدل GC4909 یکی از اتوهای بسیار با کیفیت و با طول عمر بالا است. این دستگاه ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و انتخاب عالی در میان تنوع بالای اتوهای موجود در بازار به حساب می‌آید.

تولید کننده: Philips
(اختیاری)
(اختیاری)
۷,۰۵۷,۷۰۰ تومان

نقد وبررسی اتو فیلیپس مدل GC4909

این بار نوبت به معرفی، بررسی و خرید اتو فیلیپس مدل GC4909 رسیده است! محصولی بسیار زیبا، مناسب و ایده آل که قیمت و کیفیتی بسیار باورنکردنی ای را در مقایسه با سیار محصولات هم رده خود به کاربران دوست داشتنی فیلیپس عرضه می‌کند. این محصول با موتور قدرتمند 3000 واتی خود می‌تواند تجربه لذت بخشی از اتوکشی را برای شما تداعی سازد.

اتو فیلیپس GC4909 با رویکردی خاص و منحصر به فرد وارد بازار شده است که ویژگی های مناسب آن در کنار طراحی زیبا و ایده آل آن می‌تواند خرید مناسبی را برای کاربران رقم بزند که در ادامه به معرفی این موارد خواهیم پرداخت.

میزان بخار دهی پیوسته یکی از ابتدایی ترین قسمت های موجود بر روی تمامی اتوبخار های موجود در بازار است که این ویژگی کم کمی کند تا کاربر در حین اتوکشی بتواند سخت ترین چین و چروک ها را از روی البسه ها پاکسازی کند که قدرت این ویژگی به 55 گرم بر دقیقه می رسد.

قدرت بخار دهی لحظه ای اتوبخار فیلیپس 4909 به 250 گرم بر دقیقه می‌رسد که این ویژگی کمک می‌کند تا کاربر بتواند برای رفع کردن چین و چروک های سخت، تنها با فشردن یک دکمه این ویژگی را به خوبی استفاده کند.

جنس کفی این محصول از نوع Steam Glide Plus می‌باشد که طراحی جالب و منحصر به فرد آن در کنار بهره گیری از مواد اولیه خاص، موجب شده است تا این محصول در برابر خط و خش بسیار مقاوم بوده و همچنین سوراخ ها و حفره هایی که در قسمت زیرین این محصول تعبیه شده است می‌تواند بخار را به خوبی به تمامی قسمت های پارچه و البسه ارسال کند.

حجم مخزن آبی که در این محصول قرار گرفته شده است، به 350 میلی لیتر می‌رسد که شما می‌توانید از طریق دسته محصول این آن را به خوبی کنترل کنید.

مشخصات فنی اتو فیلیپس مدل GC4909

ابعاد

128*153*319 میلیمتر

وزن

1.5 کیلوگرم

توان

3000 وات

رده انرژی

A

طول سیم

2.5 متر

ظرفیت مخزن آب

350 میلی لیتر

حجم بخار خروجی

55 گرم در دقیقه

حجم بخار مضاعف

250 گرم بر دقیقه

جنس کفه

Steam Glide Plus

خاموش کن خودکار

دارد

قابلیت اتو کشی عمودی 

--

قابلیت بخار دهی مداوم

دارد

قابلیت بخار دهی در نوک اتو

دارد

سیستم ضد چکه

دارد

عملکرد رسوب زدایی

دارد

دکمه مجزا جهت اسپری آب

دارد

دکمه مجزا جهت اسپری بخار

دارد

قابلیت چرخش 360 درجه سیم

دارد

صفحه نمایشگر

--

چراغ نشانگر

دارد

ابعاد 128*153*319 میلیمتر
وزن 1.5 کیلوگرم
توان 3000 وات
طول سيم 2.5 متر
ظرفيت مخزن 350 میلی لیتر
جنس کف Steam Glide Plus
سيستم قطع خودکار دارد
بخاردهی پیوسته 55 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای 250 گرم بر دقیقه
سیستم ضدچکه دارد
قابلیت چرخش 360 درجه سیم دارد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند