تصویر اتو بخار 2500 وات تفال مدل FV4970

اتو بخار 2500 وات تفال مدل FV4970 Tefal FV4970 Steam Iron

این دستگاه از تکنولوژی هوشمند برخوردار است که میزان گرما و بخار را به نسبت ایدئال و متعادل ایجاد می‌کند. اتوبخار FV4970 در حالت پیوسته قادر به تولید بخار تا میزان 40 گرم در دقیقه است و در حالت بخاردهی لحظه‌ای این میزان تا 150 گرم در دقیقه هم بالا می‌رود.

تولید کننده: Tefal
کد کالا: 4017
(اختیاری)
(اختیاری)
۵,۶۳۴,۶۰۰ تومان

اتو بخار هوشمند تفال Tefal مدلFV4970 ساخت فرانسه با حداکثر توان 2500 وات محصولی با کیفیت است که با تکنولوژی مدرن و در عین حال با کاربرد آسان امکان اتو کشی ساده و راحت را برای شما فراهم می آورد. کفه اتو از جنس سرامیک بوده و بسیار روان روی سطح پارچه می لغزد و به راحتی در تمامی جهات حرکت می کند. این اتو با بهره گیری از تکنولوژی هوشمند نیازی به تنظیم حرارت نداشته و بر روی انواع پارچه بدون ایجاد سوختگی قابل استفاده می باشد و مجهز به سیستم خاموشی خودکار بوده که پس از 5 دقیقه در حالت افقی و 8 دقیقه بصورت ایستاده اتو را خاموش می کند. انتهای اتو به شکل مثلث طراحی شده که در حالت ایستاده پایداری بیشتری دارد و محل اتصال سیم به اتو نیز مزاحمتی برای اتوکشی ایجاد نمی کند.
اتو بخار هوشمند 4970 تفال مخزن آبی با حجم خوب داشته و با داشتن دهانه عریض به راحتی از قسمت بالایی قابل پر کردن است. نوع بخاردهی اتو به کمک کلید روی دستگیره در وضعیت های بدون بخار تا بخار زیاد قابل کنترل می باشد. همچنین میزان بخار مضاعف به میزان 150 گرم در دقیقه که نوعی شوک بخار یا همان عملکرد توربو است را توسط کلید فشاری زیر دسته می توانید داشته باشید، برای چروک های عمیق تر می توانید از کلید اسپری آب روی دسته نیز بهره ببرید. این دستگاه امکان بخار دهی به صورت عمودی را دارد که این عملکرد در اتو کردن پرده و لباس هایی که نمی توان به هر دلیل بصورت افقی روی میز اتو قرار داد، کاربرد دارد و اتوکشی را برای شما آسان می نماید. در ضمن سیستم ضد چکه از ریختن قطرات آب در دماهای پایین روی پارچه و ایجاد لک جلوگیری کرده و به دلیل مجهز بودن به سیستم تمیزی خودکار می توان هر چند وقت یکبار (ترجیحاً هر یک ماه) رسوب های موجود در مخزن را پاکسازی نمود.

ابعاد 160 × 140 × 310 میلی‌متر
وزن 1.3 کیلوگرم
توان مصرفی 2500 وات
سيستم قطع خودکار بله
جنس کف سرامیک
مخزن آب بله
ظرفيت مخزن 270 میلی لیتر
تنظیم میزان بخاردهی بله
اسپری آب بله
سیستم ضدچکه بله
بخاردهی عمودی بله
سیستم ضد رسوب بله
بخاردهی پیوسته 40 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای 150 گرم در دقیقه
طول سيم 2 متر
سایر مشخصات تمیز کننده خودکار(Self‎-cleaning) / کفی سرامیکی هوشمند Durilium / بدون نیاز به تنظیم درجه حرارت / قابلیت بخار دهی در نوک اتو
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند