تصویر اجاق گاز القایی سنکور مدل SCP 3701BK

اجاق گاز القایی سنکور مدل SCP 3701BK SENCOR INDUCTION COOKTOP SCP 3701BK

گاز صفحه ای SCP 3701BK برای پخت و پز مجهز به یک شعله بزرگ با اندازه مشخص است. سطح این شعله برای ظروفی که قطر آنها بین 12 تا 26 سانتی متر است می تواند جواب گو باشد. گاز صفحه ای SCP 3701BK تنها 4.3 سانتی متر ارتفاع دارد. این ارتفاع درحین سبک وزنی ظاهری مدرن را به اجاق گاز برقی سنکور بخشیده است.

تولید کننده: sencor
(اختیاری)
(اختیاری)
تماس بگیرید

اجاق القایی سنکور SCP 3701BK :

پخت و پز می تواند بسیار راحت باشد اگر وسیله ای کارآمد در اختیار داشته باشید. اجاق القایی سنکور SCP 3701BK آشپزخانه را با حضورش دگرگون می کند. این اجاق دارای صفحه ای شیشه ای- سرامیکی با استحکام و پایداری بالا است. صفحه شیشه ای-سرامیکی سطح اجاق القایی سنکور SCP 3701BK را کامل پوشانده است. حتی زمانی که دانه های مواد غذایی از قابلمه خارج شده و روی سطح شیشه ای-سرامیکی بیفتند، پخته نخواهند شد. چراکه گرما مستقیماً به درون ظروف پخت و پز انتقال پیدا می کند و سطح صفحه گرم نمی شود. از دیگر خدمات این اجاق القایی سنکور SCP 3701BK تشخیص حضور یا عدم حضور ظروف پخت و پز است. این قابلیت در اجاق گاز القایی سنکور سطح شیشه ای-سرامیکی را از خطرات احتمالی محفوظ نگه می دارد. زیرا باعث خاموش شدن خودکار اجاق گاز برای ظروف نامتناسب و یا حتی عدم حضور ظروف خواهد شد.

گاز صفحه ای SCP 3701BK برای پخت و پز مجهز به یک شعله بزرگ با اندازه مشخص است. سطح این شعله برای ظروفی که قطر آنها بین 12 تا 26 سانتی متر است می تواند جواب گو باشد. گاز صفحه ای SCP 3701BK تنها 4.3 سانتی متر ارتفاع دارد. این ارتفاع درحین سبک وزنی ظاهری مدرن را به اجاق گاز برقی سنکور بخشیده است. تنظیمات دمایی که به این اجاق داده می شود در بازه 60 تا 240 درجه سانتی گراد قرار می گیرد. بسته به نوع حالت پخت و پز مواد غذایی این دما قابلیت تنظیم درجه حرارت را دارد. اجاق القایی سنکور SCP 3701BK با توان 2000 واتی خود مقرون به صرفه عمل می کند. پایه های ضد لغزش امکان حضور یافتن این اجاق را در هر مکانی فراهم کرده است. پایه های ضد لغزش گاز صفحه ای SCP 3701BK ثبات و پایداری دستگاه را در مکان های مختلف تضمین می کنند.

به هنگام خرید یک اجاق باید به نکات ایمنی آن توجه کرد. از جمله نکات ایمنی اجاق گاز برقی SCP 3701BK می توان به فیوز حرارتی اشاره کرد. فیوز حرارتی مانع از گرم شدن بیش از حد استاندارد اجاق گاز القایی سنکور خواهد شد. فیوز حرارتی با سینگال هشدار روش شده و خاموشی صفحه القایی سنکور را به دنبال خواهد داشت. اگر این اجاق گاز هیچ گونه فعالیتی مبنی بر پخت و پز نداشته باشد، پس از 2 ساعت عدم فعالیت به صورت اتوماتیک خاموش می شود. پنل لمسی اجاق گاز برقی SCP 3701BK برای ایمنی در برابر روشن شدن تصادفی دارای قفل ایمنی است. این قفل از روشن شدن دستگاه توسط کودکان و تغییر تنظیمات اعمالی جلوگیری می کند. برای باز کردن قفل پنل لمسی تنها کافی است که علامت قفل را به مدت 3 ثانیه نگه دارید. همچنین اجاق گاز برقی SCP 3701BK دارای تایمر خاموش کننده تأخیری تا 180 دقیقه است.

توان 2000 وات
صفحه نمايشگر دارد
نوع صفحه نمایش LCD لمسی
پایه ضد لغزش دارد
قابليت تنظيم حرارت دارد
خاموش شدن خودکار دارد
جنس بدنه شیشه ، سرامیک
مدل صفحه شیشه و سرامیک نشکن
مقداردرجه حرارت حداکثر درجه حرارت: 240 درجه سانتیگراد
سایر مشخصات کاملا سرد بدون شعله و المنت
تعداد شعله : 1 شعله
طول کابل برق 1.4 متر
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند