تصویر ساندویچ ساز گریلی نوا NOVA مدل NT-233HDG

ساندویچ ساز گریلی نوا NOVA مدل NT-233HDG

دستگاه گریل Nova نوا NT-۲۳۳HDG یکی از بهترین محصولات آشپزخانه برای خانواده های کوچک و فروشگاه های تهیه گریل و ساندویچ است. به شما این امکان را می دهد که در عرض چند دقیقه غدای و صبحانه خود را آماده کنید.

تولید کننده: nova
(اختیاری)
(اختیاری)
۳,۴۴۴,۴۰۰ تومان
دستگاه گریل نوا مدل NT-233HDG یک انتخاب بی نظیر خواهد بود . شما با این دستگاه قادر خواهید بود کباب های خوشمزه ی خود را آماده کنید. امکان گریل و کباب کردن انواع گوشت و مواد غذایی با این دستگاه وجود دارد. برند نوا گویای کیفیت بالای این دستگاه است. به شما توصیه میکنیم اگر استفاده ی شما از دستگاه گریل بالا است و می خواهید یکبار برای همیشه هزینه کنید این دستگاه را مورد انتخاب قرار دهید. دمای قابل تنظیم ، صفحه ی بزرگ ، رنگبندی و طرح زیبا وشیک دستگیره پرسی و با کیفیت تمام ویژگی هایی که یک دستگاه گریل حرفه ای دارد را در این دستگاه مشاهده میکنید.
دستگاه ساندویچ ساز Nova نوا NT-233HDG دارای صفحات گریل نچسب است. این کار باعث می شود نان و مواد غدایی شما در بشقاب گیر نکند. روکش تفلون ، صفحه را نچسب می کند. همچنین تمیز کردن آن بسیار آسان است. فقط آن را با یک پارچه نرم یا دستمال پاک کنید.
دستگاه گریل نوا NT-233HDG کارآمد از توان مصرفی ۱۸۰۰ وات ، 220 ولت و 50 هرتز برای کار استفاده می کند. بدنه مقاوم در برابر حرارت این ساندویچ ساز گریل هنگام استفاده سطح بیرونی را گرم نمی کند. این باعث می شود استفاده از آن بسیار راحت باشد. بنابراین حتی وقتی صفحات داغ هستند ، بدنه ساندویچ ساز در دمای اتاق قرار می گیرد. پایه های ضد لغزش ساندویچ ساز گریل از افتادن آن جلوگیری می کند. بنابراین روی پایه ثابت می ماند.  ساندویچ ساز گریل نوا NT-233HDG نه تنها نان را کباب می کند بلکه آن را به طور منظمی به نصف ارتفاع قبلی می رساند.  این دستگاه هیچ گونه نشتی ندارد. پاک شوندگی راحت صفحه نچسب روکش تفلون تمیز کردن ساندویچ ساز را بسیار آسان می کند. می توانید آن را با یک پارچه یا دستمال نرم تمیز کنید. اما مراقب باشید که آن را در آب خیس نکنید یا از شوینده ها روی آن استفاده نکنید. قسمت بیرونی ساندویچ ساز گریل را فقط می توان با یک پارچه خشک تمیز کرد.
ابعاد 45.10.30 سانتی متر
توان مصرفی 1800 وات
جنس صفحات نچسب
مصرف برق در حالت آماده به کار 220 ولت و 50 هرتز
جنس بدنه فولاد آلیاژی
گریل دارد
سيستم قطع خودکار دارد
پایه ضد لغزش دارد
دستگيره عايق حرارت دارد
صفحات جداشونده دارد
سایر مشخصات نشانگر آماده به کار دارد
صفحات با قابلیت چکه گیری روغن دارد
بدنه مقاوم در برابر حرارت و گرم نشدن سطح بیرونی
مصرف برق پایین
پخت انواع ساندویچ، اسنک ،کباب انواع گوشت و مواد غذایی و سبزیجات
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند