650.85M-1

اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM650.85M Delonghi ECAM650.85M espresso maker

اسپرسو ساز دلونگی پریمادونا الیت مدل 650.85M از دیگر محصولات این کمپانی جهانی است که از نظر طراحی و کیفیت حرف اول را می‌زند. این محصول مجهز به صفحه نمایش لمسی بوده که برنامه‌های دستگاه بر روی آن نمایش داده شده کارکردی آسان دارد. این دستگاه قابلیت تهیه نوشیدنی‌های مختلف را برای شما فراهم کرده به‌گونه‌ای که یک کافی‌شاپ خانگی در منزل خود خواهید داشت.

تولید کننده: delonghi
(اختیاری)
(اختیاری)
۱۰۰,۴۹۲,۷۰۰ تومان

اسپرسوساز مدل ECAM650.85.MS محصولی از برند «دلونگی» (Delonghi) است که با استفاده از آن می‌توان انواع نوشیدنی‌های گرم از جمله اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو، شیر داغ و … را با آن تهیه کرد. این محصول با طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا روانه بازار شده است. وزن این محصول در حدود ۱۲٫۵ کیلوگرم است که در مقایسه با محصولات مشابه، سنگین محسوب می‌شود. 

این اسپرسو ساز پریمادونا دارای توانی 1450 وات و همچنین فشار بخار 19 بار است که این اعداد نشان از قدرت بالای دستگاه داشته و موجب می‌شود نوشیدنی‌های شما در کمترین زمان ممکن آماده شود. 2 نازل قهوه امکان تهیه 1 یا 2 فنجان قهوه را برای شما فراهم کرده که می‌توانید برای دورهمی‌های دوستانه در زمانی کوتاه نوشیدنی مورد نظر را آماده کنید. اسپرسو ساز الیت امکان تهیه نوشیدنی‌هایی از قبیل؛ اسپرسو , کافه لاته , موکا , کاپوچینو , لانگو , امریکانو , شیر گرم و فلت وایت را برای شما فراهم کرده که یک باریستای حرفه‌ای شده و می‌توانید هر نوشیدنی را آماده کرده و از آن لذت برید. این اسپرسو ساز مجهز به مخزن آب به ظرفیت 1.3 لیتر و مخزن شیر به ظرفیت 500 میلی‌لیتر است. از دیگر قابلیت‌های این اسپرسو ساز می‌توان به خاموش شدن خودکار، تنظیم میزان غلظت قهوه، تمیز کردن خودکار و امکان شخصی سازی منو اشاره کرد که این محصول دلونگی را یکی از همه‌پسندترین اسپرسو سازها کرده است.

همه نوشیدنی ها از اسپرسو گرفته تا ماکیاتو لاته، مطابق با سلیقه و به کمک صفحه نمایش رنگی TFT و صفحه لمسی به سادگی شخصی سازی می شوند. سفارشی سازی حداکثر تا 6 نمایه کاربر و حداکثر 10 نوشیدنی برنامه ریزی شده. ناگقته نماند، با اتصال به تلفن همراه نیز تمامی تنظیمات قابل کنترل می باشد. قهوه ساز اتوماتیک PrimaDonna Elite دلونگی دارای سیستم کاپوچینو است که بخار، هوا و شیر را با هم ترکیب می کند و کف خامه ای و غلیظی را ایجاد می نماید. همچنین می توان در این دستگاه از دانه های قهوه و یا دانه تازه آسیاب شده، استفاده کرد.

وزن 12.5 کیلو گرم
ابعاد 37.5 × 26 × 48 سانتی متر
فشار بخار 19 بار
توان مصرفی 1450
نازل بخار دارد
ظرفيت مخزن 1 لیتر
نوشيدني‌هاي قابل تهيه اسپرسو , کافه لاته , موکا , کاپوچینو , لانگو , امریکانو , شیر گرم , فلت وایت
فيلتر آب دارد
حالت آماده به کار دارد
خاموش شدن خودکار دارد
سایر ویژگی ها دارای استاندارد CE, دارای حالت Energy saving, دارای ظرف برای مقدار 400 گرم دانه قهوه, دارای ظرف مناسب برای مقدار 14گرم پودر قهوه, دارای هشدار صوتی, سینی چکه گیر با قابلیت جدا شدن, قابلیت تمیز کردن خودکار (Automatic cleaning), قابلیت خاموش شدن خودکار, مجهز به سیستم IFD, مجهز به صفحه نمایش TFT با سایز 4.3 اینچ, مجهز به فناوری بلوتوث, مخززن آب با قابلیت جدا شدن
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند