MEBASHI ECM2003-1

اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM2003 Mebashi ECM2003

شرکت ژاپنی مباشی متخصص تولید انواع دستگاه های اسپرسوساز خانگی محصول جدید، قدرتمند و زیبای خود را به نام اسپرسوساز مباشی مدل ECM2003 به بازار عرضه کرده است. از جمله ویژگیهای این محصول داشتن موتور با فشار 15 بار و ظرفیت 1050 وات میباشد که باعث شده قهوه خروجی دارای کرمای با غلظت عالی باشد. و همچنین دارای بخار خروجی فوق العاده قوی میباشد.

تولید کننده: MEBASHI
(اختیاری)
(اختیاری)
۴,۶۹۱,۲۰۰ تومان

اسپرسوسازمباشی مدل ECM2003 مجهز به پیچ تنظیم بخار میباشد که امکان تهیه فوم شیر با غلظت های متفاوت را با تنظیم بخار خروجی فراهم می آورد. اسپرسوساز مباشی مدل ECM2003 مجهز به صفحه گرم نگهداره فنجان است که به شما کمک می‌کند تعداد بیشتری فنجان قهوه را گرم نکه دارید و از نوشیدن یک فنجان اسپرسو خوب لذت ببرید. حجم مخزن دستگاه 1.8 لیتر و از متریال شفاف در ساخت آن جهت مشاهده میزان آب داخل مخزن استفاده شده است.

جهت امنیت بالا دستگاه مجهز به سیستم قطع خودکار میباشد که در صورت عدم کار با دستگهاه بعد از 29 دقیقه دستگاه خودبخود خاموش میشود.اقلام همراه این دستگاه فیلتر تک اسکوپ و دو اسکوپ، تمپر، دسته هد گروپ و دفترچه راهنما میباشد.جهت داشتن قهوه اسپرسوی پرخامه و با کیفیت حتما از قهوه با آسیاب متوسط استفاده کنید.

این دستگاه با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب مباشی است. مباشی 2003 مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده میشود.دراین مدل  نازل بخار قابل چرخش طراحی شده است .

سایر اقلام همراه این دستگاه،پرتافیلتر ،سبد پرتافیلتر ، تمپر می باشد.

توان مصرفی 1050 وات
قابليت توليد کف شير دارد
قابليت تنظيم ميزان بخار دارد
نازل بخار دارد
سيستم گرم کردن فنجان دارد
نشان گر سطح آب دارد
قابليت استفاده از پودر قهوه اسپرسو
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند