MEBASHI ECM2021-1

اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM2021 Mebashi ECM2021

شرکت مباشی متخصص تولید انواع دستگاه های اسپرسوساز خانگی محصول جدید، قدرتمند و زیبای خود را به نام اسپرسو ساز مباشی مدل ECM 2021 با بدنه پلاستیک فشرده ABS به بازار عرضه کرده است. از جمله ویژگیهای این محصول داشتن موتور با فشار 20 بار و توان 1100 وات میباشد که باعث شده قهوه خروجی دارای کرمای با غلظت عالی باشد.

تولید کننده: MEBASHI
(اختیاری)
(اختیاری)
۴,۳۰۶,۸۰۰ تومان

اسپرسو ساز و کاپوچینو ساز مباشی ECM2021 با فشار بخار 20 بار و با ظرفیت توان 1100 وات مجهز به نشانگر درجه حرارت، سیستم قطع خودکار و نازل تولید بخار است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

اسپرسوساز و کاپوچینوساز  مباشی مجهز به نازل تولید بخار است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و سایر نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.در مدل مباشی نازل بخار قابل چرخش طراحی شده است .

و همچنین دارای بخار خروجی فوق العاده قوی میباشد اسپرسوسازمباشی مدل ECM2021 مجهز به پیچ تنظیم بخار میباشد. که امکان تهیه فوم شیر با غلظت های متفاوت را با تنظیم بخار خروجی فراهم می آورد. از جمله ویژگیهای این دستگاه داشتن نشانگر عقربه ای دما میباشد.  که هم به دستگاه زیبایی خاصی داده و هم اینکه کاربر راحت تر میتواند با دستگاه کار کند. اسپرسوساز مباشی مدل ECM2021 مجهز به صفحه گرم نگهداره فنجان است که به شما کمک می‌کند تعداد بیشتری فنجان قهوه را گرم نکه دارید. و از نوشیدن یک فنجان اسپرسو خوب لذت ببرید. حجم مخزن دستگاه 1.1 لیتر و از تلق شفاف در ساخت آن جهت مشاهده میزان آب داخل مخزن استفاده شده است.
قابليت توليد کف شير دارد
سيستم کاپوچينو ساز دارد
قابليت استفاده از پودر قهوه
تعداد نازل قهوه 1 عدد
توان مصرفی 1100وات
تنظيم ميزان غلظت قهوه دارد
فشار بخار 20 بار
نازل بخار دارد
ظرفيت مخزن 1.2 ليتر
سيني چکه گير دارد
سيستم گرم کردن فنجان دارد
جنس بدنه استیل و پلاستیک فشرده ABS
سيستم خاموشي خودکار دارد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند