تصویر اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM 2033

اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM 2033

تولید کننده: MEBASHI
(اختیاری)
(اختیاری)
۶,۰۲۹,۴۰۰ تومان

اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM 2033  با طراحی جدید و زیبا به عنوان یکی از دستگاه های پرقدرت و کاملا کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است. اسپرسوساز مباشی دارای فشار پمپ 20 بار است  این دستگاه مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود . نازل خروجی بخار در مباشی قابل چرخش طراحی شده است .

این دستگاه مجهز به صفحه گرم نگهدارنده فنجان است که به شما کمک میکند تعداد بیشتری فنجان قهوه را پیش گرم کنید یا این که بعد از ریختن قهوه میتوانید فنجان را تا تهیه کردن کف شیر در بالای دستگاه قرار دهید. این مدل اسپرسو ساز دارای فیلتر دوبل است که شما میتوانید از آنها استفاده کنید توان مصرفی این دستگاه 1350 وات بوده و همین مشخصه آن را جزو دستگاه های پر قدرت قرار داده است.

برند مباشی در سال 2012 توسط شرکت Edgecore FZCO در ژاپن ثبت و دفتر اصلی شرکت در دبی مستقر گردید. این شرکت دارای 40 سال تجربه در زمینه لوازم خانگی و تجارت الکترونیک است و بیش از 350 نوع محصول را در بازارهای جهانی عرضه کرده است. هدف اصلی شرکت تولید محصول مطابق با بالاترین استاندارهای کیفیت و اطمینان از رضایت مشتریان بعد از استفاده از محصول است Mebashi هم‌چنان یکی از سریع‌ترین برندهای در حال رشد در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است، که در بیش از 25 کشور توزیع شده است.

 

توان 1350 وات
فشار بخار 20 بار
ظرفيت مخزن ۱.۵ لیتر
جنس بدنه استیل ضد زنگ
قطع کن خودکار دارد
سيستم خاموشي خودکار دارد
آسیاب ندارد
نشان گر سطح آب دارد
قابليت توليد کف شير دارد
نازل بخار دارد
سيني چکه گير دارد
سيستم گرم کردن فنجان دارد
سيستم کاپوچينو ساز دارد
تمپر قهوه دارد
نوشيدني‌هاي قابل تهيه اسپرسو،کاپوچینو،لاته،کافه ماکیاتو،آب جوش،شیر گرم،موکا و …
سایر مشخصات درای برد تمام دیجیتال لمسی برای کنترل دستگاه
پرتافیلتر طرح صنعتی و بسکت تک مرحله ای (51mm)
نمایشگر عقربه ای دما و فشار
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند