gaggia-1

اسپرسوساز گاگیا اتوماتیک آنیما پرستیژ (gaggia anima prestige) Gaggia Anima Prestige Automatic Coffee Machine

قسمت جلو آنیما پرستیژ  از فولاد ضد زنگ با الهام از طراحی و ساخت ایتالیایی  ساخته شده است کمناسب آشپزخانه های سنتی و مدرن است.

تولید کننده: Gaggia
(اختیاری)
(اختیاری)
۴۸,۷۹۸,۸۰۰ تومان

تهیه نوشیدنی مورد نظرتون فقط با فشردن یک دکمه

Anima Prestige در چند ثانیه یک نتیجه عالی درفنجان به شما تحویل می دهد . از 5 نوشیدنی بر پایه قهوه و شیر، از اسپرسوی سنتی گرفته تا کاپوچینوی کف دار لذت ببرید و طول و غلظت آنها را به صورت شخصی تنظیم کنید. دستگاه برای تهیه دم کرده یا چای مورد علاقه شما آب داغ نیز تهیه می کند.

مخزن شیر

به لطف مخزن شیر دو جداره  دستگاه، امکان تهیه بهترین فوم برای نوشیدنی ها فقط با یک لمس امکان پذیر است. چرخه تمیزکاری اتوماتیک و امکان نگه داری آن در یخچال آن را بهداشتی و کارآمد می کند.

OPTIAROMA

این ویژگی به شما امکان  شخصی سازی شدت و عطر و طعم اسپرسو را می دهد و با انتخاب مقدار قهوه آسیاب شده در هر فنجان از بین 5 گزینه ، نتیجه ای متناسب با آن ایجاد می کنید.

مخزن قهوه

ظرف دانه های قهوه آنیما پرستیژ به لطف درب مخصوص آن ، رایحه قهوه را به روشی عالی حفظ می کند.

تمیز کردن اتوماتیک و رسوب دهی هدایت شده

مدار قهوه هنگام روشن یا خاموش کردن دستگاه به طور خودکار تمیز می شود و از عطر و بوی کامل در هر بار استفاده اطمینان حاصل می شود. دستگاه زمان رسوب زدایی را به شما هشدار می دهد و گام به گام از طریق پیام های موجود در صفحه نمایش شما را راهنمایی می کند.

ابعاد 221 × 340 × 430 ميلي متر
وزن 8.7 کیلوگرم
مخزن شير 0.5 لیتر
مخزن آب 1.8 لیتر
جنس بدنه استیل
توان 1850 وات
فشار بخار 15 بار
سایر ویژگی ها مجهز به آسیاب با تیغه سرامیکی و 5 درجه تنظیم/3 درجه تنظیم دمای قهوه/ منو قابل برنامه ریزی برای نوشیدنی های متفاوت
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند