تصویر اسپرسو ساز دلونگی مدل 510.55M

اسپرسو ساز دلونگی مدل 510.55M Delonghi ECAM510.55 espresso maker

اسپرسو ساز دلونگی 510.55M یکی از شیک و خاص‌ترین دستگاه‌های عرضه شده توسط این کمپانی است که یک دستگاه کاملا حرفه‌ای است. این اسپرسو ساز از نظر ظاهری دارای طراحی فوق‌العاده و لوکسی است و بدنه‌ای به رنگ نقره‌ای دارد که این با دیزاین آشپزخانه ست می‌شود. نمایشگر این اسپرسو ساز به رنگ مشکی بوده که با رنگ نقره‌ای هارمونی خاصی دارد.

تولید کننده: delonghi
(اختیاری)
(اختیاری)
۷۸,۵۳۷,۵۰۰ تومان

اسپرسو ساز یک دستگاه لوکس است که برای تهیه نوشیدنی‌های متنوع کاربرد دارد. این دستگاه توسط کمپانی‌های متنوعی عرضه شده است و در میان این تنوع انتخاب یک اسپرسو ساز باکیفیت کار سختی است.

اسپرسو ساز دلونگی مدل 510.55M یکی از محصولات کمپانی دلونگی بوده که کیفیت و البته طراحی شیک را در اولویت خود قرار داده است. این اسپرسو ساز تمام اتوماتیک قابلیت اتصال به گوشی همراه شما را داشته که می‌توانید از راه دور مثلا داخل اتاق باشید و تنظیمات را بر روی آن اعمال کرده و نوشیدنی دلخواه خود را آماده نمایید.

این اسپرسو ساز دارای قدرتی بالا بوده که همین موجب می‌شود در کمترین زمان اسپرسو و دیگر نوشیدنی‌ها را برای شما آماده کند. دلونگی توانی که برای این دستگاه لحاظ کرده 1450 وات و فشار بخار 15 بار است. این دستگاه مجهز به آسیاب بوده که دانه‌های قهوه را قبل از تهیه نوشیدنی آسیاب کرده که کیفیت قهوه شما را بالا برده و موجب می‌شود نوشیدنی با عطر و طعم و تازه را میل نمایید.

آسیاب دستگاه

اسپرسو ساز دلونگی 510.55M مجهز به آسیاب قهوه بوده که مخزنی به ظرفیت 250 گرم دارد و قبل از آماده کردن نوشیدنی دانه‌های قهوه را برای شما آسیاب می‌کند. این آسیاب دانه‌های قهوه را به 13 حالت مختلف آسیاب پودر کرده که مناسب نوشیدنی‌های مختلف می‌باشد.

آسیاب به این دلیل که در زمان آماده کردن نوشیدنی، دانه‌های قهوه را آسیاب می‌کند تازگی آن حفظ شده و در نهایت نوشیدنی با طعم فوق‌العاده را برای شما تهیه می‌کند.

مخزن و فیلتر دستگاه

اسپرسو ساز دلونگی 510.55M مجهز به یک مخزن آب به ظرفیت 1.8 لیتر است. این ظرفیت مناسب تهیه 15 فنجان قهوه است. این مخزن دارای یک فیلتر بوده که آب را تصفیه کرده و از این رو موجب می‌شود قهوه ای با کیفیت و بدون ناخالصی را تهیه نمایید.

قابلیت اتصال به تلفن همراه

یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده اسپرسو ساز دلونگی 510.55M قابلیت اتصال از طریق وایفای به گوشی هوشمند شما است. از این طریق شما می‌توانید تنظیمات لازم را از راه دور بر دستگاه اعمال کرده و نوشیدنی مورد نظر خود را فعال کرده که از آن را سفارشی سازی نمایید. این قابلیت همچنین امکان شخصی سازی منو را برای شما مهیا کرده که نوشیدنی‌ها را با سلیقه خود آماده کرده و برنامه را ذخیره کنید که برای استفاده های مکرر دسترسی آسانی به آنها داشته باشید.

ابعاد 238x470x350 میلی متر
وزن 11 کیلوگرم
سيستم کاپوچينو ساز دارد
قابليت توليد کف شير دارد
توان 1450 وات
نازل بخار 19 بار
حجم مخزن آب 1.8 لیتر
حجم مخزن شیر 0/6 لیتر
صفحه نمايشگر لمسی
سيني چکه گير دارد
سيستم خاموشي خودکار دارد
سيستم شستشوي خودکار دارد
حالت آماده به کار دارد
فيلتر آب دارد
نشان گر سطح آب دارد
تعداد نازل قهوه 2 عدد
سایر ویژگی ها 13 حالت آسیاب قهوه, برنامه ریزی سختی آب, سیستم لاته کرما دلونگی, قابلیت اتصال به تلفن همراه
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند