ECP33.21-1

اسپرسو ساز دلونگی مدل ECP33.21

اسپرسو ساز دلونگی مدل ECP33.21 یک اسپرسو ساز خانگی با کیفیت است. این اسپرسو ساز می‌تواند لذت نوشیدن یک اسپرسوی با کیفیت و همچنین انواع نوشیدنی‌های بر پایه‌ی قهوه را برای شما فراهم کند. جنس بدنه‌ی این اسپرسو ساز ترکیبی از استیل و پلاستیک است که زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

تولید کننده: delonghi
(اختیاری)
(اختیاری)
۸,۲۴۲,۶۰۰ تومان

دلونگی (Delonghi) یک برند ایتالیایی تولید کننده ی لوازم خانگی است. این شرکت در ابتدا به عنوان یک کارگاه کوچک تولید کننده قطعات صنعتی شروع به فعالیت کرد و بعدها تمام تمرکز خود را بر روی تولید هواسازها و انواع گرم کننده ها گذاشت اما این انتهای ماجرا نبود و در ادامه شروع به تولید لوازم خانگی کرد. این شرکت با بیش از ۱۰۰ سال سابقه، دارای طیف گسترده ای از محصولات نظیر اسپرسو ساز، سرخ کن بدون روغن، مایکروفر، بخارشوی، قهوه ساز، اتو بخار، چرخ گوشت، پنکه، مخلوط کن، تصفیه هوا، بخار برقی، آسیاب قهوه، کباب پز، رادیاتور، چای ساز، میوه خشک کن، آون توستر، چای ساز و … است که ما در اینجا به معرفی و بررسی اسپرسو ساز دلونگی مدل ECP33.21 می پردازیم:

محبوب ترین نوشیدنی گرمی که در کشور ما مورد استفاده همگان قرار میگیرد، چای است. با گذشت زمان قهوه و مشتقات آن طرفداران زیادی در بین مردم پیدا کرده است. درست کردن یک قهوه خوب و خوش طعم قلق های خاص خودش را دارد و نحوه درست کردن قهوه تاثیر بسیار زیادی روی طعم آن دارد. شاید تا این حد تشخیص طعم قهوه، برای آن دسته از عزیزانی که گهگاهی قهوه میل میکنند دشوار باشد. اما قهوه خورهای حرفه ای به راحتی طعم یک قهوه اصیل را تشخیص می دهند. پس اگر به دنبال دستگاهی هستید تا بتوانید قهوه های خوش طمع تهیه کنید، یکی از پیشنهاد های ما به شما اسپدسو سازدلونگی است.

اسپرسو ساز دلونگی مدل ECP33.21 کاملا کاربردی طراحی شده است و با ظاهر مدرنی که دارد به زیبایی آشپزخانه شما کمک می کند. توان این دستگاه ۱۱۰۰ وات است و در ساخت آن از مواد مرغوب و با کیفیت پلاستیکی و فلر استفاده شده است. خروجی بخار این اسپرسوساز ۱۵ بار است و از آنجایی که میزان دما تاثیر زیادی روی طعم قهوه دارد، این دستگاه مجهز به سیستم گرم کردن فنجان است و شما می توانید قهوه را تا قبل از سرو، گرم نگه دارید. در زیر قسمتی که نازل قرار گرفته یک سینی چگه گیر وجود دارد تا اگر در هنگام ریختن قهوه، قطره ای چکه کرد، روی میز یا کابینت شما نریزد و آن را کثیف نکند این سینی از بدنه جدا می‌شود و به این ترتیب تمیزکردن دستگاه اسپرسوساز را برای شما راحت می کند.

 

ابعاد 24.5x18.5x30.5 سانتی‌متر
وزن 4 کیلو گرم
جنس بدنه استیل و پلاستیک
توان 1100 وات
فشار بخار 15 بار
ظرفيت مخزن 1.1 لیتر
قابليت استفاده از پودر قهوه، پد
قابليت قطع خودکار دارد
تعداد نازل قهوه دو عدد
تعداد فیلتر سه عدد
سيني چکه گير دارد
نوشيدني‌هاي قابل تهيه اسپرسو , کاپوچینو
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند