تصویر اسپرسو ساز دلونگی ECOM311.BK

اسپرسو ساز دلونگی ECOM311.BK

اسپرسوساز دلونگی مدل 311 اسپرسوساز دلونگی مدل Icona Vintage یک دستگاه با پنل شیک با تکنولوژی پیشرفته که برای شما تهیه یک اسپرسوی ایتالیائی کامل را تضمین میکند. همچنین سیستم کاپوچینو ساز با مخلوط بخار و شیر یک فوم غنی و خامه ای برای شما درست میکند. این دستگاه با قابلیت فیلتر دو سطحی و گرم کن فنجان می باشد. اسپرسو سازها به این دلیل که امکان تهیه نوشیدنی‌های مختلف را داشته، از این رو نسبت به دیگر محصولات مشابه طرفداران بیشتری دارد.

تولید کننده: delonghi
(اختیاری)
(اختیاری)
۱۱,۳۰۷,۱۰۰ تومان

اسپرسوساز «دلونگي» (Delonghi) مدل ECOM311.BK، بسيار ساده، زيبا، متفاوت و درعين‌حال کاربردي طراحي‌شده است. اين محصول ساده، براي مصارف خانگي طراحي توليدشده است. همچنين اين اسپرسوساز داراي سيني چکه گير هم است که بر نظافت و تميزي روند کار، تاثير زيادي دارد.  لازم به ذکر است که صفحه گرم نگه‌دارنده اين محصول، مي‌توان تا مدت زيادي، قهوه  شمارا گرم نگه دارد. همچنين کيفيت ساخت محصولات اين شرکت بيش‌ازپيش، تضمين‌شده است.

 

دستگاه  ECOM311.BK از موتور پرتوان  بهره می‌برد که قدرت فشار بخار 15  بار را به این اسپرسوساز داده است. این مدل دارای قابلیت گرم‌نگهداشتن است و با تنظیم تایمر می‌توانید قهوه را تا زمانی که بخواهید گرم و آماده‌ی نوشیدن نگه دارید. اسپرسوساز ECOM311.BK دارای نازل بخار است؛ به این ترتیب می‌توانید با تولید کف شیر در ظرف جداگانه و افزودن آن به قهوه، یک فنجان کاپوچینوی خوش‌طعم آماده و نوش جان کنید. نازل بخار با ترکیب شیر و بخار، کف شیر غلیظ و باکیفیت تولید می‌کند. . اسپرسوساز ECOM311.BK  از سیستم خاموشی خودکار هم بهره‌مند است و امکان تهیه‌ی اسپرسو، لاته، کاپوچینو و قهوه‌ را دارد.

مشخصات کلی :


طول سیم برق 1.5 متر
ابعاد 30 x 23 x 26 میلی متر (H x W x D)
وزن 4.1 کیلوگرم
ظرفیت مخزن: 1.4 لیتر
فشار 15 بار

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند