تصویر تلویزیون 32 اینچ ال جی مدل 32LJ510U

تلویزیون 32 اینچ ال جی مدل 32LJ510U 32LJ510U 32" LG HD LED TV

دارای کیفیت تصویر HD با روزلوشن 768×1366 پیکسل دارای سیستم صوتی دو کاناله با قدرت صوتی 6 وات مجهز به فناوری ارتقا دهنده ی Resolution Upscaler دارای سیتم کاهنده ی نویز Clear Voice

تولید کننده: LG
کد کالا: SEPER258
(اختیاری)
(اختیاری)
۱۶,۶۸۰,۶۰۰ تومان

تلویزیون اسمارت ال جی 32LJ510

تلویزیون ال جی مدل 32LJ510U با اینکه یک تلویزیون ساده و با امکانات متوسط است ، اما با استفاده از سیستم عامل WEBOS3.5 توانسته است امکانات هوشمند را در اختیار کاربرانش بگذارد .لازم به ذکر است که این تلویزیون دارای پردازنده ی تک هسته ای است که می تواند کارها و دستورات صادر شده را به خوبی اجرا نماید ، بدون اینکه باعث کند پیش رفتن عملیات شود . در این نوار منو امکانات و تنظیمات مختلف تلویزیون به راحتی در دسترسی کاربر قرار می گیرد و رابط هوشمند و کاربری راحتی دارد که هر کاربری می تواند از امکانات هوشمند استفاده کند .

درگاه ها و پورت های ارتباطی

در تلویزیون ال جی 32LJ510U برای برقراری ارتباط با سایر دستگاه های دیجیتالی از پورت های ارتباطی متنوع و مختلفی بهره گرفته شده است که تمامی نیاز های کاربران را برآورده می کند . در این تلویزیون از 2 عدد پورت HDMI استفاده شده است ، که می تواند تلویزیون را به دستگاه های پخش کننده نظیر DVD پلیر و بلوری BLU-RAY متصل نماید و انواع دیسک ها و محتوای تصویری با یک کابل HDMI به تلویزیون متصل نمود .همچنین 3 پورت USB در این تلویزیون تعبیه شده است که می تواند تلویزیون را به انواع حافظه های جانبی و فلش مموری و هارد اکسترنال متصل نمود واز انواع محتوای ذخیره شده بر روی این حافظه ها لذت برد . خروجی هدفون برای مواقعی کاربرد دارد که کاربر می خواهد در خلوت خود بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران از برنامه وس ریال خود لذت ببرد . ورودی آنتن و پورت کامپوننت و کامپوزیت از درگاه های ارتباطی تلویزیون هستند که تلویزیون را به پخش کننده های مختلف متصل می نمایند . در این تلویزیون از بازی های مختلف و مهیج نیز پشتیبانی می شود شما می توانید در هر موقع از بازی کردن بر روی نمایشگر 32 اینچی  لذت ببرید و حتی بازی های مورد علاقه ی خود را بر روی سایت LG  پیدا کرده و آنها را دانلود نمایید . قابلیت ضبط بر روی USB از دیگر ویژگی های تلویزیون با کیفیت ال جی است که می توان هر برنامه ی پخش شده بر روی تلویزیون را بر روی USB ذخیره کرد . پشتیبانی از برنامه ی تلتکست Teletext و برنامه ی راهنمای نصب الکترونیکی EPG و گیرنده ی دیجتیالی داخلی DVB-T/T2 از امکانات درج شده در لیست مشخصات فنی تلویزیون 32LJ510U می باشند که از این تلویزیون ، یک تلویزیون خوب و با کیفیت ساخته اند .

تلویزیون ال جی 32 اینچ 32LJ510U | LJ510

تلویزیون ال جی مدل 32LJ510U یکی از تلویزیون های با کیفیت و میان رده ی ال جی LG است که در سال 2107 تولید و روانه ی بازار شده است . این تلویزیون دارای ابعاد 32 اینچی می باشد و می تواند برای سالن های کوچک و کم مساحت مناسب باشد . بنابراین برای اتاق و یا کلاس درس و ... این تلویزیون می تواند پیشنهاد ویژه ای برای خرید باشد . اگر برای اتاق و یا هر جایی مشابه و هم مساحت یک اتاق 24 متری می خواهید تلویزیون بخرید ، خرید تلویزیون 32LJ510U بهترین گزینه خواهد بود . تلویزیون 32LJ510U دارای کیفیت تصویر اچ دی HD می باشد و می تواند تصاویری با رزولوشن 768×1366 پیکسل را به رخ تصویر بکشد . برای این نمایشگر 32 اینچی چنین کیفیت تصویر مناسب می باشد و می تواند تصاویری در خور انتظار تولید کند . لازم به ذکر است که در این تلویزیون از فناوری Resolution Upscaler پشتیبانی می شود و می تواند باعث ارتقا و بهبود کیفیت تصاویر گردد . همچنین سیستم صوتی دو کاناله که در مجموع صدایی به قدرت 10 وات تولید می کند و می تواند با فناوری های دالبی دیجیتال Virtual surround و ... صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط پخش کند . مجهز بودن به گیرنده ی دیجیتالی DVB-T/C از دیگر قابلیتهای تلویزیون 32LJ510U می باشد که می تواند تمامی کانال های صدا و سیما و شبکه های محلی را بدون نویز و برفک دریافت کند و دیگر نیازی به تهیه ی گیرنده ی دیجیتالی مجزا نمی باشد . همچنین درگاه های ارتباطی متنوع و کاربردی نظیر HDMI و USB و ... در این تلویزیون تعبیه شده است که می تواند تلویزیون میان رده ی 32 اینچ ال جی LJ510U  را به یک مرکز سرگرمی تبدیل نماید . به همراه این تلویزیون یک عدد ریموت کنترل و یک دفترچه راهنما نیز ارائه می شود .

کیفیت تصویر در تلویزیون 32LJ510U

خرید تلویزیون مستلزم آگاهی از کیفیت تصویر و صدای تلویزیون می باشد ، بنابراین لازم است قبل از خرید تمامی اطالاعات و مشخصات فنی تلویزیون مورد نظر خود را بررسی کرده و سپس خرید تلویزیون را نهایی کنید . کیفیت تصویر یکی از مهم ترین پارامترهای خرید می باشد و می تواند در تعیین کیفیت کلی تلویزیون نقش بسزایی داشته باشد . تلویزیون 32LJ510U دارای کیفیت تصویر HD است که می تواند تصاویر با رزولوشن 768×1366  پیکسل را به روی نمایشگر 32 اینچی بیاورد .

قابلیت Resolution Upscaler از دیگر ویژگی های کیفیتی تصویر است که می تواند کیفیت تصاویر را ارتقا ببخشد و فایل های تصویری مختلف را با کیفیت قابل قبول پخش نماید . قابلیت Colour Master Engine نیز می تواند با پردازش تصاویر کیفیت را ارتقا دهد . بنابراین این همه فناوری و امکانات تنها برای ارتقا بخشیدن به کیفیت نهایی تصاویر در این تلویزیون گنجانده شده است و می تواند کیفیت قابل قبولی را به رخ تصویر بکشد . از دیگر فناوری های بهکار رفته در تلویزیون می توان به تکنولوژی LED اشاره کرد که می تواند در افزایش نسبت کنتراست و میزان روشنایی و دقت و شفافیت تصاویر نقش مهمی داشته باشد . در تکنولوژی LED به جای استفاده از لامپ های معمولی فلورسنت از لامپ های LED و دیودهای ساطع کننده ی نور استفاده می شود که هر کدام به تنهایی مسئول خاموش و روشن کردن خودش می باشد و بصورت مستقل فعالیت می کند .

 

 

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند