تصویر توستر نان کنوود مدل Kenwood TTM480

توستر نان کنوود مدل Kenwood TTM480 Kenwood TTM480 Toaster

تعداد درگاه قرارگیری نان: 4 *قابلیت شست و شو: خیر *نمایشگر: خیر *کشوی جمع آوری خرده نان: بله *قابلیت تنظیم حرارت: بله *قابلیت یخ زدایی: بله

تولید کننده: Kenwood
(اختیاری)
(اختیاری)
۰ تومان

نقد و بررسی توستر نان کنوود مدل TTM480 :

توستر نان کنوود مدل TTM480 لذت خوردن یک نان داغ برشته را برای شما در کنار خانواده محترم تان فراهم می سازد. این توستر قدرتمند و قوی 4 درگاه قرارگیری نان تست دارد در نتیجه تنها با یک بار استفاده از آن، یک خانواده معمولی 4 نفره به راحتی می توانند نان برشته و داغ خود را تحویل بگیرند و در کنار هم میل نمایند.

با توجه به اینکه صبحانه به گفته کارشناسان تغذیه مهمترین وعده غذایی در شبانه روز است خوردن آن اهمیت بسیاری دارد اما متاسفانه برخی از کودکان به طور معمول از خوردن این وعده غذایی مهم امتناع می کنند. در این شرایط با خرید بک توستر خوب مثل توستر مدل TTM480 می توان مشکل صبحانه نخوردن فرزندان را برای همیشه حل کرد.

توستر نان کنوود مدل TTM480

یک سینی کشویی مخصوص جمع آوری خرده نان در قسمت زیرین این توستر وجود دارد که پس از هر بار استفاده از دستگاه، لازم است تمیز شود. همچنین در صورت چسبیدن خرده نان به جداره توستر، قابلیت توقف خودکار دستگاه فوراً وارد عمل می شود تا از ایجاد دود و بوی بد ناشی از سوختگی نان جلوگیری شود. دکمه توقف دستی نیز در این دستگاه تعبیه شده است.

این توستر سطح نان را به صورت یکنواخت برشته می کند. همچنین امکان تنظیم درجه برشتگی نان نیز در این دستگاه فراهم شده تا میزان تردی یا نرمی نان به سلیقه کاربر قابل انتخاب باشد. قابلیت یخ زدایی نیز از دیگر امکانات منحصربفرد این دستگاه می باشد.

مزیت های این دستگاه شامل مزایای ظاهری هم می شود. توستر مدل TTM480 بسیار شیک و زیبا طراحی شده است. همچنین ابعاد جمع و جور این دستگاه باعث می شود تا فضای چندانی را اشغال نکند. وزن سبک این توستر نیز باعث می شود تا امکان جابجایی و حمل و نقل آن آسان تر گردد.

ابعاد 270*320*250 میلی متر
وزن 3 کیلوگرم
تعداد درگاه قرارگيري نان 4 عدد
قابلیت شستشو خیر
کشوي جمع آوري خرده نان بله
قابليت تنظيم حرارت بله
قابليت يخ زدايي بله
قابليت قطع خودکار بله
دکمه توقف عمليات دارد
توان مصرفی 1800 وات
طول سیم 1 متر
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند