تصویر جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170 Philips FC9170 Vacuum Cleaner

تولید کننده: Philips
کد کالا: MNBJ4121
(اختیاری)
(اختیاری)
۸,۶۴۷,۴۰۰ تومان

جارو برقی فیلیپس philips مدل FC9170 دارای موتوری پرقدرت با توان 2200 وات با امکان تنظیم مکش تمامی گرد و غبار را از بین می برد و همچنین برای تمیزکردن منزل بسیار مناسب میباشد.
این دستگاه دارای سری مثلثی میباشد که به راحتی میتوان تمامی قسمتهای منزل خصوصا گوشه ها و اطراف لوازم مانند مبلمان ، میز تلویزیون و ... را تمیز کرد. همچنین قسمت زیر سری دارای چرخی میباشد که موجب حرکت راحت و استفاده سریعتر در تمیزکاری می باشد این گونه طراحی به منظور حرکت راحت برروی قسمتهای سخت مخصوصا و همچنین روی فرش و موکت موثر است.
جاروبرقی 9170 فیلیپس با لوله خرطومی (Tri-Active) دارای 3 کارکرد همزمان میباشد. گنجایش جمع آوری گرد و غبار این دستگاه 4 لیتر میباشد که با توجه به صفحه نشانگر روی دستگاه زمان پر شدن کیسه نشان داده میشود. علاوه بر آن در این دستگاه هم میتوان از کیسه دائمی و هم از کیسه های یکبار مصرف استفاده کرد. کیسه دائمی برای استفاده کم هزینه تر و کیسه یکبار مصرف برای آنها که به تمیزی و راحتی استفاده اهمیت می دهند در نظر گرفته شده است.
جاروبرقی فیلیپس دارای فیلتر ویژه تمیز کننده هوای 13HEPA و درزگیر HEPA میباشد که این عملکرد مانع پخش شدن آلودگی گرد و غبار میشود.
بر روی دسته دستگاه 2 سری نصب میشود که امکان در دسترس بودن سریع برسها در حین کار را فراهم میکند.همچنین دارای لوله تلسکوپی میباشد که قابلیت کوچک و بزرگ شدن لوله را برای مصرف کننده ایجاد میکند و مکانهای دور مانند زیر کمد و تخت را با ابن روش به راحتی میتوان تمیز کرد.

وزن 6.3 کیلوگرم
نوع جارو برقی کیسه دار
قدرت موتور 2200 وات
قابلیت جذب مایعات خیر
توان مکش 500 وات
سیم جمع کن خودکار دارد
کنترل روی دسته ندارد
فیلتر بهداشتی دارد
پاکت جارو برقی دارد
توضیحات پاکت جارو برقی S-Bag یکبار مصرف
نشانگر پر بودن مخزن دارد
طول کابل برق 9 متر
میزان صدا 79 دسی بل
گنجایش مخزن جارو برقی 4 لیتر
نوع فیلتر خروجی HEPA 13
لوله تلسکوپی دارد
سایر مشخصات مجهز به لوله خرطومی (Tri-Active) - دارای سری مخصوص شکاف‌ها - دارای نازل کوچک - دارای فیلتر ویژه تمیز کننده هوای 13HEPA و درزگیر HEPA - قابلیت استفاده از کیسه دائمی و یکبارمصرف - مجهز به کلید چرخان کنترل توان الکترونیکی با نمایشگر LED
اقلام همراه شانه مثلثی کوچک - برس چند کاره - سری مثلثی
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند