Philips HD2137

زودپزبرقی فیلیپس مدل HD2137 Philips HD2137 Electric Pressure Cooker

مدل HD2137 از تولیدات فیلیپس، یکی از حرفه‌ای ترین زودپز برقی‌های موجود در بازار است که امکانات جالب توجهی را در خود جای داده است. این محصول به صفحه نمایشی بزرگ و خوانا مجهز شده و تعداد زیادی دکمه برای کنترل هرچه راحت‌تر آن تعبیه شده است.

تولید کننده: Philips
(اختیاری)
(اختیاری)
۱۲,۷۹۵,۱۰۰ تومان

نقاط قوت :

  1. سوپاپ اطمينان خودكار براي آزاد سازي فشار در حين پروسه پخت
  2. ظرف داخلي با دوام و نچسب
  3. بدنه از جنس استيل ضد زنگ، علاوه بر زيبايي نظافت دستگاه را نيز آسان مي سازد.
  4. صفحه ديجيتال بزرگ
  5. 9 سیستم ایمنی
  6. امكان تنظيم زمان مرحله فشار از 0 تا 59 دقيقه
  7. امكان گرم نگه داشتن خودكار مواد غذايي

زودپزها چه ‌طور کار می‏ کنند؟
در دیگ‏ های زودپز، مواد غذایی در یک ظرف در بسته و تحت فشار پخته می ‏شوند. با این روش، سرعت پخت افزایش پیدا می‌ کند و غذا در زمان کوتاه‏ تری آماده می‌ شود. هر مایعی در یک دمای خاص به جوش می ‌آید و این دما که به دمای جوش معروف است، برای آب ۱۰۰ درجه سانتی‌ گراد است. نقطه جوش مایعات با بالارفتن فشار افزایش می‏ یابد و با پایین آمدن فشار کاهش پیدا می‌ کند، در واقع اساس کار دیگ‏ های زودپز هم همین است. وقتی غذا را همراه مقداری آب در داخل ظرف می ‌ریزیم و به آن حرارت می ‌دهیم، آب شروع به جوشیدن و بخار شدن می‌ کند. به تدریج بخار آب در داخل ظرف بیشتر می‌ شود و موجب بالا رفتن فشار داخل ظرف می‌ شود، در نتیجه، نقطه جوش آب با افزایش فشار، بالا می ‌رود و به ۱۳۰ درجه سانتی ‌گراد می ‌رسد. قرار گرفتن مواد غذایی در دمای بالا سرعت طبخ را بالا برده و موجب می ‏شود تا غذا در زمان کوتاه ‏تری بپزد.

  • امکان جدا شدن کامل درب نظافت دستگاه را آسان تر می کند.
  • ظرف داخلی از آلیاژ آلومینیومی ساخته شده که باعث افزایش طول عمر و دوام آن گشته است. روکش طلایی مخصوص نیز باعث ضد خش و نچسب بودن آن می گردد.
  • آزادسازی خودکار فشار درون زودپز باعث افزایش ایمنی در حین کار می گردد.
  • بدنه از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است که تمیز کردن آن بسیار آسان می باشد.
توان 1000 وات
ولتاژ 220-240 ولت
صفحه نمايش دیجیتالی
تايمر دارد
طول سيم 120 سانتی متر
سایر مشخصات قابلیت تنظیم 0 تا 59 دقیقه برای نگه داشتن فشار ،مجهز به عملکرد گرم نگه داشتن خودکار، دارای برنامه های پخت متنوع، مجهز به تایمر جهت نمایش مدت زمان باقی مانده، شستشوی آسان به دلیل درب قابل جدا شدن، ظرف داخلی نچسب با دوام بالا بدنه ،ساخته شده از استیل ضد زنگ، امکان آزاد سازی خودکار فشار ،مجهز به 9 سیستم ایمنی
ظرفیت 6 لیتر
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند