تصویر ساندبار سونی HT-CT390

ساندبار سونی HT-CT390 Sony HT-CT390 Soundbar 300 W

ساندبار «سونی» (Sony) مدل «HT-CT390» یک سیستم‌صوتی بی‌سیم است که اتصال ساب‌ووفر به ساندبار از طریق بلوتوث انجام می‌شود. ابعاد و وزن آن کاملا متناسب با قرارگرفتن کنار تلویزیون طراحی شده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای تقویت صدای تلویزیون محسوب می‌شود. طراحی آن با ظرافت انجام شده است و می‌تواند در دکوراسیون شما حالتی مدرن را القا کند. صدای آن از 2.1 کانال پخش می‌شود. توان خروجی آن 300 وات است و پاسخ‌گوی سالن‌های بزرگ است.

تولید کننده: Sony
کد کالا: mhft0013
(اختیاری)
(اختیاری)
۲۳,۳۸۳,۸۰۰ تومان

ساندبار سونی SONY CT390


 

این بار می خواهیم یک سیستم صوتی مجزا از شرکت حرفه ای سونی sony را برایتان تشریح کنیم . یک سیستم صوتی متشکل از یک ساب ووفر و یک ساندبار . ساندبار سونی به نام CT390 با وزن و ابعاد متناسبی که دارد می تواند یکی از خوش تراش ترین ساندبارهای سونی باشد . می دانید که دلیل اصلی استفاده از ساندبار و یا هر سیستم صوتی دیگری ، افزایش و تقویت صدای پخش شده از تلویزیون است . به همین جهت توان صوتی ساندبار می تواند عامل مهمی در خرید باشد .ساندبار CT390 2.1 کاناله است و صدا را از طریق این کانالها پخش می شود . این دستگاه در مجموع می تواند صدایی به قدرت 300 وات را پخش کند و این میزان صدا یقیناً رضایت بخش خواهد بود . شاید در مقایسه ی این ساندبار با سینما خانگی ها به تردید بیفیتید و بگویید سینما خانگی ها قدرت صوتی 1200 واتی دارند و در حالی که این ساندبار تنها 300 وات قدرت دارد . اما هرگز فراموش نکنید که تلویزیون های حرفه ای هم در اینچ های کوچک تنها 30 وات قدرت دارند . بنابراین ساندبر سونی با 300 وات می تواند نیاز شما را مرتفع سازد و صدایی قدرتمند و با کیفیت را در محیط پخش کند . اگر می خواهید از درگاه های ارتباطی این سیستم صوتی باخبر شوید باید بگویم که ساندبار CT390 مجهز به یک پورت HDMI است که جهت ک متصل شدن به تلویزیون از آن استفاده می شود . همچنین فناوری بلوتوث و NFC نیز در این ساندبار پشتیبانی می شوند و به این ترتیب می توان با خیال راحت محتوای مورد نظرتان را از موبایل و یا تبلت و لپ تاپ با ساندبار CT390 به اشتراک بگذارید . قابلیت اتصال به دیوار از دیگر امکانات کاربردی این سیستم صوتی به حساب می آید که از این طریق فضای بیشتری را در دسترس کاربران قرار می دهد . این ساندبار باریک و لاغر اندام با ابعاد کوچکی که دارد م یتواند به راحتی بر روی دیوار نصب شده و یا بر روی میز کنار تلویزیون قرار گیرد . لازم است بدانید که این مدل از قابلیت songpal نیز پشتیبانی می کند ، کافی است که برنامه ی قابل دانلود songpal را بر روی گوشی خود نصب کنید و سپس بوسیله ی آن می توانید بر روی آهنگ های پخش شده از ساندبارCT390 کنترل و نظارت داشته باشید .

سیستم صوتی ساندبار SONY مدل CT390

توان صوتی ساندبار سونی مدل CT390 ، 300 وات است که با ابعاد مناسبی دارد می تواند کارآمدترین سیستم صوتی مجزا باشد . این سیستم صوتی از یک اسپیکر و یک ساب ووفر به ابعاد 35.43 x 2.05 x 4.76 اینچ و 6.69 x 13.46 x 14.25 اینچ است که می تواند در هر مکانی قرار بگیرد و فضای کمی را بگیرد . این ساندبار حرفه ای با طراحی شکیل و ظریفی که دارد می تواند هر فضایی را شکیل و مدرن نشان دهد . ساب ووفر و اسپیکر بوسیله ی یک اتصال بی سیم یعنی بلوتوث می توانند به هممتصل شوند . پشتیبانی از فناوری دالبی dolby می تواند صدایی فراگیر و همه جانبه را در محیط پخش کند و صدایی عمیق و با کیفیت را تولید کند . به این ترتیب می توان شاهد ارتقای کیفیت صدا و تصویر بود .
فناوری NFC یکی از فناوری هایی است که در سیستم های آندرویدی به کار می رود . ابتدا در تلفن و تبلت و لپ تاپ به کار می رود و اکنون در سیستم صوتی سونی CT390 نیز به کار رفته است . این فناوری یک سری استانداردهای بی سیم است که امکان نقل و انتقال اطلاعات بی سیم در فاصله های کوتاه و بسته را ممکن کرده است . یعنی گجت های هوشمندی که این فناوری را دارند می توانند هر ننوع محتوایی را در بین خود به اشتراک بگذارند . از دیگر فناوری هایی که در این ساندبار به چشم می خورد ، فناوری بلوتوث Bluetooth است که خاصیتی بی سیم است و امکان برقراری پیوندهای کوتاه برد را میسر می کند . این ساند بار بوسیله ی تکنولوژی بلوتوث می تواند با سایر دستگاه هایی که از این قابلیت پشتیبانی می کنند به اشتراک گذاری فایلها بپردازد .

سایر ویژگی های ساندبار سونی مدل CT390

ساند بار سونی مدل CT390 می تواند یکی از کارآمدترین و با کیفیت ترین سیستم های صوتی باشد که علاوه بر طراحی زیبا و شکیل ، برخورداری از امکانات متنوع و کاربردی و کیفیت بالای بدنه ، قیمت بسیار مناسبی هم دارد . ساند بار سونی SONY مدل CT390 دارای درگاه های ارتباطی متنوعی است که برای برقراری اتصال با سایر دستگاه های دیجیتالی به کار می رود . از جمله درگاه ارتباطی که شرکت معتبر سونی در این ساندبار از آن بهره گرفته شده است ، پورت HDMI و پورت اپتیکال پورت USB می باشد . پورت USB می تواند اتصال انواع فلش مموری و هارد اکسترنال را فراهم کند و از محتویات ذخیره شده بر روی آنها لذت کافی ببرد . پورت HDMI یک پورت صوتی و تصویری است که با ارتقای کیفیت تصویر می تواند اتصال به تلویزیون را ممکن کند و انواع پخش کننده ها نظیر دی وی دی و سی دی نیز به همین پورت متصل می شوند .پورت اپتیکال نیز به منظور اتصال تلویزیون به کار رفته است و بهاین طریق می توان از انواع فایل های صوتی و تصویری لذت بیشتری برد و نگران کمبود محتوا نبود .

ابعاد ساب ووفر 36.1 × 34.1 × 16.9 سانتی‌متر /// ساندبار 12 × 5.2 × 90 سانتی‌متر
وزن 8.5 کیلوگرم
تعداد کانال 2.1
توان خروجی صدا 300 وات
نوع بی‌سیم
بلوتوث دارد
سایر ویژگی ها ورودی صدای اپتیکال - دارای خروجی HDMI - دارای درگاه USB - سازگار با اپلیکیشن SongPal - پشتیبانی از NFC
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند