تصویر ساندویچ ساز فوما مدل fu-916

ساندویچ ساز فوما مدل fu-916

FUMA SANDWICH MAKER FU-916

(اختیاری)
(اختیاری)
۴,۰۶۴,۷۰۰ تومان

طراحی سبک و کم وزن ساندویچ ساز فوما اف یو-916 Style design and low weight

طراحی کوچک و کم وزن ساندویچ ساز فوما اف یو-916 باعث می شود تا کاربران برای استفاده در هر جا و مکانی آنها را تهیه نمایند. ساندویچ ساز فوما به حالت کیف مانندی طراحی شده است که به راحتی قابل حمل می باشد. ساندویچ ساز فوما شامل دستگیره ای مخصوص می باشد که داخل دست قرار گرفته می شود. قسمت بیرونی ساندویچ ساز فوما بسیار صاف طراحی شده است که به صورت شفافی خود را نمایان خواهد کرد. قسمت داخلی ساندویچ ساز فوما به صورت برجستگی مانع از برخورد مستقیم مواد غذایی به آن خواهد شد. همچنین به وسیله پنل شیشه ای که برای آن در نظر گرفته شده است امکان تغییر حالت و اندازه مواد خوراکی همچون ساندویچ ها و گوشت ها را فراهم می آورد. پنل موجود در ساندویچ ساز fuma fu-916 شیشه ای به راحتی از آن جدا می شود. ساندویچ ساز فوما دارای قفل کوچکی می باشد که امکان بستن آن در حالت کار را دارد.

عملکرد کلی fuma fu-916  Overall performance

ساندویچ ساز فوما با مزایای بسیار خوبی که دارد گزینه ها مختلف و خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. بهترین مزیت ساندویچ ساز فوما اف یو 916 بهره گیری انسان از طعم و ارزش واقعی مواد می باشد. به وسیله ساندویچ ساز فوما امکان درست کردن مواد بیرون از منزل ر برای شما فراهم می آورد. غذاهای بیرون بسیار مضر بوده و در عین حال کیفیت واقعی غذا را در دسترس قرار نمی دهند. با استفاده از ساندویچ ساز فوما می توان هر نوع ساندویچی با هر نوع اندازه ای را به راحتی تهیه نمود. روش تهیه ساندویچ ساز فوما به صورتی است که با قرار گیری مواد در داخل ساندویچ تنها با درجه حرارت مناسب می توان ساندویچی مقوی و سرشار از ویتامین در اختیار داشت. از مزایای دیگر ساندویچ ساز فوما پنل جدا شونده آن می باشد. به وسیله پنل داخل ساندویچ امکان تعویض اندازه و فرم ساندویچ برای ما فراهم می شود. با تعویض پنل گوشت و سینه مرغ داخل ان مورد پخت و پز قرار گرفته می شود. غذاهای ترد و خوشمزه خود را به سیله ساندویچ ساز فوما  fu-916 تجربه کنید.

مصرف انرژی ساندویچ ساز فوما energy consumption

امروزه با تولیدات مختلفی که در زمینه تولید انواع لوازم بسیار کاربردی آشپزخانه صورت گرفته است باعث می شود تا استفاده چند برابری آنها افزایش یابد. لوازمی همچون ساندویچ سازها با منبع برق قادر به ارائه انرژی خواهند بود. انرژی برق بدون هیچ گونه بو دودی به صورت بسیار مناسبی عمل خواهد کرد. همچنین کاربر را از سایر خطرات قطع برق مصون می ماند. ساندویچ ساز فوما اف یو-916 با قدرت انرژی و برق مناسب می تواند در زمان بسیار کمی ساندویچ های بسیار عالی ارائه دهد. روش پخت ساندویچ به وسیله ساندویچ ساز فوما تمام مواد داخل ساندویچ را به صورت ترد و برشته در خواهد آورد. مصرف انرژی در رابطه با پخت و پز ساندویچ در داخل ساندویچ ساز فوما به حدی مناسب می باشد که قادر به ارائه مواد با کیفیت خواهد بود. قدرت 13000 واتی موجود در ساندویچ ساز فوما باعث ارائه حداکثر نیرو جهت پخت و تهیه غذا می باشد. هنگام انتقال انرژی به ساندویچ ساز تمامی نواحی مختلف ساندویچ ساز به صورت یکنواخت حرارت خواهند دید.

مشخصات عمومی ساندویچ ساز فوما Public Profile

  • نام کالا: ساندویچ ساز
  • مدل نامبر: FU-916
  • برند:FUMA

 خصوصیات و سایر توابع ساندویچ ساز فوما Features and other functions
  • طراحی کوچک و کم وزن: بله
  • قدرت: 1300واتی
  • پنل جدا شونده شیشه ای: بله
  • قابلیت تهیه چند ساندویچ به صورت همزمان: دارد

لوازم جانبی accessories
  • کابل برق
  • پنل شیشه ای
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند