تصویر سرخ کن فیلیپس Philips HD9650

سرخ کن فیلیپس Philips HD9650 Philips HD9650 AirFryer

سرخ کن فیلیپس مدل HD9650 یا هواپز فیلیپس با گنجایش مواد غذایی دو برابر بیشتر از سایر سرخ کن‌ها، غذاهای مورد علاقه شما را با تولید هوای گرم، بدون روغن یا مقدار کمی از آن سرخ می‌کند و می‌پزد. شرکت فیلیپس ادعا می‌کند که سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9650 سریع‌ترین سرخ کن در پخت غذا در جهان است و این مدل ساخت کشور ترکیه می‌باشد. این سرخ کن با توان 2200 وات و با استفاده از امکاناتی همچون تفکیک پذیری قطعات، تکنولوژی سیستم قطع خودکار، صفحه لمسی، پیچ تنظیم حرارت و مدت پخت مواد غذایی و ... یکی از موثرترین و بهترین محصولاتی است که برند فیلیپس در زمینه سرخ کن‌ها آن را تولید کرده است.

تولید کننده: Philips
(اختیاری)
(اختیاری)
۱۲,۸۱۲,۵۰۰ تومان

مشخصات: سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9650

سرخ کن فیلیپس مدل  HD9650 یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات این برند میباشد. این سرخ کن با توان ۲۲۰۰ وات و تکنولوژی هایی مثل Turbo Star و Rapid Air، طراحی ظاهری زیبا و قابلیت شست و شو در ماشین ظرف شویی یکی از کامل ترین سرخ کن های بازار میباشد.این سرخ کن از نوع بدون روغن بوده پس دیگر لازم نیست نگران مصرف روغن و تناسب اندام خود باشید، با کمک این سرخ کن میتوانید انواع مواد غذایی مثل سیب زمینی، مرغ، گوشت و ماهی و … را به صورت رژیمی و سالم سرخ کنید و حتی در حین رژیم لذت خوردن فست فود ها را از دست ندهید.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9650 با توان ۲۲۰۰ وات، دستگاهی بسیار پر قدرت و کاربردی ، مناسب برای کسانی است که به سلامت خود اهمیت ویژه ای میدهند. سرخ کن بدون روغن فیلیپس علاوه بر سرخ کن قابلیت پخت انواع مواد غذایی و گریل را دارد . برای طبخ و سرخ نمودن مواد غذایی در این دستگاه ، هوای گرم با سرعت بالا درون ظرف گردش میکند و موجب سرخ نمودن یک دست مواد غذایی میشود. سرخ کن ۹۶۵۰ با تکنولوژی جدید Twin turbostar موجب خروج چربی اضافی از غذا از میشود و غذایی بسیار سالم را برای شما و خانواده فراهم می آورد همچنین از ایجاد و پخش بوی سرخ کردنی در منزل جلوگیری می نماید .

سبد مخصوص این دستگاه در اندازه بزرگ و با گنجایش ۱.۴ کیلوگرم طراحی شده که حجم بالایی از مواد غذایی را در خود جای میدهد. پنل این دستگاه به صورت لمسی بوده و تنها با فشار دست ، میتوان برنامه دلخواه را انتخاب نمود یا میزان حرارت و زمان پخت را تنظیم کرد. پس از اتمام زمان پخت ، دستگاه توسط بوقی شما را مطلع میسازد و سپس به صورت خودکار خاموش میشود. با نصب برنامه Airfryer در موبایل خود میتوانید از صد ها دستور پخت غذا توسط این سرخ کن اطلاع یابید. قطعات دستگاه را میتوان درون ماشین ظرفشویی شستشو داد.

صفحه نمايش دارد
گنجایش ۱.۴ کیلوگرم
تايمر Quick Clean
نوع سرخ کن بدون روغن
سيستم قطع خودکار دارد
ضد لرزش دارد
توان مصرفی 2200 وات
قابليت تفکيک قطعات دارد
فيلتر قابل تعويض دارد
سایر مشخصات دارای دستگیره و بدنه خنک مجهز به پایه‌ های ضدلغزش مجهز به تایمر بالای 60 دقیقه دارای زنگ هشدار آماده بودن غذا دارای 5 برنامه از پیش تعیین شده دارای دارای تنظیم درجه حرارت و زمان مجهز به تکنولوژی حذف چربی های اضافی دارای تکنولوژی جریان سریع هوا (Rapid Air) دارای سبد سرخ‌ کن نچسب و قابل شستشو در ماشین‌ ظرفشویی دارای قابلیت کباب کردن، پختن و بریان کردن مواد غذایی علاوه بر سرخ کردن
جنس بدنه پلاستیک
نوع کنترل لمسی و چرخشی
سایر مشخصات مجهز به دسته‌های عایق حرارت
پخت بوسیله چرخش هوای گرم
دارای تنظیم درجه حرارت و زمان
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند