تصویر سشوار براون مدل BR-3264

سشوار براون مدل BR-3264

سشوار براون مدل BR-3264 از مدلهای محبوب در بین آرایشگران حرفه ای و مجرب است که برای خشک کردن سریع و حالت دهی به مو مورد استفاده قرار می گیرد. جنس پلاستیکی این سشوار در برابر حرارت، ضربه و شکستن مقاوم است. شما می توانید قدرت وزش باد این سشوار را در سه وضعیت ضعیف، متوسط و قوی تنظیم کنید.

تولید کننده: braun
کد کالا: ATPER0027
(اختیاری)
(اختیاری)
۱,۶۲۳,۶۰۰ تومان

سشوار حرفه ای براون مدل 3264-BR یکی از مدل های محبوب در بین آرایشگر های حرفه ای برای انجام خشک کردن سریع، حالت دادن به مو و … می باشد. این سشوار حرفه ای دارای بدنه ای از جنس پلاستیک می باشد که مقاوم در برابر حرارت، ضربه، و شکستن بر اثر سقوط از ارتفاع می باشد. دکمه خاموش/روشن و تنظیم باد تعبیه شده بر روی سشوار این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید به راحتی باد خروجی از سشوار را در سه حالت سرد،گرم و داغ تنظیم کرده و از آن برای حالت دهی به موهای خود استفاده نمائید. همچنین کلیدی برای تنظیم مقدار شدت وزش باد قرار داده شده است که در سه حالت ضعیف ، متوسط و قوی قابل تنظیم می باشد.

 

توان 5000 وات
نوع موتور AC
نوع مصرف خانگی
فناوری تولید یون خیر
باد سرد بله
حلقه آویختن بله
طول سیم 2 متر
وزن 650 گرم
سایر ویژگی ها دارای 2 درجه تنظیم سرعت و 2 درجه تنظیم دما - دارای تکنولوژی حفاظت از داغ شدن موتور و بدنه سشوار – دارای تکنولوژی تورمالین (حفظ رطوبت مو)
اقلام همراه متمرکز کننده
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند