تصویر سشوار حرفه ای سنکور مدل SHD 8200GD

سشوار حرفه ای سنکور مدل SHD 8200GD Sencor SHD 8200GD Hair Dryer

قدرت موتور : 2400 وات عملکردها : حالت دهی مو ، حجیم کردن مو ، خشک کردن سریع مو تعداد تنظیمات سرعت : 2 سرعته سری متمرکز کننده هوا برای حالت دادن به موها : دارد سری دیسپانسر برای حجیم تر کردن موها : دارد

تولید کننده: sencor
(اختیاری)
(اختیاری)
تماس بگیرید

سشوار سنکور SHD 8200GD موجود در بازار ایران می باشد. سشوار سنکور 8200 با طراحی فوق العاده زیبا و کارایی بالای آن یکی از بهترین برند ها است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. قیمت سشوار سنکور مدل SHD 8200GD برگرفته از بهترین ویژگی های خوب یک سشوار حرفه ای شامل تولید فناوری یون، تنطیم سرعت، قابلیت تنظیم دما و داشتن فیوز حرارتی می باشد. سشوار سنکور 8200 دارای توان قدرتمند 2400 وات است و وجود سیستم فیوز حرارتی در آن موجب می شود که موتور آن بیش از حد گرم نشود. این محصول زیبا با وزنی معادل 990 گرم  به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد. جنس بدنه ی آن نیز از پلاستیک فشرده می باشد که بسیار مستحکم و مقاوم در برابر ضربه و گرما است.

از دیگر ویژگی های سشوار سنکور به دسته ارگونومیک آن می‌ توان اشاره کرد. طراحی ارگونومیک دسته، باعث می‌ شود هنگام استفاده از آن با دست راست یا چپ مشکلی نداشته باشید و وزن ناچیز آن شما را اذیت نکند.

سشوار سنگور دارای موتور AC است و نوعی موتور خانگی محسوب می‌ شود. این دستگاه دارای یک فیوز حرارتی هوشمند است، فیوز حرارتی به گونه‌ ای عمل می‌ کند، که اگر دستگاه بیش از حد گرم بشود، جلوی سوختن سشوار را می‌ گیرد.

بنابراین می‌ توان گفت سشوار سنکور مدل SHD 8200GD از ایمنی بالایی برخودار است. سیستم گرمایشی مارپیچی نیز از دیگر قابلیت‌ های خارق العاده این محصول است. با سیستم گرمایشی مارپیچی موهای شما در برابر یک دمای ثابت قرار نمی‌ گیرد و بر اثر گرما یا سرما دچار آسیب نمی شود.

سشوار سنکور علاوه بر سری دیسپانسر، دارای دو سری متمرکز کننده است که باد را در یک نقطه مشخص جمع می‌ کنند.  دفترچه راهنمای همراه سشوار نیز می‌ تواند در کسب اطلاعات و نحوه فعالیت سشوار کمک شایانی به شما بکند.

قابلیت تولید یون از دیگر مزایای سشوار سنکور SHD8200GD است که به لطف این قابلیت از به هم چسپیدگی و وز شدن مو هنگام سشوار کشیدن جلوگیری می کند علاوه بر این چربی تار مو را حفظ می نماید. سشوار سنکور مجهز به تنظیم سرعت در 2 سرعت متفاوت است همچنین قابلیت کنترل دما دراین محصول تعبیه شده است که دارای 3 تنظیم مجزا جهت تعیین دما، که کاربر می تواند دما را با توجه به نوع مو تنظیم نماید دکمه باد سرد در این محصول به کاربر این امکان را می دهد که با به کارگیری آن موهای خود را تثبت نماید. سشوار 8200 سنکور دارای دو سری متفاوت جهت حالت دادن و حجیم کردن موها می باشد جنس سری های این دستگاه از پلاستیک فشرده و مقاوم است این محصول مجهز به فیوز حرارتی است که یک نوع سیستم ایمنی و حفاظتی جهت جلوگیری از دمای بیش از حد سشوار است سیم بلند 3 متری این محصول با قابلیت چرخش 360 درجه و همچنین حلقه آویز کاربری این محصول را در حین حرفه ای بودن آسانتر نموده است.

ابعاد 95×270×240 میلی متر
وزن 990 گرم
جنس بدنه پلاستیک فشرده
توان مصرفی 2400 وات
نوع موتور AC
طول کابل برق 2 متر
تنظيمات سرعت 2 سرعته
فناوری تولید یون دارد
باد سرد دارد
حلقه آویختن دارد
کنترل روی دسته 2 دکمه مجزا برای 3 تنظیم جداگانه دما و سرعت
فیلتر هوای قابل جدا شدن ندارد
تقویت کننده‌ی توربو ندارد
تعداد سری 2 عدد
جنس سری پلاستیک
سایر مشخصات – 5 برابر عمر بیشتر موتور
– طراحی ارگونومیک
– دارای2 متمرکز کننده و دیسپانسر
-حالت دهی مو حجیم کردن مو خشک کردن سریع مو
-3 تنظیم مجزا برای تعیین دما با توجه به نوع مو
-2 دکمه مجزا برای 3 تنظیم جداگانه دما و سرعت
-دکمه باد سرد برای تثبیت حالت مو
-دکمه توربو: خشک کردن سریع مو
-سری متمرکز کننده هوا برای حالت دادن به موها
-سری دیسپانسر برای حجیم تر کردن موها
-سیستم محافظت در برابر دمای بیش از حد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند