سشوار فیلیپس مدل BHD004-1

سشوار فیلیپس مدل BHD004 Philips BHD004 Hair Dryer

این محصول با موتور 1800 wat که نشان‌ دهنده‌ی قدرت بالای آن است ، می‌تواند موها را به‌ سرعت خشک کند و برای مصارف خانگی بسیار مناسب باشد. برای سشوارها ، موتورهای مختلفی در دو نوع AC و DC طراحی شده است.

تولید کننده: Philips
(اختیاری)
(اختیاری)
۱,۵۹۳,۶۰۰ تومان

سشوار فیلیپس مدل BHD004 از یک موتور با قدرت 1800 وات بهره میبرد. نوع موتور این سشوار نیز DC می باشد که جهت مصرف خانگی و حرفه ای مناسب است. این موتور با قدرت بالا می تواند باد مورد نیاز در دماهای مختلف را با فشار بالا از دستگاه خارج کند. این سشوار جریان هوا را در دمای سرد، گرم و داغ تولید می کند.

این دستگاه سشوار به دلیل قابلیتهای متنوع می تواند رضایت کاربر را فراهم نماید. یکی از این قابلیتها، ثابت نگه داشتن دمای خروجی دستگاه است. میتوان با تنظیم کلیدهای دستگاه بر روی TP دمای دستگاه را در درجه حرارت مورد نظر ثابت نگه دارید. این قابلیت باعث می شود که دمای دستگاه از حد خاصی بیشتر نشود و موها آسیب نبیند.

برای سشوارها ، موتورهای مختلفی در دو نوع AC و DC طراحی شده است.

موتور DC استفاده‌ شده در این دستگاه در مقایسه با موتورهای AC دارای سرعت خروجی هوا و قدرت کم‌تری است. 

 صدای بسیار کم: طراحی قسمت ورودی و خروجی هوا در این مدل سشوار به گونه ای است که هوای خروجی با سرعت بالا و صدایی بسیار کم و ملایم موها خشک می نماید. صحت عملکرد این مدل سشوار قدرتمند و راحت را 75 خانم در کشور فرانسه در سال 2014 تایید نموده اند.

 این سشوار BHD004 دارای دو عدد سری می باشد. این سری ها شامل متمرکز کننده و حجم دهنده (دیسپانسر) به جریان هوا می باشند. از سری حجم دهنده جهت حالت دادن یا خشک کردن موهای بلند و حجیم یا فر می توانید استفاده کنید. کابل برق دستگاه به اندازه ای است که می توانید با آزادی عمل بیشتری از دستگاه در جاهای مختلف استفاده کنید. در کنار کابل برق دستگاه یک عدد حلقه مخصوص آویزان کردن دستگاه وجود دارد که در کنار میز آرایش یا جاهای دیگر می توانید دستگاه را آویزان کنید. دستگیره و کلیدهای تنظیم کننده عملکر دستگاه مانند اکثر سشوارها به گونه ای طراحی شده است که استفاده و کار با دستگاه به راحتی امکان پذیر است. در پایان باید گفت این دستگاه مناسب مصرف خانگی و نیمه حرفه ای می باشد.

توان مصرفی 1800 وات
نوع موتور DC
نوع مصرف خانگی
فناوری تولید یون ندارد
تعداد سرعت 2 سرعته
تعداد سری 2 عدد
طول سيم 1.8 متر
ولتاژ 220 تا 240 ولت
جنس بدنه پلاستیک
باد سرد دارد
تقویت کننده‌ی توربو ندارد
فیلتر هوای قابل جدا شدن ندارد
حلقه آویختن دارد
طراحی ارگونومیک دارد
سایر ویژگی ها - دارای متمرکز کننده با سری 20 mm
- مجهز به 1 دکمه برای تنظیم سرعت و دمای خروج هوا در 2 حالت
- وزن کم و کم‌صدا
- مجهز به سیستم محافظت در برابر گرما (TP)
اقلام همراه متمرکز کننده : دارد
تعداد متمرکز کننده : 1 عدد
سری دیسپانسر : دارد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند