سشوار مو فیلیپس مدل 1-PHILIPS BHD510

سشوار مو فیلیپس مدل PHILIPS BHD510 Philips hair dryer BHD510

سشوار فیلیپس مدل BHD510 ، با بهره گیری از جریان هوای 2300 وات، خشک شدن را تا 20% سریعتر می کند و از موها بدون هیچ آسیب حرارتی، محافظت می کند. فیلیپس این مدل را به تکنولوژی ThermoShield مجهز نموده. بطوریکه سنسور تشخیص گرمای بیش از حد به طور فعال دمای هوا را بهینه و کنترل می نماید و از موهای شما در برابر آسیب های ناشی از گرمای بیش از حد حفاظت می کند.

تولید کننده: Philips
(اختیاری)
(اختیاری)
۲,۹۰۷,۲۰۰ تومان

سشوار مو فیلیپس BHD510 محصولی با کیفیت و خوش ساخت تولید شده توسط برند معتبر فيلیپس می باشد. این برند بهترین و با کیفیت ترین محصولات برقی را تولید و عرضه می کند که تمامی تولیدات آن از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است. تعداد سرعت های این سشوار به دو عدد می رسد. که شما می توانید طبق نیازی که دارید، سرعت مد نظرتان را انتخاب کنید. این محصول بدنه ای از جنس پلاستیک دارد که بسیار مقاوم و مستحکم می باشد. بدنه ی این دستگاه در برابر ضربه، خط و خش و فشار مقاوم است و هرگز آسیبی نمی بیند. 

سشوار فیلیپس مدل BHD510/00، با بهره گیری از جریان هوای 2300 وات، خشک شدن را تا 20% سریعتر می کند و از موها بدون هیچ آسیب حرارتی، محافظت می کند. فیلیپس این مدل را به تکنولوژی ThermoShield مجهز نموده. بطوریکه سنسور تشخیص گرمای بیش از حد به طور فعال دمای هوا را بهینه و کنترل می نماید و از موهای شما در برابر آسیب های  ناشی از گرمای بیش از حد حفاظت می کند. 

بنابراین می توان به لطف فناوری ThermoShield از تجربه خشک کردن بدون استرس لذت برد! موتور سشوار Philips DryCare Pro BHD 510 با عملکرد بالا برای بازار حرفه ای تولید شده و با ایجاد سرعت هوا تا 110 کیلومتر در ساعت، خشک شدن سریع و ظاهری چشمگیری را به ارمغان می آورد. همچنین سیستم یونی فوق العاده قدرتمند تا 80 میلیون یون در هر جلسه خشک کردن، ساطع می کند و در نتیجه موها بدون وز و براق می شوند.

سری دیسپانسر: این سشوار دارای یک عدد سری به نام سری دیسپانسر می باشد که با کمک این سری می توانید مو های خود را حجیم تر کنید و پر پشت تر جلوه دهید.

نشانگر روشن بودن دستگاه: این محصول روی بدنه ی خود دارای یک عدد نشان گر می باشد که در صورت روشن بودن دستگاه روشن شده و شما را متوجه این موضوع خواهد کرد.

توان مصرفی 2300 وات
جنس بدنه پلاستیک
تنظيمات سرعت 2 سرعت
نوع مصرف حرفه ای
عملکرد توربو ندارد
نوع موتور موتور قدرتمند و کم صدا DC
فناوری تولید یون دارد
باد سرد دارد
حلقه آویختن دارد
فیلتر هوای قابل جدا شدن ندارد
تعداد سری 2 سری
جنس سری پلاستیک
طول سيم 1.8 متر
سایر مشخصات متمرکز کننده دارد
سری دیسپانسر دارد
تنظیمات کنترل : 2 عدد دکمه جداگانه برای 6 تنظیم مجزا دما و سرعت
سیستم کنترل دما : 3 تا تنظیم جدا برای انتخاب دما با توجه به نوع مو
ایمنی دستگاه : سیستم محافظت در برابر دمای بیش از حد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند