تصویر شیر خشک 400 گرمی نیدو

شیر خشک 400 گرمی نیدو

شیر خشک با چربی کامل

کد کالا: svbj0014
(اختیاری)
۴۹۹,۲۰۰ تومان
  • محصولی بی نظیر از نستله
  • حجم :400 گرمی
  • ساخت کشورامارات متحده عربی
  • برای گروه سنی 1 سال به بالا
  • تاریخ انقضا : معتبر

«نیدو»،(Nido) عرضه کننده ی دامنه ی وسیعی از فراورده های شیری و شیر خشک می باشد که محصولاتش بر اساس نیازهای تغذیه ای کودکان در سنین مختلف، تولید می گردد. مادر ها به «نیدو» اعتماد دارند و کودکان هم عاشق آن هستند. «نیدو» در هفتاد سال گذشته با تمرکز بر احتیاجات زیر بنایی تغذیه ای رشد کودک، به مادران سراسر دنیا برای مراقبت و تغذیه ی فرزندانشان کمک کرده است.

محصولات شیر خشک «نیدو» با ویتامین های A وD که به آن افزوده شده است، جایگاه ویژه ای دارد. این محصول منبع غنی کلسیم است و به کودکان، در رشد و داشتن استخوان ها و دندان های سالم کمک می کند.

شیر خشک ترکیب پودری‌شکل از شیر است که برای نوزادان و کودکانی که به هر دلیلی نمی‌توانند از شیر مادر تغذیه کنند، مورداستفاده قرار می‌گیرد.

در سال ۱۸۶۶ یک داروساز سوئیسی آلمانی تبار به نام هنری نستله با استفاده از ترکیبات مختلف شیر گاو ،آرد و شکر غذای جایگزینی را برای نوزادانی که از شیر مادر محروم بودند، فراهم کرد. او تولید این محصول جدید را با نام «لاکتوز فارینا نستله» در سال ۱۸۶۶ شروع کرد.

در گروه غذای کودکان، شیر خشک نوزاد با ارزشی بالغ بر ۵۰ درصد بزرگترین سهم بازار را دارا است. به دنبال آن، غذاهای نمکی ۲۵ درصد، غذاهای شیرین ۱۲ درصد و دیگر محصولات ۱۳ درصد از ارزش این بازار را به خود اختصاص داده اند. در کشور های توسعه یافته، غذای کودک جایگاه مهمی دارد به طوریکه انواع مختلفی از محصولات با عنوان شیر خشک نوزاد و غذای کودک، برای سنین مختلف وجود دارد. به طور کلی این نوع غذاها حاوی یک منبع پروتئینی مانند پروتئین شیر، پروتئین هیدرولیز شده شیر و پروتئین سویا (اخیرا در بازار امریکا و در اروپا) هستند. بعلاوه در قوانین اتحادیه اروپا، پروتئین سویا فقط در برخی شرایط ممکن است در فرمولاسیون استفاده شود، به طوریکه این فرمولها بایستی حاوی حداقل مقدار متیونین P0F 1P قابل دسترسی معادل مقدار آن در پروتئین مبنا و همچنین یک مقدار حداقل از فرم ال کارنیتین P1F 2P 1/8 ) باشند. لاکتوز، نشاسته، مالتودکسترین و ساکارز μmoles/100kJ) به عنوان منبع انرژی استفاده می شوند. به طور کلی منبع اسید چرب روغن های گیاهی مانند آفتابگردان، کلزا، پالم، نارگیل، ذرت و اخیرا چربی های حیوانی است. در اروپا ترکیبات دیگری نیز ممکن است به شیر خشک نوزاد وشیر خشک تکمیلی آن P2F 3P افزوده شوند. این در صورتی است که پایداری این ترکیبات برای استفاده های خاص بر مبنای داده های علمی پذیرفته شده، محرز شده باشد.

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند