تصویر غذاساز فیلیپس 1000 وات مدل HR7757

غذاساز فیلیپس 1000 وات مدل HR7757 Philips HR7757 Food Processor

غذا ساز فیلیپس مدل HR7757، یک محصول با کیفیت با لوازم جانبی فراوان است که می‌تواند شما را از خرید بسیاری از لوازم برقی آشپزخانه بی‌نیاز کند. قدرت موتور قوی1000وات برای عملکرد سریع این دستگاه، به‌خوبی از عهده‌ هر یک از عملکرد‌های آن برمی‌آید.

تولید کننده: Philips
کد کالا: ghmft0101
(اختیاری)
(اختیاری)
۱۲,۹۲۳,۳۰۰ تومان

غذا ساز فیلیپس مدل HR7757، یک محصول با کیفیت با لوازم جانبی فراوان است که می‌تواند شما را از خرید بسیاری از لوازم برقی آشپزخانه بی‌نیاز کند. توان 1000 واتی این دستگاه، به‌خوبی از عهده‌ هر یک از عملکرد‌های آن برمی‌آید. برای انجام عملکردهای خاص، دکمه‌هایی به‌صورت پیش‌فرض وجود دارد. بدنه‌ اصلی دستگاه از جنس پلاستیک بوده و تیغه‌های برنده‌ی این دستگاه از فولاد ضدزنگ ساخته شده‌اند. ظرف اصلی خردکن و غذاساز 3.5 لیتر گنجایش دارد که با نصب تیغه‌های مختلف یا صفحات همراه دستگاه، فعالیت خاصی انجام می‌دهد. به‌این‌ترتیب تهیه مواد خردشده مانند سیب‌زمینی، گوشت و... و رنده‌کردن یا برش‌دادن پیاز و سیب‌زمینی و... به‌سادگی و سرعت انجام می‌شود. علاوه‌براین صفحات خردکننده، صفحه‌ آب‌مرکبات‌گیری نیز همراه دستگاه عرضه می‌شود که برای تهیه‌ آب‌پرتقال یا آب‌لیمو کاربرد دارد. خمیرزن و همزن هم با غذاساز فیلیپس مدل HR7757 عرضه می‌شود. به‌این‌ترتیب تهیه‌ خمیر و مایه‌ کیک و شیرینی کاری آسان خواهد بود. پارچ مخلوط‌کن هم با ظرفیت 2.2 لیتری که دارد، برای تهیه‌ انواع مخلوط‌ها، سس‌ها و آبمیوه‌های خاص مانند آب‌هندوانه مناسب است. از دیگر مشخصه‌های غذا ساز HR7757 می‌توان به داشتن پایه‌های پلاستیکی ضد لغزش اشاره کرد که از لرزش دستگاه در حین کار جلوگیری می کند. در ضمن جهت ایمنی بیشتر دستگاه دارای دو کلید ایمنی است که تنها در صورت قرار گیری درست ظرف غذاساز و یا پارچ مخلوط کن بر روی محور دستگاه، غذاساز روشن شده و شروع به کار می کند.

  • توان 1000وات برای عملکرد سریع.
  • فن آوری PowerChop 
  • دارای اسیاب فلزی ، که میتوان مواد سخت را به راحتی اسیاب کرد و همچنین طعم مواد در داخل اسیاب هیچ تغییری نمی کند
  • دارای 30 کاربرد مختلف نظیر رنده خرد کن همزن وغیره
  • دارای دو حالت تنظیم سرعت و پالس
  • دارای اب مرکبات گیر و دستگاه مخصوص برای استخراج آب تازه از انواع میوه ها مانند سیب، هویج، هندوانه و انگور
  • قابلیت جداسازی تمام قطعات و شستشو از طریق ماشین ظرفشویی
  • دارای کاسه 3.2 لیتری و پارچ مخلوط کن 2.2 لیتری
ابعاد 380 × 280 × 240 میلی‌متر
وزن 8 کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک AMS
توان 1000 وات
تعداد سرعت دو سرعته
صفحه نمايشگر ندارد
عملکرد لحظه‌اي (Pulse) دارد
جنس تیغه استیل ضدزنگ
ظرفیت حجم ظرف خردکن: 3.4 لیتر // ظرفیت مخلوط کن: 2.2 لیتر
قابليت شستشوي لوازم جانبي در ماشين ظرفشويي دارد
سایر مشخصات دارای خردکن، مخلوط کن، آب مرکبات گیری، آبمیوه گیری، آسیاب، رنده ریز، رنده درشت، رنده چیپس ساز، رنده خلال کن، دیسک امولسیون ساز، پوره ساز و رب ساز، خمیر زن - دارای پایه ضد لغزش - -دیسک های 18 سانتیمتری XXL برای عملکرد سریعتر تمام مواد - دیسک های خرد کردن قابل تنظیم 1-7 میلیمتر - تیغه استیل ضد زنگ با تکنولوژی PowerChop - مجهز به پایه های لاستیکی چسبنده - فناوری PowerChop : ترکیب شکل تیغه ، برش زاویه دار و کاسه درونی به گونه ای است که مواد سخت و نرم را می توان با بهترین نتیجه خرد نمود.همچنین این فناوری برای تهیه پوره و مخلوط کردن خمیر کیک بسیار عالی است.
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند